Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

No mluvit o indickém provedení podvozku v evropské karoserii Rapidu je docela odvážné. Jestli to dobře chápu, tak tam dali jiné tlumiče, pružiny a tradá.

Jinak docela hezky se teď v souvislosti s Rapidem zmiňuje Škoda i o úpravách, které (jestli si dobře pamatuju) přišly už v roce 2009. O upravené přední nápravě se asi zmiňovat nebude nikdy :-)

Tak jako na takove ceste by i rychlejsi jizda s 50kW Felicii vypadala akcne. O kvalitach motoru to nevypovida vubec nic. :)

Na hrcprsk např v autoškole předělaný na LPG ideál. HTP bylo i v Cordobě a tam to s tím jezdilo na důchdcestyle dostatečně. Pochybuju že by ta Cordoba byla o moc lehčí a kolega si na ten tříkastrůlek nestěžuje. A kdo chce AUTO, tak těch deset litrů navíc za TSI není žádná katastrofa.

Tak jako na takove ceste by i rychlejsi jizda s 50kW Felicii vypadala akcne. O kvalitach motoru to nevypovida vubec nic. :)

Je vidět, že to moc nesleduješ. Na tom odkazu máš i jinej článek, ketrej se týká právě motoru....

Každopádně ta cena je těžkým číslem. Tlak Koreje a Francie je velký a kolikrát zvláštní přístup klientely dostal postupem času prodejce aut do role rozesílačů nabídek a čekání na zoufalce kteří se ukáží ve dveřích a myslí to vážně. Rapid se dostal do blbé role a bylo kolem něj moc povyku a realita je sic přes výbavu co má oproti dodnes branému standardu slušnou, ale ale ale ale. Stejně je to pro spoustu koumáků stále "málo" a chtěli by ještě další slevu, akci, něco zdarma...atd. To nejde donekonečna.

Až se VW nas.re a začne ta auta bouchat v Rusku tak jsem zvědav co v této republice budeme dělat? Auta živí značnou část obyvatel a ti živí další část, která si ta auta možná koupí.....Blbá role blbého herce...

Hosi , je to zajmavej pocit si ho konecne osahat a prohlidnout real :D

Kouknul jsem na něj včera na živo v Plzni u Štádlera. Maj ho tam v modrý metle, nějaká lepší výbava. Rozměrově to působí jak Octa, akorát trochu subtilněji. Zezadu to úzké nevypadá. Uvnitř mě šokoval široký B sloupek - mnohem širší než u OII.

No me hlavne v interieru biji do oci ty hybejici plasty pod sicnou a madlo jak z filety :D

no já nevim,co sem projel konfigurator tak bych řek že člověk který si od u nich koupí funglovku automaticky dostane od prodejce poukázku na psychiatrické vyšetření :-)

:D otevrene tedka bych si jeste vybral radeji skladovou turku nez rapida :D

Tak ty už nejsou...... Je to auto plné kompromisů a evidentně výsledek snahy "něco" revolučního udělat na straně jedné a zároveň tlačení ceny dolů v kontextu nákladů na výrobu a udržení jakéstakés marže pro obchodníky....

Výhoda snad jedna je že s přijatelným nárustem ceny se ze základu dá udělat vcelku fešák.

Rozdíl mezi active a eleg se stejným motorem je cca 60 tis.

Fakt mám obavy o tu škrabku na sníh-led. Dvířka k nádrži jsou na docvak a centrál je nezamyká...

No pokud ji budu v zime potrebovat a nahodou ji mit nebudu tak mi staci po ruce Rapid , teda pokud tam ta skrabka jeste bude :D

Lepší bude ji schovat, pak ale ztrácí efekt připravenosti z venku.

Jěště další poznámka k Rapíkovi.

