Přejít na obsah

Škoda RAPID


djpetr

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Registrace za říjen

 

Fabia 2269ks (z toho 488 naftových)

Rapid 893ks (z toho 231 naftových)

Toledo 35ks (z toho 0 naftových)

 

 

Citroen C Elysée 19ks  (z toho 7 naftových)

Peugeot 301 24ks (z toho 8 naftových)

Renault Fluence 19ks (z toho 2 naftové)

 

Loni měl Rapid v říjnu 1318ks registrací a Roomster 271ks. I přes drobné opadnutí vnitrofiremní konkurence ze strany Roomsteru tedy Rapid klesá skoro o třetinu. Teď jde o to, kolik zákazníků ubírá Rapidu Fabia nebo kolik na kombÝka (samozřejmě kvalitnějšího než kvalita sama) za cenu Dacie.

 

Docela mě udivuje, že psychologický blok funguje u Toleda. Reálně je teď o docela dost vybavenější a paběrkuje až nechutně. Překvapila mě francouzská dvojička a Fluence. Nějakou dobu jsem je nesledoval a po docela slibném začátku je to ještě horší než u Toleda.

 

Mimochodem, Hyundai i přes masivní zlevnění nedokáže loňské prodeje ani udržet a klesá skoro o čtvrtinu. Asi už ta auta nebylo kam dávat..

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď jde o to, kolik zákazníků ubírá Rapidu Fabia nebo kolik na kombÝka (samozřejmě kvalitnějšího než kvalita sama) za cenu Dacie.

 

ať dělám co můžu, tahle věta mi nedává smysl... nebo jsem jí nepochopil

 

Že Rapid padne je logické, jeho cena je teď šílená...

 

Toledo mě nepřekvapuje, já nevím jak ostatní, ale v mém okolí má Seat špatnou pověst, osobně znám asi 6 lidí, co si koupilo nového Seata ( za posledních 8 let ) a na každém závažnější problém...

Co víc je na zamyšlení, že se Seatu nedaří ani ve Španělsku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu, že Rapid a Toledo jsou vyráběny v MB, nemůže být kvalitativní rozdíl

 

Kvalitu montáže nikdo rozporovat nemůže. Ale jak jsem psal, lidi ( aspoň v mém okolí ), mají Seaty zafixované za problémové. To, kde se vyrábí nikoho netrápí - Polo se také dělá v Turecku. i30 v ČR a i20 myslím také v Turecku.

Nevím co je na tom pravdy, že Seat nedostává nejkvalitnější třídu elektroniky. ( aspoň před krizí to platilo ).

 

Ale zpět k tématu. Bylo by zajímavý zjistit trend prodeje liftbacku a spacebacku. Dle mého názoru, nejvíce za propadem Rapidu stojí podražení a nástup kombíka Fabie, které je levnější a vybavenější - konkurent spacebacku

 

Já osobně kdybych kupoval auto letos, Rapid by to nebyl ani omylem.

A po zkušenostech s novou Škodovkou, bych si klidně troufnul koupit Kiu.

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O faceliftu ticho? Já si myslím že to čím prošel letos se jako facelift dá směle nazvat. A pokud půjde o změnu designu tak na tu si asi chvíli počkáme protože až nyní přišel Superb s novým designem tak ho podle mne nechtějí hned odstřelit tím že by měl Rapid novější tvář než vlajková loď. Facelif očekám v návaznosti faceliftu octavie, ale podle mne se do toho nehrnou protože se nový design dobře prodává.

 

Jojo je to tak Rapid je za ty peníze super auto. Look like Octavia :-) ale za znatelně lepší pěníz. Kdyby tu Rapid nebyl tak bych asi jezdil dvojkou. Trojku mám jako služební a upřímě nevím jestli bych do toho ty peníze dal, soukromě toho moc nenajezdím a za ty peníze to takový zázrak není. Když se to nabuší tak je to super, ale nabušenou by z nás koupil málokdo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to plnohodnotný facelift.

 

Stačí se podívat na F1 - motory, jiné mlhovky, nové budíky, potahy sedaček a pár drobností.

