Květen 30, 201213 r Já vím, ale stejně tak už dlouho před tím byly na silnicích muly s karoserií Roomsteru. U Roomsteru bylo asi dost jednoduché vzít hotové auto, vyměnit nárazníky a testovat výdrž. Ale že by se místo testování prototypu s maskováním vyplatilo roubování Octavie na podvozek (zřejmě) Rapidu? Napadá mě, že to může mít jako důvod jenom klimatické podmínky a potřebu podobné karoserie. Jak to ale jezdí s takovými přesahy..
Květen 30, 201213 r Roomster má jiné těžiště, takže se na sněhu a ledu bude chovat úplně jinak než Octavia s podvozkem Rapidu. Osobně bych řekl, že to je kvůli vyladění ABS, ESP a dalších elektronických fičur ve stížených podmínkách.
Květen 30, 201213 r Asi ano, protože na severu se mul objevuje dost. Proč to ale dělají po představení MissioL, to nechápu.
Květen 30, 201213 r Auto pro výstavu být hotové mohlo, ale to neznamená, že by bylo schopné plnohodnotného provozu, tj. pevnost a vyztužení karosérie nemuselo být vůbec hotové. Nejdřív musí projít různými testy než jsou vyléčeny dětské nemoci (kroucení a deformace) a přitom nemusí opustit zdi továrny. Naopak podvozek je lepší otestovat na již hotové karosérii, protože pak se snižuje možnost toho, že problémy jsou způsobeny konstrukčními vadami karosérie a jejich dohledání je pak snažší a rychlejší.
Květen 30, 201213 r Právě proto bych čekal, že to budou dělat až s maskovaným prototypem. Pokud nevadí karoserie Octavie, nemusela by např. na kluzné ploše vadit jiná teplota okolí. Nebo jestli potřebují vyloženě sníh, čert ví. Možná že ani karoserie nejhraje až tak zásadní roli a pokud to nemá vysokou budku jako Roomster, tak je to jedno. Mimochodem, Rapid měl reálnou podobu už před víc než dvěma lety, přitom mluví automobilky o době vývoje jednoho modelu jako o dvou až 2,5 letech. Nemůžu ten rozhovor teď najít.
Květen 30, 201213 r Dnes dopoledne jsem mezi Blatnou a Pískem potkal maskovanýho Rapida a Toledo, jeli za sebou cca v 3 minutových rozestupech, nikde žádný doprovodný vozidlo... Zdá se mi to takový úzký jako fabia... uvidíme co s tím udělá barva a pořádný kola...
Květen 30, 201213 r Pokud nevadí karoserie Octavie, nemusela by např. na kluzné ploše vadit jiná teplota okolí. Nebo jestli potřebují vyloženě sníh, čert ví. Já bych řekl, že karosérie Octávie taky vadí, ale nic podobnějšího v nabídce Škoda nemá. Na sever se jezdí hlavně kvůli kombinaci podmínek - sníh, led a velký dlouhodobý chlad. Však i 720 jela na Sibiř na testy
Květen 31, 201213 r Už jenom skladba výbav a ceny. Teď vážně, budou vzadu zřejmě i kotouče :-) P.S. všimněte si u toho odkazu o vývoji v Česaně vystavených kol. To stejné některé modely, jsou z připravovaných aut. Upraveno Květen 31, 201213 r od bojler
Květen 31, 201213 r No tak jde o to, aby to nebylo 90kW a 92kW. Su zvědavej, jakými úpravami se podaří natřískat na platformu FII/R šestistupeň. Další odhalování Upraveno Květen 31, 201213 r od bojler
Květen 31, 201213 r to odhalovanie je uz trosku detinske... Pred 4 rokmi pustili tri fotky Superba v sere a hned o par dni ho predstavili...
Květen 31, 201213 r Zítra začíná Lipsko,tak večer by ho mohli ukázat celého včetně interiéru. CJ:To máš pravdu.
Červen 1, 201213 r kluci, kdyz to ma predek new polo, a to ma 77kw 6kvalt 1.2tsi , myslite,ze v rapidu bude 63kw s 5kvaltem, a 77kw s sestikvaltem? A nebude uz tam ta nova generace tsíček,i kdyz,ta prijde do tech novejch platforem modular asi az......a rapid nema tu modularni platformu,to bude az Octa3.... jde mi o to,ze 6kvalt 1.2tsi mi prijde uzivatelsky prijemnejsi, dle pocitu jizdy v golfu...ale to je asi spis pocitem "golf";-) ale zajima me to, nebot to je skvely moturek, a uz vychytali rozvoďák konecne Upraveno Červen 1, 201213 r od kyblik
Červen 4, 201213 r Hmm, a já už mám koupený tříramenný škodovácký volant v kůži, že ho vyměním za Rapiďácké čtyřramínko..... až nastane čas koupě. Upraveno Červen 4, 201213 r od miklisek
Červen 6, 201213 r http://auto.idnes.cz...6_ak_aktual_fdv "Náhoda" nebo bude mít řidič auta F 5450 problém ? Upraveno Červen 6, 201213 r od miklisek
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.