Květen 28, 201213 r otázka na moderátorov . ehmm nedá sa názov tématu premenovať na Nová Škoda Rapid ???
Květen 28, 201213 r Není to přední kolo nějaké divně zabořené? Jinak pár folií na autě a jak to dokáže změnit vzhled..
Květen 28, 201213 r predne koleso zaborene .. rychla jazda v zakrute tipujem podla toho ako typek drzi volant .. ? alebo prudke brzdenie ? Upraveno Květen 28, 201213 r od LUKY-007
Květen 28, 201213 r každopádne auto to bude pekné a prakticke .. .. na to čo škodovka predvádza posledné roky ..
Květen 28, 201213 r Zdravím, tady je fotomontáž ze světa motorů: Předpokládaný přehled motorů: 1.2 HTP 55 kW 115 N.m 1.2 TSI 63 kW 160 N.m 1.2 TSI 77 kW 175 N.m 1.4 TSI 90 kW 200 N.m 1.6 TDI 55 kW 195 N.m 1.6 TDI 66 kW 230 N.m 1.6 TDI 77 kW 250 N.m Předpokládaná základní cena 250 tis. Kč - základ s 1.2 HTP bez elektrického ovládání zrcátek, boční blinkry v blatnících a u slabších motorů bubnové brzdy vzadu. Motory mě trochu zklamaly, když se chcete vyhnout turbu, dostanete HTP. Chybí mi tam 1.6 nebo alespoň 1.4 atmo. Snad se předpoklad mýlí. Upraveno Květen 28, 201213 r od will83
Květen 28, 201213 r Vykašlete se už na montáže. Bude to až na pár detailů Mission L! Mně dělá radost, že Rapidu podle všeho bude dost slušet červená. K těm kolům - neměly by být zabořené na druhé straně? Je přece u opačného kraje, ne? No a motory - je nějaký důvod dávat tam HTP a model tím srážet? Ok, dělá to teď Peugeot u 301, dělala to Škoda donedávna s Roomsterem, ale důvod? Opravdu někdo potřebuje liftback/sedan dlouhý 4,5 metru s 50kW? V Roomsteru se dají vozit děti, dá se v tom jezdit ve dvou, ale tím hotovo. A sorry, argument, že Octavia má jenom o 4kW silnější oficiální základ je mimo. Já doufám, že aspoň u nás HTP nebude. Upraveno Květen 28, 201213 r od bojler
Květen 29, 201213 r Otazka je ake budu predaje s htp. Pri cenovej politike skody toto bude prave tem model .... Uz od ... Na drugej strane ked je r a f2 s htp ... Tak to uvezie aj rapid
Květen 29, 201213 r Právě že v ČR se reálně (tedy modely Champion) Roomster prodává už jenom s 1.4/63kW pro verzi Active a 1.2TSI/63kW ve verzi Ambition. Ve Fabii HTP ještě je, ale mimo úplně nejlevnější verzi bez klimatizace se prodává jenom 51kW verze a 1.4/63kW je s desetitisícovým příplatkem. Doby, kdy to bylo 30 000Kč jsou naštěstí pryč.
Květen 29, 201213 r Další foto Rapidu na facebookových stránkách Škody. Jen se mi to sem napovedlo nahrát... Upraveno Květen 29, 201213 r od Molvy
Květen 29, 201213 r Ná té okruhové fotce je zabořenej správně. Je vidět jak je ta zatáčka naklopená.A to auto se mi líbíííí
Květen 29, 201213 r Je zabořený správně. Při nájezdu do levotočivé zatáčky se odlehčí levé kolo a pravé se více zatíží. Projíždí závodnickým stylem - prostě si to střihne, proto je na u levého obrubníku. Upraveno Květen 29, 201213 r od NNN
Květen 29, 201213 r Kdo přečte, co je napsáno na blatníku té bílé muly? http://www.autoevolution.com/news-hd-photo/spyshots-skoda-superb-scout-1080p-2 Upraveno Květen 29, 201213 r od bojler
Květen 29, 201213 r Proč by v zimě najednou testovali zase Rapida, tentokrát s karoserií Octavie. Takže buď je to vyloženě snaha o kamufláž, je tam něco jiného a nebo probíhá testování fakt divným způsobem..
Květen 30, 201213 r Proč by v zimě najednou testovali zase Rapida, tentokrát s karoserií Octavie. Takže buď je to vyloženě snaha o kamufláž, je tam něco jiného a nebo probíhá testování fakt divným způsobem.. To je fotka z přelomu roku, vzpomínám si, že jsme ji tady už řešili Tehdy ještě Rapidy po dálnici nejezdili... Upraveno Květen 30, 201213 r od NNN
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.