Cimmi Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 Zdravím, taky uvažuji o této verzi a když to tu čtu, tak se mi mé mínění o výborném motoru jen potvrzuje. Jen se chci zeptat, to "AGU" je typ motoru dle roku výroby, či co? A ještě se zeptám, jak je na tom Octavka celkově s řízení, měl jsem možnost vyzkoušet pár Fabii a tak přeposilovaný řízení jsem neviděl a zpětná vazba nikde no a druhej dotaz, jak jsou na tom Octavky s plynem, je tam taky ten děsný elektronický koncernový s 2s zpožděním jak u Fobie? Díky moc za odpovědi, jinak uvažuji o r. v. 2000-2003. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 AGU je kód motoru, jeho vývojové označení, jiné kódy pak značí různá vylepšení a úpravy, například agu má lankový plyn, jednu lambdasondu atd. ... další je myslím aum a aqu v RS, ty už mají elektronický plyn. Octavia má hydraulický posilovač řízení, ne tu servo elektrickou zběsilost jako má fabie ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cimmi Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 AGU je kód motoru, jeho vývojové označení, jiné kódy pak značí různá vylepšení a úpravy, například agu má lankový plyn, jednu lambdasondu atd. ... další je myslím aum a aqu v RS, ty už mají elektronický plyn. Octavia má hydraulický posilovač řízení, ne tu servo elektrickou zběsilost jako má fabie ... Co jsem čet na auto.cz tak fabie má elektrohydraulický posilovač, takže stejný jako píšeš ty? např. http://magazin.auto.cz/testy/skoda-fabia-combi-1-4-16v-55-kw-optimalni-volba-04-2001.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 já tento motor mám a chci se zeptat co je lepší bez ohledu na hluk a spotřebu, trubka od turba až po konec bez jakýchkoliv tlumičů nebo trubka s rezonátorem???beru to na výkon??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 Ahoj, řeším koupi Octavie I s motorem 1.8 20V TURBO. Na internetu jsem našel model v pěkné výbavě i s 4x4 (do provozu 10/2004, najeto 126.000 km, výbava prakticky plná, krom kožených sedaček http://www.skodaplus.cz/Car/287435 za cenu 199.000kč). Hodily by se mi informace o spotřebě s pohonem 4x4, každý den jezdím do práce cca 7 km, takže diesel bych nechtěl moc huntovat. Teď budu ještě denně jezdit do druhé práce 30km tam a 30km zpět a potom nějaké delší trasy. Co by mě zajímalo, kolik si veme motor při jízdě po městě, velmi klidnou jízdou, potom dálnice 120-130km/h a mimo město kolem 90ky. Na co si dát při koupi takovéto Octavie pozor? Cena mi příjde celkem dobrá, co vy na to ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 (editace) Ahoj, řeším koupi Octavie I s motorem 1.8 20V TURBO. Na internetu jsem našel model v pěkné výbavě i s 4x4 (do provozu 10/2004, najeto 126.000 km, výbava prakticky plná, krom kožených sedaček http://www.skodaplus.cz/Car/287435 za cenu 199.000kč). Hodily by se mi informace o spotřebě s pohonem 4x4, každý den jezdím do práce cca 7 km, takže diesel bych nechtěl moc huntovat. Teď budu ještě denně jezdit do druhé práce 30km tam a 30km zpět a potom nějaké delší trasy. Co by mě zajímalo, kolik si veme motor při jízdě po městě, velmi klidnou jízdou, potom dálnice 120-130km/h a mimo město kolem 90ky. Na co si dát při koupi takovéto Octavie pozor? Cena mi příjde celkem dobrá, co vy na to ? No obecně 4x4 má asi o litr vyšší spotřebu než předokolka, pokud 4x4 nepotřebuješ (hory, apod.) asi bych se tomu v ojetině vyhnul (možnost problémů - je to holt něco navíc). Spotřeba na 7 km jízdy po městě - můj odhad 12-13 - u 30 km je to již lepší. Já měl 1.8T ne 4x4 a normální ježdění bylo tak kolem 8l dá se s tím jet