Přejít na obsah

Škoda RAPID


djpetr

Doporučené příspěvky

Já vím, ale stejně tak už dlouho před tím byly na silnicích muly s karoserií Roomsteru. U Roomsteru bylo asi dost jednoduché vzít hotové auto, vyměnit nárazníky a testovat výdrž. Ale že by se místo testování prototypu s maskováním vyplatilo roubování Octavie na podvozek (zřejmě) Rapidu? Napadá mě, že to může mít jako důvod jenom klimatické podmínky a potřebu podobné karoserie. Jak to ale jezdí s takovými přesahy..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto pro výstavu být hotové mohlo, ale to neznamená, že by bylo schopné plnohodnotného provozu, tj. pevnost a vyztužení karosérie nemuselo být vůbec hotové. Nejdřív musí projít různými testy než jsou vyléčeny dětské nemoci (kroucení a deformace) a přitom nemusí opustit zdi továrny. Naopak podvozek je lepší otestovat na již hotové karosérii, protože pak se snižuje možnost toho, že problémy jsou způsobeny konstrukčními vadami karosérie a jejich dohledání je pak snažší a rychlejší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě proto bych čekal, že to budou dělat až s maskovaným prototypem. Pokud nevadí karoserie Octavie, nemusela by např. na kluzné ploše vadit jiná teplota okolí. Nebo jestli potřebují vyloženě sníh, čert ví. Možná že ani karoserie nejhraje až tak zásadní roli a pokud to nemá vysokou budku jako Roomster, tak je to jedno. Mimochodem, Rapid měl reálnou podobu už před víc než dvěma lety, přitom mluví automobilky o době vývoje jednoho modelu jako o dvou až 2,5 letech. Nemůžu ten rozhovor teď najít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud nevadí karoserie Octavie, nemusela by např. na kluzné ploše vadit jiná teplota okolí. Nebo jestli potřebují vyloženě sníh, čert ví.

Já bych řekl, že karosérie Octávie taky vadí, ale nic podobnějšího v nabídce Škoda nemá. Na sever se jezdí hlavně kvůli kombinaci podmínek - sníh, led a velký dlouhodobý chlad. Však i 720 jela na Sibiř na testy ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci, kdyz to ma predek new polo, a to ma 77kw 6kvalt 1.2tsi , myslite,ze v rapidu bude 63kw s 5kvaltem, a 77kw s sestikvaltem? A nebude uz tam ta nova generace tsíček,i kdyz,ta prijde do tech novejch platforem modular asi az......a rapid nema tu modularni platformu,to bude az Octa3.... jde mi o to,ze 6kvalt 1.2tsi mi prijde uzivatelsky prijemnejsi, dle pocitu jizdy v golfu...ale to je asi spis pocitem "golf";-) ale zajima me to, nebot to je skvely moturek, a uz vychytali rozvoďák konecne

Editováno: , autor: kyblik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...