Rapid - nové mlhovky s DL, blinkry v zrcátkách, nová elektrika, nové motory, nové budíky ( rámeček maxidotu ), páčky jestli se nepletu, nová rádia, nová kola, nová opěrka, kryt sedaček a pár drobností...

 

Designový facelift jen tak nebude, to auto vypadá až moc dobře ( tím ho nechci vychvalovat ), osobně tipuju tak za 2 - 3 roky a je ještě otázka co bude dřív, jestli Octavia nebo Rapid.

A vůbec bych se nedivil, kdyby byl Rapid zrušený a nebo minimálně sloučený s Toledem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono už jen zrušení "odznakový varianty VW Caddy" (jak měl bejt definovanej Roomster II = souběžná výroba na stejný lince jako Caddy v Poznani = stejně jako Rap & Seat Toledo v Bolce) ledacos vypovídá o typový politice koncernu v nejbližších letech - budou muset KUREVSKY  ŠKUDLIT, aby utáhli všecky ty pokuty, co jim po světě hrozej za "Aféru dieselgate".  

Takže klidně nechají spláchnout do hajzlu všecko, co by v nejbližší budoucnosti zvyšovalo byť i jen minimálnš náklady - třeba i jen změnu "odznaků" určenou k tomu, aby se odlišil jeden prodejní model od druhýho.

Kdo chtěl do letoška malou dodávku, mohl mít Roomstera - a kdo chtěl o trošku větší, mohl mít Caddyho. Rooma zrušili pro údajnou přestárlost typu a aby "zachovali modelovou kontinuitu", původně naplánovali designovou úpravu už vyvinutý další generace Caddyho spolu s přejmenováním části produkce na "Roomster II". Jenže to už je pasé, room 2 nebude - bude jen kaďour... protože i ty "malý" náklady vynaložený na ty jiný znaky a nápisy by se záporně projevily na finanční bilanci totálně podkopnutý dýzlgejtem ... Přišla jasná volba - náklady na náhrady za dýzlgejt obejít nelze, odznáčkovou konverzi eliminovat lze ...

 

Takže ergo kladivo, v nejbližších letech lze důvodně očekávat podobnou "korekci nákladů" v rámci koncernu na vícero místech - budou se stahovat typy z výrobních programů, budou se rušit vejbavový stupně, budou se odkládat nebo dokonce rušit už rozplánovaný projekty, prostě BUDE SE ŠETŘIT ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to plnohodnotný facelift.

Stačí se podívat na F1 - motory, jiné mlhovky, nové budíky, potahy sedaček a pár drobností.

Rapid - nové mlhovky s DL

No tak že je úprava vnitřního tělesa mlhovky a blinkr v zrcátku plnohodnotný fl,to jsem nevěděl.

První Fabia dostala např. komplet nový přední nárazník (až na RS), nové potahy, upravená zadní světla a volanty. Motory se měnily průběžně.

To co absolvoval Rapid prodělala 10/98 i Octavia. Tehdy se měnila dokonce přístrojovka pro SLX.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím o co ti jde a zkus příště nebýt impertinentní... 

 

Nechápu, proč si vypíchneš jednu věc a začneš kolem toho vařit nějakou omáčku... Jasně jsem vypsal co vše se změnilo a není toho málo. 

Prostě už nepočítej jako kdysi, že se změní palubka světla, nárazníky apod.

Nová generace motorů, změna DL a blinkrů, zakrytování sedaček, nová elektrika, nová opěrka, nová generace infotainmentu, nové páčky, nové sady kol, možnost vylepšení audia, přijde ti to málo ? 

 

co chceš víc ? nové potahy ? na ty už se tolik nehraje jako dřív, kdy nějaká Line dostala i extra potahy. ( ale i tak Style / Monte Carlo dostalo nové )

Nový nárazník ? hlavní důvod bylo RS a homologace na WRC - jiné mlhovky apod.

zadní světla ? v té době frčel trend čirých světel na zpátečku a blinkry + sjednocení designu automobilky - to už také dnes neplatí...

volant ? dřív měl každý model svůj volant, dnes je jenom jeden + sportovnější verze... co chceš měnit ?

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...