Prolezl jsem ho a nejvíc mne s.aly celoplastové dveře a nezakryté kolejnice sedaček. Zakryté je měla i 120ka.... Místo škrabky raději dva kousky plastu na boky sedáků. Jedniná výhoda je že se nezaseknou zapadlé klíče nebo mobil mezi sedákama, resp když to spadne ke dveřím. Lovit to ven je tak na zavolání tomu kdo to vymýšlel ať to přijede vytáhnout. Stejné je to i s vysáváním bince mezi středovým panelem a sedáky...

Upraveno od Jakub Nabel

neco malo co budem zejtra u nas testovat ;) TSI a vybava ACTIVE nebo AMBITON + nejake male priplatky ;) jako mlhovky klima a podobne ;) vic uvidime zitra ;)

Nicmene, uz pres okinka sem videl jak interier bohuzel hraje jenom plastem :(

nejvic co sem tak si vsimnul toho jak je videt skr maly repracek ktery neni umysteny vzadu a vepredu normalne plech a barva vozu :( kurna to tam nemohli dat nejakej cernej molitan aby to vypadalo ? vzdyt to se naslo i v zakladni vybave FI Praktikovi a podobne ;)

no jako sem zvedav co me ceka jeste zejtra

post-58977-0-08353600-1350676846_thumb.j

post-58977-0-32112300-1350676980_thumb.j

post-58977-0-88696000-1350677023_thumb.j

post-58977-0-84429600-1350677048_thumb.j

post-58977-0-87674800-1350677098_thumb.j

post-58977-0-47758300-1350677143_thumb.j

To jsou dvojkombinace co dostávají salony. "U nás" mají active v candy bílé a ambišna ve stříbrné. To plastování v active je zvláštní, ambi to rozbíjí chrom kličkama a ráměčky na budících.Podle ceníku z Š-A má ambi klimu v základu. Ta se doplácí(mimo akční paket letos grátis) v active. Třeba to nechají nafurt jako "to navíc" proti Korejcům.

Dojmy z Rapidu Ambition 1.2 TSI 77 KW Ambition Bílý Candy+16 kola:

Zavírání dveře tiché,dobře utlumené.Kvalita zpracování velmi dobrá,materiály příjemné na dotek.Verze Active a Ambition mají v přístrojovce displej z Pola.Místa vzadu hodně.Příznivě dojmy i vystavené verze Active,ta byla na saloně.

Jízdní dojmy:

Podvozek filtruje nerovnosti dobře,na kostkách ticho.Na torzku naladění velmi dobré,v zatáčkách snese hodně.Řazení krátké a přesné dráhy.Motor výkonově dobrý,v limitech se s ním dá jezdit dobře.Trochu hlučnější při vytáčení,ale při ustálené rychlosti ticho.Spotřebu jsem měl okamžitou 6.7.litrů.Řízení přesné,naladění asi jak u fabie.Brzdy příjemné s plynulým nástupem,bez vadnutí.

Celkové dojem velmi dobrý.Zadní okna s ovládáním od řidiče potvrzené od MY 2014,prodejci to měli na školení

Jj, v podstate nemam co bych napsal jinak, snad jen ze jsem jezdil s motorizaci 1.6 TDi 77kW na 15" Alukolech, vybava Ambition, barva modra Denim.

Auto bylo pocitove dynamictejsi nez moje OII, duvodem bude z velke casti predevsim rozdil v pohotovostni hmotnosti.

Spotreba od dnesniho rana (na tacho najeto 128km) byla dle PP 4,8 l/100km.

