Duben 28, 201114 r Jenže ono to Polo sedan nebude. Globalizace se ale projeví, třeba klonem v podobě Seatu. Pokud je někdo zběhlý v geometrii - šlo by podle poměru velikosti kol a zbytku auta spočítat rozvor?
Duben 28, 201114 r Ty kolca,to jsou Antares že? Antares, vzadu bubny, vpředu to vypadá na FSIII - připomínám dřívější fotky muly, ze které udělali investigativci Roomster RS a zbytek si domyslete sami..
Duben 28, 201114 r Já myslím, že to bude spíš blíž ke světlům Octavie, folie totiž může mást (to je ostatně její účel, že ?), je u světel poloprůhledná. Velikost plochy, co je poloprůhledná, ale neodpovídá přesně tvaru světel. A protože to auto pod tou folií je zřejmě tmavé (se mi tak zdá), tak to vypadá jako světlo zasahující hluboko do zadního blatníku. Ale krásně je tam vidět tvar škodováckýho "C"čka, co se teď používá na zadních světel.
Duben 28, 201114 r A ještě malá poznámka: auto je bez obligátní zkušební zátěže (jen řidič a spolujezdec) a určitě má paket pro špatné cesty, je posazené trochu výš, než to Polo.
Duben 28, 201114 r Jenže ono to Polo sedan nebude. Globalizace se ale projeví, třeba klonem v podobě Seatu. Pokud je někdo zběhlý v geometrii - šlo by podle poměru velikosti kol a zbytku auta spočítat rozvor? Pak nechápu, proč to tak podle fotek vypadá....
Duben 28, 201114 r Nechci být paranoidní, ale server www.velocitimag.com právě teď nefunguje...... Že by dlouhé prsty VW ? We're sorry: the Web server could not find an index file in the "/" directory. Index files should have one of the following lowercase names: index.html index.htm index.shtml index.php default.html default.htm home.html home.htm Please check that a file with one of these lowercase names exists, then try again. Upraveno Duben 28, 201114 r od miklisek
Duben 29, 201114 r Nechci být paranoidní, ale server www.velocitimag.com právě teď nefunguje...... Že by dlouhé prsty VW ? We're sorry: the Web server could not find an index file in the "/" directory. Index files should have one of the following lowercase names: index.html index.htm index.shtml index.php default.html default.htm home.html home.htm Please check that a file with one of these lowercase names exists, then try again. Už funguje
Duben 29, 201114 r Doplním rozměry Pola Sedan, v závorce klasické Polo Rozměry Délka, mm 4384 (3970), pro srovnání Fabia Sedan 4222mm, tzn. o 16cm míň! Šířka mm 1699 (1682) Výška mm 1465 (1462) Rozvor mm 2539 (2470), Roomster o cca 7cm víc Rozchod 1460 / 1498 (1463/1456) Světlá výška mm 170 Zavazadlového prostoru 460l Kapacita palivové nádrže, 55l I podle té 55l nádrže a zadní rozchodu to vypadá, že má polo sedan návravu A4 (Tour I, Roomster, Golf IV). Testovací mula ale měla karoserii z Roomsteru - sedum a půl centimetru rozdílu na rozvoru by asi bylo na fotkách poznat. A trochu spekulací k modelové paletě: Popular - rozvor zřejmě 2613mm, délka kolem 4500mm Octavia III - rozvor i délka bude někde nad Jettou, která má aktuálně 2640mm rozvor (Octavia II už hodně podprůměrných 2578mm) a délku 4664mm (Octavia II 4569mm) - takových 2680mm rozvoru a 4670mm délky je docela reálných Superb II - má rozvor 2760mm a délku 4838mm, takže je pořád o dost větší než Octavia.. A-Entry tedy může plnit roli lacinějšího Golfu, kdežto Polo sedan odvozené varianty z malého auta. Mimochodem, co trochu nechápu je šermování s čísly rozvoru jak u Fabie, tak Roomsteru. Dřív byl udáván rozvor 2613mm u Roomsteru, nově je prej 2608mm. Fabia má aktuálně udáváno 2451mm, dřív 2462mm. Upraveno Duben 29, 201114 r od bojler
Duben 29, 201114 r Dle ETKY je na POLU m.v. 2012, verze "IND" a "RUS" těleso zadní nápravy ve verzi s kotoučema úplně stejné, jako na OCT I = má dokonce i stejný objednací číslo 1J0500051K......... A "IND" a "RUS" verze POLA sedan je dle kreseb karoserie ono nové POLO sedan. Ale nádrž je jiná, kvůli jiný podlaze.
Duben 29, 201114 r Podlaha je logicky jiná, to jo. Nádrž jsem zmiňoval hlavně kvůli poměrně výraznému nárůstu velikosti. Jinak Popular bude vycházet z F/R, ale je potřeba pamatovat na to, že z podvozku A5 vychází třeba taky Superb.
Duben 30, 201114 r S tou délkou rozvoru u FII a Roomu po faceliftu to vysvětloval Krauskopf, myslím, že to bylo ve Světě motorů. Věc se má takto: „Rozvor se nezměnil. Jenom jsme použili novou metodu měření, která počítá s plným zatížením vozu pěti pasažéry a nákladem.“ viz. SM 16/2010
Duben 30, 201114 r Díky, teď už jde jenom o to, jestli stejnou metodiku užije i Seat/VW a nebo nám vznikne krásný papírový rozdíl
Duben 30, 201114 r Mám to chápat, že pro asii bude škoda nabízet jen přeznačkované polo sedan 6R a A-entry bude úplně jiný auto s rozvorem kolem 260cm?
Květen 1, 201114 r hmm zaujimave ... skoda ze to neni liftback ako octavka ... zvedavy som najma na interier .
Květen 1, 201114 r nemyslim, ze by delali dalsi odvozeninu auta, kdyz ma byt popular podle opakovaneho prohlaseni globalnim modelem. taky by se mne libil nejvic lifback, ale prodavat drazsi combi a vyhovet pozadavkum na sedan je taky cestou :-)
Květen 1, 201114 r no ved to ked to bude globalne auto tak to bude sedan, a nechce s ami verit ze by sa niekto este hral s odvodzovanim liftbacku .. kombi mi tiez pride zbytocne , mozno hatchback .. co tipujete ? introš rovnaky s Polom alebo iny ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.