Přejít na obsah

Škoda RAPID


djpetr

Doporučené příspěvky

V Utorok ma na diaľnici okolo Olomouca predbiehal rapidek liftback, nový MR so zelenou "F" kovou test. spz, čo ma zarazilo bol znak v-rs na prednej maske  :kol-46: teda v spatnom to tak vypadalo na 90% to tam na tej maske mal (monte carlo to nebolo, ani označenie TSI), ja som pádil 100km/h a on dobrých 150, možno viac. Za ním rovnakou rýchlosťou fabka kombik a nejaká octa - všetko F-kové značky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takto vypada lift s Italiemi 16' ;)

No, pravdu mas, tiez sa velakrat pozastavam nad tym, ze cisto cierne savia, 17" neposobia tak robustne ako

cierno strieborne, chcel by som to vidiet na mojom aute, ako by to vyzeralo. Mozno tie cierno strieborne by aj bez vymeny pruzin posobili vacsie v blatnikoch :-)...

A pozeram, ze liftback prezentuju uz so Saviami 17", nie ako spaceback so 16" Italia, asi aj na takychto prezentacnych foto by na liftbacku posobili tie Italia male.

A samozrejme zase je liftback krasne prikrceny, mozno uz budu ponukat sport packet podvozku :-)

post-92875-0-30328700-1442037530_thumb.j

Editováno: , autor: Mirek17
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

scoutline a red&gray z frankfurtu

 

monte carlo tam nebolo, asi sa bali ze ho ludia poskrabu...

 

inak v tom scoutline rozdiel oproti klasike ziaden, iba tie plasty (aspon co som si mal moznost vsimnut a zistit), takze celkom nuda, a urcite sa to bude predavat za uletene prachy

 

 

post-88783-0-21164700-1443013905_thumb.j

post-88783-0-10607000-1443013947_thumb.j

post-88783-0-67562300-1443014070_thumb.j

Editováno: , autor: pershing
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapomeň... Já jsem něco takovýho čekal už před X lety, když začali dávat MC na fábule, říkal jsem si tak škodovka má výročí, vyhrála se Š130RS co se dalo, dokonce i světovej okruhovej mistrák, tohle bylo výročí nasazení na skutečný "Rally všech rally", tak aspoň že se trochu odvážou a uděaljí "nabroušenou" prodejní verzi.... A vono hovno doslova, celá úprava "Monte Carlo" byla jen barva, pár červenejch doplňků v introši a zatmavený světla, pod kapotou ale "hrdě bušila hádka trojice pístů" ... A tohle "dostalo do vínku" provedení auta se značkou, který vyhrávalo světový soutěže - zatímco značka, která se bez mateřinky nedokáže ani prosadit na svým domácím trhu dostává jak lepší vejbavy, tak lepší motory - a přitom v historii světovejch závodů neznamenala v porovnání se škodovkou vůbec nic - JO, MYSLÍM TEN ZASRANEJ MAURSKEJ ZGARB z Hišpánie ... Sieg heil koncernová politika, že jo!?!???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

monte carlo tam nebolo, asi sa bali ze ho ludia poskrabu...

 

inak v tom scoutline rozdiel oproti klasike ziaden, iba tie plasty (aspon co som si mal moznost vsimnut a zistit), takze celkom nuda, a urcite sa to bude predavat za uletene prachy

 

- na salonu se sibuje s vystavenyma autama a protoze liftback na zapade nefrci, tak je ve dny pro verejnost asi ani nevystavovali

- scoutline na slovensku tusim za 1600EUR plus lita kola pokud nejsou v zakladu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

chlapi zdá se Vám realný ? za 90 000 mi to přijde jako nějaké šmelina... je to 1.2 MPi 2012 55 kW, ale vůbec semi to nezdá.

PS: existuje nějaký diagram jak se vyvyjeli a přejmenovavali verze? ony jsou asi 4 ale názvu je 3 x tolik:

 

http://www.sbazar.cz/m.blaza/detail/13178418-skoda-rapid-12-mpi-elegance-odpocet-dph-2012

 

kdyby se to smazlo tak přikladam jako fotku.

 

 

Díky za odpověď za jak dlouho může jit rapid na nějakých 150 000 ? 3 roky a kolem 100 000 nalítano? i když s těmi novými motory (turbem nahnanými), vydrží to?

post-96152-0-01559400-1444060350_thumb.p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.2 MPI 55 kW nemá turbo. Je to poslední varianta atmosféricky plněného tříválcového motoru, dříve označovaného jako 1.2 HTP. Jaké označení myslíš? Výbavy?

 

Active

Ambition

Elegance (v poslední době přejmenováno na Style)

 

Mezitím jsou různé akční výbavy jako třeba Fresh, Emotion Plus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.2 MPI 55 kW nemá turbo. Je to poslední varianta atmosféricky plněného tříválcového motoru, dříve označovaného jako 1.2 HTP. Jaké označení myslíš? Výbavy?

 

Active

Ambition

Elegance (v poslední době přejmenováno na Style)

 

Mezitím jsou různé akční výbavy jako třeba Fresh, Emotion Plus.

 

Pawouku děkuji za odpověď.

 

Já se špatně vyjádřil, můj příspěvek měl tři části:

 

1) ohledně pordáváného auta - je to opravu reálna cena? mě se zdá hodně dole- i když Mpi snad začínala na 260 000 ? nicméně tohle je elegance plus - což mám za to že v plné palbě a to za 260 určitě nebylo... sice 3 roky staré auto ale aby někdo šel tak dolu s cenou? je to realné?

 

2) se týkala právě názvu elegance plus a jednotlivých přejmenování a hlavně tech akci (fresh atd? k čemu se blíží?) chápu to základní rozlišení activ(chudy) ambition (standart) elegance (plna vybava)... to ostatní mi dělá v tom guláš... ty akční nabídky.

 

 

3) Jaké jsou realné ceny (tady to bude pouze asi jen odhad protože nikdo tohle ais neni schopen zaručit) rapidu 4-5 starých, to znamená příští rok kdy budou mít najeto okolo 100 000 -150 000 , a jak se dívate na ty motory 1,2 TDi atd.... vydrží to?

 

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku děkuji za odpověď.

 

Já se špatně vyjádřil, můj příspěvek měl tři části:

 

1) ohledně pordáváného auta - je to opravu reálna cena? mě se zdá hodně dole- i když Mpi snad začínala na 260 000 ? nicméně tohle je elegance plus - což mám za to že v plné palbě a to za 260 určitě nebylo... sice 3 roky staré auto ale aby někdo šel tak dolu s cenou? je to realné?

 

2) se týkala právě názvu elegance plus a jednotlivých přejmenování a hlavně tech akci (fresh atd? k čemu se blíží?) chápu to základní rozlišení activ(chudy) ambition (standart) elegance (plna vybava)... to ostatní mi dělá v tom guláš... ty akční nabídky.

 

Cena je nesmysl, ale to ověříš zavoláním, jak píše Fezoj07.

 

Tvoje rozlišení výbav je odpovídající, i když plná výbava u Elegance je poněkud sporná. Raději to nazývejme nejvyšší výbavový stupeň. Akční nabídky jsou akční nabídky, v čase se různě mění. Pokud nemáš dobové ceníky, nikdy to nedáš dohromady. Například já mám nejstarší ceníky z roku 2013 a tam motorizace 1.2 MPI ve výbavě Elegance není. Maximum je pro ni jen Ambition.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...