rogerer Vloženo 27. Červen 2013 Sdílet Vloženo 27. Červen 2013 A já se chci ještě zepta tohledně těch olejů.....budete někdo přecházet na pevná interval neb onecháte LL? Já zvažuju že zůstanu u LL. Budu jezdit spíš město, tak si mě to stejně asi zavolá dřív. A první výměnu budete dělat nějak dřív? (třeba po 10ti?) nebo prostě budete jezdit? Vím že je to nekonečný téma kde se dohadují stále dokola dvě strany stejně jako se zajížděním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Červen 2013 Sdílet Vloženo 27. Červen 2013 (editace) Měl bych jeden dotaz. Nejsem si jistej do který části fóra to patří, tak se ptám tady. Dneska jsem si stáhl nový návod na rapida a mezi motory je tam uveden 1,6 MPI 77kW /153Nm. Je to jenom chyba? Chápu že bude uveden třeba v ruském návodu, nebo v čínském. Ale proč je uveden v českém? Ten motor je tam i v předchozích verzích manuálu. Něco o atmosférických motorech v Rapidu je tady: http://forum.skodahome.cz/topic/123551-nov%C3%A9-atmosf%C3%A9rick%C3%A9-motory-14-mpi-a-16-mpi-%C5%99ady-ea-211-v-%C4%8D%C3%ADnsk%C3%A9m-rapidu/ Editováno: 27. Červen 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 27. Červen 2013 Sdílet Vloženo 27. Červen 2013 ja zustamu u LL. na prvni vymenu zajedu bud pred zimou nebo po roce na jare a dale dle pokynu PP. firemni auta to delaji jedine takhle a kdyz vezmu jak se s nima jezdi, kolik maji natoceno poruchovost v normalu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 Test Škoda Rapid 1.4 TSI / 1.6 TDI http://www.automobilrevue.cz/rubriky/automobily/testy/skoda-rapid-1-4-tsi-1-6-tdi-mezera-zaplnena_42331.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 Automobil píše, že se bude do Rapida montovat 2.0 TDI 103 kW (tomuhle časopisu bych i docela věřil). O tom jsem ještě neslyšel... Je to pravda? Jsem si myslel, že takový motor se do Rapida nevejde. Cituji: Z portfolia motorů VW Group byly pro Rapid zvoleny čtyři zážehové a jeden vznětový, z nichž jsme vyzkoušeli dva nejvýkonnější čtyřválce; zážehový 1.4 TSI/90 kW a vzně-tový 1.6 TDI/77 kW, oba přeplňované, s přímým vstřikováním paliva a čtyřventilovými rozvody. První z nich je zatím nejvýkonnějším motorem pro Rapid, do doby než jej překoná (snad letos) diesel 2.0 TDI/103 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 Neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 Tak to je škoda že tam nebude ta 2.0 Tdi 103 kw,určitě by to byl fajn motor a přijemnějši svezeni než s tou "zdechlou" 1.6 tdi ktery je o ničem.Ale zase cena by byla asi dost vysoka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 2.0 TDI v rapidu vubec nema smysl (mimojiné,kdo by si za ten motor do rapidu vůbec připlatil?)...a troufam si rict ze 1.6 TDI s tim hejbe určitě slusne (77kw verze) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 (editace) Smysl by měl-konečně by dostal rapid pořadny diesel,jinak ano byl by drahy.Možna by si byl schopny připlatit ten kdo da ted 440 tis za nemastny,neslany 1.6 tdi Editováno: 26. Červenec 2013, autor: bitttpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 nemá tak by nestál 440 ale pres 500...a 77kw s kroutakem dieselu na tak lehky auto neni malo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xaradas Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 Problém je v tom, že čech je věčně nespokojený jedinec. Ideální Škoda Rapid by totiž měl mít motor 1.0, aby bylo co nejmenší povinný ručení. Dále tak alespoň 200 koní a 300 Nm krouťák v celém rozsahu otáček. To vše samozřejmě v tichém provedení a atmosferickým motorem (aby se nemělo co pokazit). V interiéru nejlépe kůže a hlavně žádné tvrdé plasty. A samozřejmě co nejlevnější... 