i o něco míň (můj rekord byl asi 6 l/100km, ale přes 90 jsem nešel a turbo se taky nenadřelo - to nebyla jízda - spíš ploužení, ale ten motor umí i o dost víc i těch 12-14 na "pilu") - zkušenost po městě je poměrně nelichotivá - tam to žere doslova i trávu kolem cesty. Obecně O1 1.8T jsou ceny dost nízko - to auto se hodně blbě prodává s tímto motorem, protože o něm jdou legendy co se týče spotřeby. Osobně na těch 7 km je to asi jedno - tam diesel opravdu postrádá smysl, ale spotřebu bych na tak krátké trati neřešil, ale pokud ročně budeš do těch 15-20 tkm tak bych to bral (osobně ne 4x4) svezení je s tím špičkový. Bohužel já najedu ročně celkem dost tak jsem zůstal u TDI - víc mi vyhovuje charakteristika motoru - pro klidnější jízdu a spotřeba je vzhledem k výkonu špičková a hlavně je dneska všude plno radarů a 1.8T (ideálně čiplá) je nejlepší pozvánka na odebrání řidičáku - s tímhle autem to chce hódně silnou vůli jezdit v rámci limitů 90km/h. Editováno: 5. Duben 2010, autor: xkali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 neni tam nikde zmíňka o servisní knížce a to by mě osobně řikalo abych hledal jinde a podle toho co sem čet najedeš dost lepší by bylo TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 neni tam nikde zmíňka o servisní knížce a to by mě osobně řikalo abych hledal jinde a podle toho co sem čet najedeš dost lepší by bylo TDI S tímle bych souhlasil Co se týče oprav tak servisovat 1.8T a TDI vyjde asi nastejno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 Co se týče nájezdu tak +- 20.000-25.000 km/rok, což není hodně, disel by se mi zase tak moc nevyplatil, samozřejmě s tím servisem máte pravdu, turbo jako turbo :-D. Kdyby byla spotřba +-8l/100km, tak by to šlo, ale ta čísla co píšete, to se moc neodkulí od poršáka cayenne co mají sousedi, ti mají 15l/100 km :-D V tom případě budu hledat něco jiného :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 najedu 15 tis za rok a mam 1.9TDI 81kW kdybych měl 1.8T tak mě to sežere takhle sem měl i v zimě po městě spotřebu max 7L/100 a to je pro mě rozhodující navíc po čipu to jede hodně slušně pro mě to byla jasná volba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet59k Vloženo 6. Duben 2010 Sdílet Vloženo 6. Duben 2010 Moje zkušenosti po roce a půl co mám O1 Combi 1,8T. Krátké trasy do 10 km při dodržování limitů a převážně mimo obec okolo 8 litrů v létě a 8,5 litrů v zimě. Klasické cesty na nákupy po městě 12 litrů (studený motor), 10 litrů (teplý motor). Kombinovaná trasa 180 km teď o víkendu (z toho 40 km mimo obec, 120 km dálnice, 20 km město) při rychlostech 110-140-60 7,5 litru, cesta zpátky pomaleji (všude policajti) 100-120-50 6,8 litru. Celkový průměr za posledních 5 tisíc 8,1 litru - jezdím samé crkačky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubSkopal Vloženo 6. Duben 2010 Sdílet Vloženo 6. Duben 2010 takže čistokrevny RS může jezdit s lehkou nohou za 8l? dejme temu? protože už mě ty dva diesely co máme doma přestaly bavit RSko bych si chtěl pořídit až tak za 3-5 let protože ještě nemám řidičák ,sice krááásny spotřeby ale líny jak veš jedna je 1.9SDI 50Kw a druhá je 1.9TDI 81Kw obě berou odspodku a táhnou do 2800 otáček a pak musíš přeřadit. To je o ničem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 6. Duben 2010 Sdílet Vloženo 6. Duben 2010 Aji za 6 může jezdit, samozřejmě delší trasy a max 100km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 6. Duben 2010 Sdílet Vloženo 6. Duben 2010 takže čistokrevny RS může jezdit s lehkou nohou za 8l? dejme temu? protože už mě ty dva