Červenec 12, 201213 r A ještě jeden http://www.vybermiauto.cz/autoblok/clanek/test-skoda-rapid Test od Jandy je dobrý, 270 za "první použitelnou" je ale hodně velký optimismus.
Červenec 12, 201213 r Tříramenný volant se také bude dávat, tedy alespoň jsem na něj koukal, ale možná to bylo do OIII
Červenec 12, 201213 r Tak toto je skvele, tymto sa reguluje naklapanie opery sedadla pripomina mi to dodavku Kia z 2003 ktoru mame v robote .... citujem z testu: Kritizuji princip seřizování opěradla. Místo růžice u Octavie nebo Fabie je tady páka, kterou se opěradlo odaretuje a sklon si pak řidič nastaví hmotností vlastního těla. Málokdy se mi to podařilo ideálně na první pokus. Upraveno Červenec 12, 201213 r od LUKY-007
Červenec 12, 201213 r Hm, to je teda bída. Toto nastavování jsem kdysi zažil také na japonské dodávce z 90. let (Mazda) a byl to běs. Já osobně bych to ještě překousnul, poněvadž své auto řídím sám, takže se sedadlo řidiče nastaví jednou a je klid. Ale tam, kde se budou střídat řidiči, to bude otrava.
Červenec 12, 201213 r O sockách, sociálkách a podobných hovadinách většinou mluví ti, kteří sami jezdí ve staré rachotině a nebo se k penězům dostali nějakým omylem. Je tady opravdu banda zabedněných ignorantů, kteří doteď nepochopili proč Rapid přišel na trh? Že je cílové skupině úplně šumák, jestli tam bude volant tří nebo čtyřramenný? Cílová skupina chce dostupné, prostorné auto. Na měkčený horní díl přístrojovky nebo přisvětlení makeup zrcátek kašle. Pro ty, komu tyhle věci vadí má koncern Octaviu III, nového Golfa a dalších x modelů. Mimochodem, vrcholem hnusu je lacině vypadající plastová lišta "Elegance" v předFL OII. Radši nic, než taková "paráda". Koukám, že pokud tady někdo napíše svůj názor je tady pro někoho ignorant, zabedněnec atd. to že Rapid má vyplnit mezeru mezi Fabií a OII(OIII) nikdo nepochybuje!!! Jen se ,,Bojler" mírni v kritice vůdči ostatním tobě taky ostatní nevyvrací tvoje názory!!! Socky,sociálky a podobně co píšeš sem určite nepatří vetšina kluků tady má Škodovku a ví o čem mluví!!! Souhlasím s příspěvky které kritizují vnitřek i ty nejlevnější auta mají u nejdažších modelů řady co nabídnout, jen u Rapidu vrcholná současná verze působí jako odfláknutá práce (rozdíl asi jako Favorit LX a GLX tudíž skoro žádný)!!! Jsem zvědavej kolik si za něj řeknou a myslím, že do 500000,- tomu moc nebude chybět!!! Fabie není žádná prémiovka a nabídne v RSku hodně kvalitních materiálů a to je auto o třídu níž. Jsem zvedavej na výbavu Activ to bude jako korejec před 20ti roky samej plast!? A to za cenu 300ti!!! Zvenku super uvnitř hnus! A to u auta nad FII je nepochopitelné! Kde už chce automobilka šetřit? Upraveno Červenec 12, 201213 r od kačer
Červenec 12, 201213 r Fotky su dobre. Mozem sa spytat, kde presne to bolo fotene? Identifikoval som bezovy Rapid vo Wine Parku Elesko v Modre. A kde presne su vlastne auta odparkovane, kde prebieha preberanie a odovzdanie auta po teste? Rad by som sa tam pozrel, alebo aspon pomotal v blizkosti, hadam sa mi podari vidiet Rapid nazivo
Červenec 13, 201213 r Fotky su dobre. Mozem sa spytat, kde presne to bolo fotene? Identifikoval som bezovy Rapid vo Wine Parku Elesko v Modre. A kde presne su vlastne auta odparkovane, kde prebieha preberanie a odovzdanie auta po teste? Rad by som sa tam pozrel, alebo aspon pomotal v blizkosti, hadam sa mi podari vidiet Rapid nazivo Ano, světlý Rapid byl focen Wine Parku Elesko za Modrou, světlá modrá metla myslím Budmerice (u hřbitova naproti benzínce) a třetí jsme fotili při zpáteční cestě do Bratislavy zezadu nějakého skladu ))
Červenec 13, 201213 r zase je spatne umistena zasuvka - zapalovac. skodovka se nepolepsi. (a tip pro skodovku .... na rapida RS pouzit volant, viko kufru, zadni svetla a zadni naraznik z toleda )
Červenec 14, 201213 r světle modrý je krasavec opravdu podařené auto škoda jen že to nemá denní svícení v mlhovkách nebo jsem si nevšimnul ?
Červenec 14, 201213 r Uvidíme za kolik bude osvědčený a spolehlivý návrat v rozumné vábavě a motorizaci..jeden zaměstnaec z továrny mi říkal,že mám počkat nějaký měsíc po zahájení výroby s kupem vozu...
Červenec 14, 201213 r Mně se svícení mlhovkama nelíbí, nikdy jsem nepochopil výhodu umístění u země. Mne se denni sviceni v modulu mlhovek libi, je ale pravda, ze to ma spis nevyhody nez vyhody. Tou zasadni (predevsim z bezpecnostniho hlediska) je pozdejsi viditelnost dennich svitilen pri prejezdu horizontu, kdyz se auto "vynoruje". Cim niz jsou svetla umistena, tim pozdeji je svitilna videt.
Červenec 14, 201213 r ...škoda jen že to nemá denní svícení v mlhovkách nebo jsem si nevšimnul ? Nema, denni sviceni je v hlavnich svetlometech.
Červenec 14, 201213 r z overeneho zdroje co dela ve skodovce na lince na rapidu mi potvrdil ze bude mozst i sedadel v kuzi a tenhle zdroj by mi fakt nekecal ... By me zajimal ten kontakt, kůže totiz urcite nebude.
Červenec 14, 201213 r Tak som zvedaví na cenu na SK. V Nemecku základ 14.tis € - http://auto.sme.sk/c/6457318/skoda-rapid-stoji-v-nemecku-13-990-eur-u-nas-bude-zrejme-lacnejsia.html
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.