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 (editace) Xaradas:To je možna tvá představa rodinného vozu....Když maš velkoobjemovou 1.2 s turbem..Ja se tady nebavil ani tak o ceně ale o motoru jako takovem,tak se nauč čist. Editováno: 26. Červenec 2013, autor: bitttpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 (editace) Pro nektery lidi cokoliv co je pod dva litry neni motor. A auto co ma min nez dvoulitr neni auto. NECHAPU! Editováno: 26. Červenec 2013, autor: vlakras Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xaradas Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 bitttpower: Můj příspěvek byl myšlen zcela obecně a nebyl myšlen proti nikomu, tak nechápu proč se do mě navážíš. Já jsem shodou okolností jel včera OII s tím líným motorem 1,6 TDI asi tak 700km a abych pravdu řekl, žádný velký rozdíl jsem oproti 1.9 TDI předchozí verze Octavie nezaznamenal. 1.6-ka jede 180km/h v pohodě a dostane se na tuto rychlost také poměrně rychle. Krom toho mi po těch 700km zustalo v nádrži víc než 1/4 nádrže. Co víc si přát. Takže frajere zase vystydni a běž si honit příspěvky někam, kde o to stojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 (editace) 180km/h jede i 1.2 O tom to vubec neni...Zkuste si zrychlit s tou 1.6 tdi při plnem obsazeni nebo do prudkeho kopce a zkuste si to s jinym,objemnějšim motorem....Navíc tento motor co se tyka charakteristiky a zpřevodovani je nějak divně poskladany,nejvic je to poznat ve městě.Vlakras:Akorat je rozdil v jakem autě to je,např 1.2 v Octě je už opravdu trochu ulet,životnost motoru atd bude hodně na hraněA to že je to nadopovane turbem tomu taky nepřida.Vůbec nemusi byt v každem autě 2 litr.Ja si příspěvky nikam jit honit nemusim,nemam to zapotřebi.Tady je zbytečne cokoliv psat,protože 90% lidi tu ma Rapida s nej motorem v 1.2 a je to pro ně modla.Ja tady hodnotil jen motor 1.6 tdi tak nechapu lidi co tady pletou něco o 2 litrech. Editováno: 26. Červenec 2013, autor: bitttpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xaradas Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 Tak o tom žádná, samozřejmě, čím větší objem tim větší krouťák a tím to lépe jede...když je někdo zvyklý jezdit 2.0 TDI tak mu samozřejmě pak 1.6ka přijde slabá. Je těžké najít kompromis, aby se líbilo každému. Škoda od samého začátku prezentuje Rapida jako rodinné auto pro rodiny co si nemohou dovolit Octavii. Což se jim z mého pohledu povedlo. Kdyby začali dávat 2.0 TDI do Rapidu jeho cena by vyskočila někam k 500 000Kč a ruku na srdce kdo z vás by si koupil Rapida za půl mega? To už by snad každý rozumný člověk koupil Octávku, nebo případně auto od úplně jiného výrobce. Ono za půl mega už se zase vybírá jinak než za 300 000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 2.0 TDi do Rapidu je nesmysl predevsim ekonomicky - sama Skoda to vi, proto nic takovyho nebude. Nevim jak kdo z vas, ale ja mel 2x OII 2.0 TDi, pak 2x OII 1.6 TDi a ted Rapida 1.6 TDi, myslim tedy, ze muzu objektivne porovnavat. Prvni prechod z 2.0 TDi na 1.6 TDi byl vynucen neakceptovatelnou dodaci lhutou dvoulitru a mel jsem znacne obavy z chybejici dynamiky slabsiho motoru. Zadne drama se ale nekonalo, pro beznou jizdu v beznem provozu je 1.6 TDi naprosto dostacujici a radi se spis mezi ta dynamictejsi auta v ceskem vozovem parku. Je jasne, ze 1.6 TDi je mene dynamicka nez 2.0 TDi, ale zasadne nesouhalsim s tim, ze by tento motor byl liny nebo slaby. V beznem provozu jeho 77kW a 250 Nm bohate staci a drzi krok i se silnejsimi auty, coz je dusledek jeho relativne nizke hmotnosti. Zprevodovani je relativne dlouhe, stejne jako u vetsiny koncernovych TDi CR z duvodu snizeni spotreby, nicmene napr. ve zminenem meste se da bezne jezdit 50km/h na 4.r.s., a to aniz by motor jakkoliv protestoval. Nedramatizujte nesmysl o tom, ze 1.6 TDi je nepovedeny nebo