Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ano, brzdy to jsou, trmen je na spatne strane.

Vubec bych rekl, ze i kotouč je proti bubnu nejakej malej.

Na to, ze buben ma mit 230mm, průměr kotouče se zda prilis malej. Mozna se jim tam zamotaly zadni brzdy.

Kdo vi, každopádně je to spatne.

Vloženo (editace)

Mam pocit, ze o zamek u spolujezdce prisla uz Fabia nekdy kolem roku 2002 bez ohledu na central. Ty zadni brzdy mne prisly divny, kdyz sem videl tu prezentaci barev. Ale ted jsem si jich nevsiml.

S nejvetsi pravdepodobnosti bude mit vetsina Rapidu FS-III s prumerem 256mm, takze rozmer zadnich bubnu 230mm je na obrazku mimo, i kdyby to zkresloval ten lem, co maji.

Trmeny ani nevim, jestli vubec muzou byt naopak. Ruzna auta je maji nekdy dopredu, nekdy dozadu. Ted nevim, jestli je to u koncernu zavisle na platforme a nebo se rozhoduje napr. podle rozlozeni hmotnosti apod.

Mimochodem, vedeli jste, ze nektera auta (Octavia a Superb) s pravostranym rizenim dostavaji mensi posilovac brzd? :-)

Editováno: , autor: bojler
Vloženo

Mimochodem, Roomster měl nejprve udávaný rozvor 2617mm. Po faceliftu čísla změnili na 2608mm, prý kvůli jiné metodice. Nově je udávaný 2621mm. Rapid, který má podle všeho má i totožnou podlahu dostal do nákresů 2602mm..

Vloženo

To bych nebral vůbec vážně. Při faceliftu Roomsteru např. jedno z referenčních aut mělo jiné ovladače mechanické klimatizace oproti seriovým nebo byly kombinovány bubny se silnějším 1.6TDI apod.

Navíc specifikace jsou rozdílné pro jednotlivé trhy. U nás TSI 63kW s bubnama, v Německu od 55kW všechno kotouče...

Vloženo

Nevím, jestli to tady už bylo, Toledo půjde na trh prý od půlky listopadu. Su docela zvědav, jak se k tomu místní Seat postaví. Volant a podsvětlení budíků na zelenou je docela jednoduchá úprava :-)

Vloženo

jo no,.. na prvni pohled mi to pripadalo jako OII ;)

ma to i kridylko a ve predu nejaky lizo jak koukam ;)

talze zrejme nejaka verze sport ;) a jak koukam tak i na dverich dole cernej pruha jako ma CITIGO ;)

SPORT PAKET ;)

ale bila je proste luxus,... urcite to bude i perlet ;)

LABUZO NO ;) nechal bych si libit ;)

Vloženo (editace)

jozzi: Kolega čeká až budou kola z Rapidu v obchodech a něco kupuje ( má OI Tour Kapůčo ) a současná nabídka pro kola z FII/RO ho moc neoslňuje.

Jinak ty černá kola docela mazec i s tím "Sport-styling paketem" :kol-47:

Editováno: , autor: nuff
Vloženo

Podobnost čistě náhodná ? Nový VW Jetta, představený 31.8.2012 v Číně. Zdroj: http://www.noticiasa...sual-exclusivo/ , fotka RAPIDu z http://www.skoda.de/...hp?e=348-9-35-3 a zajímavý odkaz: http://forums.vwvort...k-Polo-sedan%29

Jasně, předek, zadek (a možná dveře) budou jiný-škodovácký, ale ten skelet je dle mého soudu (díky rozvoru: u Jetty uvádějí 2,6m, RAPID má 2602mm) jasně totožný s budoucím sedanem RAPID.

post-6633-0-50339200-1346615424_thumb.jp

Vloženo (editace)

A nové Toledo,vyráběné v M-B je ten sám fígl, jako to bylo s OI- Golf - Toledo. Šetřit se musí, jinak ty Korejce neutlučou.Reálně, Rapid je hezčí.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Vloženo

I fakticky je hezčí! On ten RAPIDí sedan nebude asi špatnej, pokud dodrží linky liftbacku. VW totiž mimo Evropu (+Ameriku) je designově někde jinde, ale asi je to kvůli místním trhům (viz třeba ty facelifty Jetty na těch stránkách forums.vwvortex.com) protože jinak by tam neprodali tolik.

Vloženo

Tak jako se VW povedla transformace Superb 2001 > Passat Lingyu (kterého se nakonec prodalo xkrát víc jak Superbu), tak se to samé má udát s Rapidem. Je to ale dost humus, skoro to vypadá i na záměrný humus. Čínská Jetta bude jestli se nemýlím nejníž v hierarchii hned po http://www.vw.com.cn/zh/models/new_polojinqu.html

Nad tím budou Bora, Lavida, Sagitar (Jetta), Passat (tuším NMS), Passat Lingyu, Magotan (Passat) a Phaeton. Mají těch modelů nějak málo.

Vloženo

Nechci sem tahat politiku, ale je to gól jak se na jednu stranu plká lidská práva,jak tam chudáci musí na nás dřít, ale na druhou stranu se tam naše bývalé vztahy musely utnout- Tatra, Liaz a teď tam celý svět vyrábí a i nás ta "made in PRC" připravuje jak mor o práci. Pomalu ale jistě.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...