diesely co máme doma přestaly bavit RSko bych si chtěl pořídit až tak za 3-5 let protože ještě nemám řidičák ,sice krááásny spotřeby ale líny jak veš jedna je 1.9SDI 50Kw a druhá je 1.9TDI 81Kw obě berou odspodku a táhnou do 2800 otáček a pak musíš přeřadit. To je o ničem. načipuj 81kW a tahá to do 4000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 6. Duben 2010 Sdílet Vloženo 6. Duben 2010 načipuj 81kW a tahá to do 4000 Srovnávat TDI a SDI je dost mimo - s SDI jsem jel asi 300 km a je to prostě traktor - to auto netáhne v žádnýc otáčkách. Fakt je, že načipované TDI 81kW je asi optimum co se týče toho jak auto jede a tím kolik žere. Doma jsem provozoval souběžně 1.8T a 1.9 TDI 81kW obě čiplé - a to TDI zrovna až tak moc nezaostávalo v běžné jízdě. Pokud s tím někdo nechce lítat někde kolem 200km/m tak je dnes 1.8T blbost (opravdu s tím motorem se blbě jezdí 90-100 - chce to opravdu silnou vůli nesešlápnou to). V běžném provozu ty auta maj ve spotřebě rozdíl minimálně tak 3 litry (při stejném stylu jízdy ne s TDI plyn u podlahy a u 1.8T jezdit klobouka) - u 1.8T není problém při trochu agresivnější jízdě atakovat hodnoty za 10 litry - což při dnešní ceně paliva je skoro 100kč/100km - pro mě je to docela argument na úsporu (měsíčna nalítám těch 2500km) - servisně 1.8T opravdu není tak "jednoduchá" jako 1.6 - takže servis bych přirovnal tak právě k tomu TDI - u 1.8T s čipem docela dost trpí spojka - 40tkm a začala lehce prokluzovat u 1.9 TDI drží (250tkm). Sertvačník mají obě dvě . Nakonec 1.8T šla do světa - prodával jsem jí docela dlouho ač cena byla poměrně solidní - lidi se těchhle motorů prostě bojí - domů ženě to koupí málokdo a tatík na sobotní výlet na chatu s rodinou asi nééé - ten šáhne spíš po 1.6 nebo TDI. Po zavedení bodového systému a hlavně laser. radarů a policejních pasattů je prostě problém se někde rychle svést - 1.8T to docela umí a já řidičák potřebuju doma a ne v čistírně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 6. Duben 2010 Sdílet Vloženo 6. Duben 2010 přesně muj názor jen bych se s tim tak nepsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 mam 1.8T rv 99, AGU, nalitany mam za tech 8 let co to mam cca 150.000 Km. jezdim s tim hlavne v zime, v lete spise na motorce ))) Vcera jsem tam misto puvodniho turba K03, dal K04 .... silenost ... asi zajedu na brzdu, protoze to bude hodne pres 200 koni a minimalne 350 NM. Spotrebu mam kolem 10 ve meste, mimo mesto zalezi jak s tim jedu, ale vetsinou kolem 8-9 l/100km a to moc nesetrim. kazdopadne uz jsem menil hadice podtlaku a odvetrani, ventil na obtok turba, samozrejme radeji uz rozvody (hned po koupi), desky, kotouce, cepy, zamky ve dverich a prave to turbo Turbo kvuli tomu, ze porad mirne blilo olej (cca 100ml/1000km) uz tech 8 let od koupe, ale porad bylo jinak ok, chipnuty na 185 koni to jezdilo paradne. Jinak nikdy me zatim nesklamala. Tento motor mohu s klidnym svedomim doporucit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
black_devil Vloženo 27. Červen 2016 Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 Ahoj. Prosím o radu. Rozhodl jsem se pro koupi O1 RS. Má najeto kolem 200k. Po 2. majiteli. Jelikož jsem do benzinu nikdy nedělal, naposledy ve škole, otázka zní, na co si dát pozor? Prosím o každou radu, co zkontrolovat. Budu sebou brát VAGínu, tak si to i napíchnu. Bojím se toho, aby motor nebyl přidřený, když motory trpí na zanášení sacího koše, ale to asi jen tak nepoznám. Na co si dát ještě pozor co se týče karoserie atp.? Je to rok 2001. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.