snad nepouzitelny motor. Tri auta jsem s nim uz mel a ctvrte mam objednane. Kdybych si myslel neco jineho, asi bych to nedelal, ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 (editace) Co je pro nekoho nepouzitelne muze byt pro nekoho jineho ultra super a naopak. Zrovna o tomto motoru to plati dost hodne. Pro nekoho je to skoro nejlepsi motor na svete, pac to dost malo zere, cena neni zase tak strasna a pri trose predstavivosti se da rict, ze to i nekdy mozna i zrychluje. Pro me treba je to take nepouzitelny motor. Dela to velky naftovy kraval a na me pomery to proste moc nejede. Hodnotit motor je jaksi dost subjektivni zalezitost, takze nadavat si tu kvuli tomu, ze se nekomu motor libi nebo ne je fakt ptakovina. Jinak 2.0 TDi do Rapidu je opravdu ptakovina. Potencialni skupina kupcu je tak 2 a pul cloveka. Editováno: 26. Červenec 2013, autor: mike_k 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 27. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2013 btw. nemate niekto statistiku kolko rapidov sa predalo a s akou motorizaciou ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 27. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2013 mike_k: jen pro me info - co znamená v tvém pojetí "zrychluje"? A čím ze ty jezdís, abysme znali tvou refereci pro hodnoceni zrychlení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 27. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2013 (editace) Tady je fakt jak u blbych,kdokoliv napíše že mu ta super vykonna 1.6 Tdi nevyhovuje svym charakterem, tak je blbec,a to že ji ma pan Maverick už ve 3 autě je jeho věc a navíc to vubec nevypovida o jejic kvalitach nebo nekvalitach.Víc k tomu tady nema cenu psát pač je to tu jak jehovisticky klan 1.6tdi a nic lepšiho prostě neni.... :worthy Editováno: 27. Červenec 2013, autor: bitttpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 27. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2013 Mave musí chválit, to je jeho občanská povinnost, to už ale asi víš...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 27. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2013 (editace) Maverick: S 1.8TSI a 3.0TDI V6, ale to neni podstatne. I kdybych jezdil s Trabantem, tak bych netvrdil, ze zrychluje paradne jen proto, ze ho mam doma. Nejaka hranice jakz takz prijatelneho zrychleni je u me pod 10 sekund. Ale nejde jen o zrychleni. Ta 1.6TDI me proste prijde, ze dela akorat kraval ale pruznost nikde. Je to ale naprosto subjektivni nazor. Nekomu jinemu muze pripadat zazracna a ja nemam zadny duvod se s nim o to prit. Je spousta majitelu 1.2HTP co maji pocit, jak jim to dobre jede a jsou spokojeni. Editováno: 27. Červenec 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 27. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2013 bitttpower: ty jsi demagog na n-tou. O oznacovani za blbce tu pises jen ty, ze neni nic lepsiho nez 1.6 TDi tu zminujes opet jen ty. Ja o tom nenapsal ani slovo, naopak, jen jsem napsal, ze je to pro bezny provoz podle meho nazoru naprosto dostacujici motorizace. Voice: to mi nestoji za nejaky komentar, nevim, co je spatne na tom, ze jsem spokojen s tim co mam. mike_k: to je sakra podstatne s cim srovnavas. Muj tata aktualne jezdi se sluzebnim BMW 535d. Souhlasis s tim, kdyz rekne, ze 1.8 TSi je lina a nepouzitelna motorizace, ktera nalozena a do prudsiho kopce sotva zrychli? A mohl bys mi jen osvetlit, jak vznikla tva hranice 10s pro akceptovatelne zrychleni? Ja bych netroskaril, proc ne treba 6,5s? A proc uz Rapid 1.6 TDi se zrychlenim za 10,4s, tedy o neskutecnych 0,4 s pomalejsi nez sam udavas za akceptovatelne, je liny a pro tebe jak vyse uvadis nepouzitelny motor? Neuveritelne absudrni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.