Přejít na obsah

Škoda RAPID


djpetr

Doporučené příspěvky

Nemyslím si, že cca 300ks registrací měsíčně je v našich podmínkách zasklení. Panda mívala do stovky kusů, ostatní max. kolem padesátky.

Holt za výběhovou Octaviu jsou ochotní někteří úchyláci dát 650k, připlatit 50k nad cenu Fabie Combi už je asi pro segment Rapidu moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže Češi už se začali koukat na výbavu, nekupujou jen sockový série - takže radši dají 350 klacíků za líp vybavenou fábuli než 320 za sockovýho Rapa, i když je větší a "rodinnější" - a nebo hodně přes 400 za líp vybavenou verzi, když si můžou ještě něco připlatit do půl mega za Koktu, protože to už je "opravdu auto". Myslím že ŠA volbou platformy, "míry dostupnýho luxusu" a hlavně nastavením cen pro Rapáka nezasáhla zrovna "srdce českýho motoristy" ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rapid má malo místa vepředu a tim padem nevim proč mu dat přednost před fabkou za tu cenu . O1 měla malo mista vzadu ale tam jezdí daleko min lidi než vepředu tak to tak nevadilo . Podle mne je Rapid horší volba než stara octavka a cena je skoro stejná. jednině SLEVIT :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle me je problem proste se zarazenim Rapidu. Pokud to ma byt zpracovanim, pouzitymi materialy a nabidkou vybavy maxiusporne auto, tak melo byt i za maxiuspornou cenu a mohl to byt opravdu slusny Thalia killer. Jenze je cenou mezi Fabii a Octavii ale provedenim a nabidkou vybavy je spise pod tou Fabii maximalne na jeji urovni (interierem rozhodne pod). A platit 50k za trosku vetsi kufr a dnes zbytecne precenovanou sirku v loktech je podle me draha sranda, zejmena pro jeho cilove zakazniky.

Pri soucasnych cenach by to bylo uplne v pohode auto, kdyby melo interier a vybavu proste nekde mezi Fabii a Octavii, kde ostatne patri i rozmerove.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rapid je v podstatě takovou obětí vlastní mediální kampaně. Stále byl označován za levné auto s levnými prvky, a tak se natěšení šetřílci připravovali na ceny na úrovni maximálně fabie při možnosti si koupit "velké" auto. Jenže ejhle, velikostně se zařadil rapid sice tam, kam měl, ale tam se zařadil i cenově, ale bez adekvátní nabídky v podání výbavy. Stále stejné argumenty, dnes má už slušnou výbavu, po uvedení nové octavie do prodeje se rapid ještě chytne. Líbí se, má potenciál a tentokrát není nutné vychytávat mušky auta jako takového (poruchy atp.), nýbrž vychytat správnou politiku, jak nabídnout tenhle model lidem... Moc velké propírání rapidu za účelem stálého informování nakonec přineslo až tolik informací, že Čech, který výběr nového vozu zvažuje veeeelmi dlouho, má u tohohle auta snad i pachuť, že by nekoupil výhodně. Přitom právě kvůli tomu automobil vznikl. Zvláštní osud zatím...

Editováno: , autor: sytic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasim se syticem. Skoda domatlala uvedeni na trh a hlavne ocekavani zakazniku. Navic je Rapid mimo klasicke zarazeni trid. Je zajimave, ze probehla rada pruzkumu vcetne hloubkovych a mely by tedy byt k dispozici i poznatky o preferencich zakazniku. Nejake zmeny uz jsou oznamene, nektere mozna jeste prijdou. Skoda v dost velkem rozsahu sbira odezvu od zakazniku. Tak uvidime.

Jakub Nabel: Vybava Prima je vysledkem preslapu pri uvedeni faceliftu OII. Puvodne se sekli, dali do zakladu hlavove airbagy s ESP a klimatizace byla za 10 000Kč. Pak to otocili. Jak je videt, napoprve to se slozenim vybavy Skode malokdy vyjde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Tak jsem včera seděl po delší době v Rapidu a musím říct, že se mi dostává pod kůži. Byli jsme sice objednat OIII, ale byl tam vystaven Rapid Eleganc s Dinamiq paketem, ty sedačky jsou perfektní a v černý barvě na 17 kolech. Moc se mi líbil. Ten dizajn je takovej nenápadnej a čím častěji ho vidím, tím vic se mi líbí a to je na Rapidu a OIII perfektní, na to prostě konkurece nemá. Jo a těch pár věcí co jsem tu kritizoval bude od poloviny roku řešeno u vyžších výbav. Mohl by do mé garáže, ještě bytam mohli dát tu 1,4 Tsi s 103kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...