yavet Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 Kolegové poraďte, je možné abych měl na motoru 66kW z roku 1998 turbo s proměnnou nastavení lopatek. A jak se to vlastně pozná jaké to je. Padal mi výkon mechanik ho vyčistil a řek, že je tam proměný, dík Listor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 jesi to nekdo prekopal tak to mozny je.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yavet Vloženo 1. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2010 To se mi moc nezdá to auto mám od fabriky je fakt, že jsem ho nekupoval a je to jedno s posledních tohoto typu a v maximální výbavě. Dá se to nějak poznat podle čísla motoru nebo turba. Chtěl bych to načipovat. Yavet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stralis Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 (editace) No turbo tam někdo mohl dát řízené,ale jde o to,jestli ho jednotka řídí tj jestli vede k turbu podtlaková hadička. Pokud totiž původní motor řízené turbo neměl(čemuž teda v tomhle případě věřím) a někdo by dal řízené,musel by překopat komplet el svazek motoru a řj motoru + natahat podtlak. Řízené turbo by v motoru kde by ho jednotka neřídila moc nejelo,neplnilo by jako turbo bez náklápění lopatek. Takže koukni jestli k turbu resp k té baňce co je jeho součástí vede hadička. Musí ale vést z ventilu který je nad motorem v kastli. Pokud nevede,tak turbo řízené není. Editováno: 1. leden 2010, autor: Luďa nemusíš citovat předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yavet Vloženo 1. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2010 Tak ta hadička tam stopro vede protože turbo padalo (proto ho taky mechána čistil a ten ventil obtoku turba jsem mněnil. Teď to jede docela OK ale snes bych čip už jsem dohodnutej na Kladně. Tam mi taky do telefonu říkali, že tam řízený turbo nemůže bejt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yavet Vloženo 1. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2010 pokud je tam ale řízený turbo (což je i podle tebe stopro) tak to není motor 66 kW ale vyšší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 a nebo je to nejakej chytrej mechanik co píču pozná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yavet Vloženo 2. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2010 To nebyla zrovna nejlepší poznámka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stralis Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Ty jsi mě asi nepochopil,hadička a baňka tam bude v obou případech,ale v případě řízenýho turba jde ta hadička od turba nahoru do motorovýho prostoru k ventilu,který reguluje podtlak. U neřízenýho turba je taky banka a hadička,ale ta má asi jen 10cm a je vyvedená do vytláčné části turba kde při velkém přetlaku turba odpustí výfuk plyny a tím se sníží otáčky turba....no a to je neřízený turbo. Některý poslední modely 66 Kw myslím měli řízený turba,ale určitě ne auto ročník 98. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alik.195 Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Máš tam tohle? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yavet Vloženo 2. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Tak jste měli pravdu je tam neřízený turbo mechanik co to čistil mi to právě potvrdil. Děkuju všem Yavet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stralis Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Tak to by mě zajímalo,co tam čistil......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Možná čistil jen ten obtok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yavet Vloženo 2. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Ale dokud to neměl venku a nečistil tak to padalo do nouzáku i po výměně toho ventilu na motorový stěně i po výměně váhy vzduchu no moh jsem se zbláznit, Auto se rozjelo já začal předjíždět a najednou jak když mě chytí za zadek no radost. Taky z počátku pomohlo vypnout motor znovu zastartovat a chvíli to jelo. Někdy den, někdy pět minut. Už jsem chtěl koupit celý turbo. Pak se to usadilo po tý jeho opravě tak co dělal nevím, je to kamarád pro prachy to nedělal a dělá v serisu Audi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yavet Vloženo 2. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Ale dokud to neměl venku a nečistil tak to padalo do nouzáku i po výměně toho ventilu na motorový stěně i po výměně váhy vzduchu no moh jsem se zbláznit, Auto se rozjelo já začal předjíždět a najednou jak když mě chytí za zadek no radost. Taky z počátku pomohlo vypnout motor znovu zastartovat a chvíli to jelo. Někdy den, někdy pět minut. Už jsem chtěl koupit celý turbo. Pak se to usadilo po tý jeho opravě tak co dělal nevím, je to kamarád pro prachy to nedělal a dělá v serisu Audi. Jo myslíte, že to má cenu nechat načipovat je to z 1998 a má to najeto 210 000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidpopjak Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 uz sem se stim taky setkal u motoru 66kw turbo s promenlivou geometrii lopatek,u octy 2004 ,neveril sem ze to je 66 ale auto ma jeden pan od nova a nikdo s tim nikydy nic nedelal,prej ty posledni rotacky se takhle delali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Už jsem to psal,že poslední 66 měli proměnlivou geometrii,ale ne zde zmiňované auto z roku 98. Chipovat? Tak já myslím že určitě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Golfy TDI 66 měly s naklápěním už v roce 98 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 bavíme se ale o škodovkách, VW jsou vždycky vepředu, tam to už měli no ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 7. leden 2010 Sdílet Vloženo 7. leden 2010 turba s proměnou se na 66 dávali až od face 8/00 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lokajnet Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 To máš pravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.