Rapid zanechal velmi dobry celkovy dojem, po presednuti zpet do me OII jsem ale precejen zaznamenal pocit vetsiho "luxusu" a bezpecnosti. To ale ma svou logiku.

moje dojmy taky uplne v pohode ;) byl sem nadsen a nejake plasty mi ani tak nevadily testovana motorizace 1.2 TSI 63 kw a ve ctyrech dospelych lidech uplne v pode porad tahla od spodu v celem spektru otacek ;) takze urcite ma RAPIK chut do zivota ;)

bejt o nejakych 80 - 100 000 kc levnejsi v zakladu,... myslim ze by jsi nasel hodne velkou klientelu ;)

o miste a podobnych vecech ani nemluvim ;) vseho dostatek

snad jen ze mozna na zadnich sedackach kdyz sedi clovek podle sedacky trochu mu vadi strop ..... ten mohli udelat o neco vetsi, ale vec nazoru ;)

ALE JAK RIKAM,.... ZA ME SPOKOJENOST ;)

tady nejake fotky

a jak rikam jeste jednou ja bych se snim urcite szil ;) par drobnosti k vythnuti by bylo urcite krome toho stropu na zadnich sedackach, mozna jeste predni nastupni dvere jak je vykousnute okno a tesnici guma presuhuje pak asi mozna ze by bylo dobry aspon z te srany ven dat na sedacky aspon nejaky kryci plast ;) nebo neco aby to vypadalo,.. a to je asi tak vsechno nebo se mi zatim nic nevybavuje ;)

post-58977-0-89891800-1350759883_thumb.j

post-58977-0-72401400-1350760024_thumb.j

post-58977-0-31212400-1350760077_thumb.j

post-58977-0-62549300-1350760304_thumb.j

post-58977-0-62507600-1350760432_thumb.j

post-58977-0-94728800-1350760711_thumb.j

post-58977-0-56326900-1350760862_thumb.j

post-58977-0-58833300-1350760961_thumb.j

post-58977-0-33567800-1350761012_thumb.j

post-58977-0-79306600-1350761075_thumb.j

post-58977-0-26223300-1350761153_thumb.j

post-58977-0-81052800-1350761233_thumb.j

post-58977-0-25563100-1350761339_thumb.j

post-58977-0-02200700-1350761395_thumb.j

post-58977-0-63156700-1350761554_thumb.j

post-58977-0-55564200-1350761583_thumb.j

post-58977-0-97363600-1350761798_thumb.j

post-58977-0-48786200-1350761936_thumb.j

post-58977-0-76772600-1350761980_thumb.j

post-58977-0-52997000-1350762018_thumb.j

post-58977-0-78033900-1350762036_thumb.j

post-58977-0-55555400-1350762072_thumb.j

Ja si nemuzu pomoct, ale kdyz jsem videl ta predni sedadla, tak se mi vybavila recenze na Tata Nano. :)

Ja sem dnes testoval Rapida. Některé prvky bych považoval za nedotáhnutí do konce, stačí začít první dveře ten roh je dost nebezpeční pro děti sice je tam guma stejně kluk běhal kolem auta a málem jsi vypíchl oko dost háklivé provedení. a co deformační zony u plastu? Plast když praskne tak řízne erbek a pak řízne třeba někoho z posádky . Před se ten plast je dost tvrdý, a je tam ho hodně moc a ve velikých kusech. No kdyby do mě někdo v pálil tak bych jse bál. :kol-26:

Akce pak bude---Kup Rapida a dostaneš zdarma Fábii.

Upraveno od pista6

Až se někomu bude chtít brečet nad cenama

http://www.skoda.de/...hp?e=348-9-35-7

Jinak to vypadá, že zelená Rallye Rapidu sedne. To stejné ta modrá Denim.

Upraveno od bojler

Uz se mi chce brecet, Rapid v zakladu za 6 platu.

-------

Je videt, za na Rapidu setrili az moc. Ty vyplne dveri, to je taky hnus. Jestli bude takhle i kombi (jakoze nejspis jo), tak to u mě F1 kombi urcite nenahradi.

Taky sem to byl otestovat a zatím bych za moji Fabku DSG neměnil. Hlavně sedadla teda nic moc a ty tvrdé plasty. . líbilo se me místo v zadu. Pokud auto bude o 50tis levnější tak snad. Jinak když někdo má 330 tis na auto raděj veme Golf 7

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.