Publikováno Leden 1, 201015 r Kolegové poraďte, je možné abych měl na motoru 66kW z roku 1998 turbo s proměnnou nastavení lopatek. A jak se to vlastně pozná jaké to je. Padal mi výkon mechanik ho vyčistil a řek, že je tam proměný, dík Listor
Leden 1, 201015 r Autor To se mi moc nezdá to auto mám od fabriky je fakt, že jsem ho nekupoval a je to jedno s posledních tohoto typu a v maximální výbavě. Dá se to nějak poznat podle čísla motoru nebo turba. Chtěl bych to načipovat. Yavet
Leden 1, 201015 r No turbo tam někdo mohl dát řízené,ale jde o to,jestli ho jednotka řídí tj jestli vede k turbu podtlaková hadička. Pokud totiž původní motor řízené turbo neměl(čemuž teda v tomhle případě věřím) a někdo by dal řízené,musel by překopat komplet el svazek motoru a řj motoru + natahat podtlak. Řízené turbo by v motoru kde by ho jednotka neřídila moc nejelo,neplnilo by jako turbo bez náklápění lopatek. Takže koukni jestli k turbu resp k té baňce co je jeho součástí vede hadička. Musí ale vést z ventilu který je nad motorem v kastli. Pokud nevede,tak turbo řízené není. Upraveno Leden 1, 201015 r od Luďa nemusíš citovat předchozí příspěvky
Leden 1, 201015 r Autor Tak ta hadička tam stopro vede protože turbo padalo (proto ho taky mechána čistil a ten ventil obtoku turba jsem mněnil. Teď to jede docela OK ale snes bych čip už jsem dohodnutej na Kladně. Tam mi taky do telefonu říkali, že tam řízený turbo nemůže bejt.
Leden 1, 201015 r Autor pokud je tam ale řízený turbo (což je i podle tebe stopro) tak to není motor 66 kW ale vyšší.
Leden 2, 201015 r Ty jsi mě asi nepochopil,hadička a baňka tam bude v obou případech,ale v případě řízenýho turba jde ta hadička od turba nahoru do motorovýho prostoru k ventilu,který reguluje podtlak. U neřízenýho turba je taky banka a hadička,ale ta má asi jen 10cm a je vyvedená do vytláčné části turba kde při velkém přetlaku turba odpustí výfuk plyny a tím se sníží otáčky turba....no a to je neřízený turbo. Některý poslední modely 66 Kw myslím měli řízený turba,ale určitě ne auto ročník 98.
Leden 2, 201015 r Autor Tak jste měli pravdu je tam neřízený turbo mechanik co to čistil mi to právě potvrdil. Děkuju všem Yavet
Leden 2, 201015 r Autor Ale dokud to neměl venku a nečistil tak to padalo do nouzáku i po výměně toho ventilu na motorový stěně i po výměně váhy vzduchu no moh jsem se zbláznit, Auto se rozjelo já začal předjíždět a najednou jak když mě chytí za zadek no radost. Taky z počátku pomohlo vypnout motor znovu zastartovat a chvíli to jelo. Někdy den, někdy pět minut. Už jsem chtěl koupit celý turbo. Pak se to usadilo po tý jeho opravě tak co dělal nevím, je to kamarád pro prachy to nedělal a dělá v serisu Audi.
Leden 2, 201015 r Autor Ale dokud to neměl venku a nečistil tak to padalo do nouzáku i po výměně toho ventilu na motorový stěně i po výměně váhy vzduchu no moh jsem se zbláznit, Auto se rozjelo já začal předjíždět a najednou jak když mě chytí za zadek no radost. Taky z počátku pomohlo vypnout motor znovu zastartovat a chvíli to jelo. Někdy den, někdy pět minut. Už jsem chtěl koupit celý turbo. Pak se to usadilo po tý jeho opravě tak co dělal nevím, je to kamarád pro prachy to nedělal a dělá v serisu Audi. Jo myslíte, že to má cenu nechat načipovat je to z 1998 a má to najeto 210 000.
Leden 2, 201015 r uz sem se stim taky setkal u motoru 66kw turbo s promenlivou geometrii lopatek,u octy 2004 ,neveril sem ze to je 66 ale auto ma jeden pan od nova a nikdo s tim nikydy nic nedelal,prej ty posledni rotacky se takhle delali
Leden 2, 201015 r Už jsem to psal,že poslední 66 měli proměnlivou geometrii,ale ne zde zmiňované auto z roku 98. Chipovat? Tak já myslím že určitě
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.