Milh@us Vloženo 17. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 Žádný pazvuky na dvou Roomsterech a všech služebních FIIC jsem nikdy neslyšel. Už si nepamatuju celou historii případu, ale kontaktovals Skodovku jak sme doporucovali? bohužel ještě ne, čekám na to jak se to vyvrbí teď s tím příspěvkem, zítra jedu do jinýho servisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 a to pipání při zapojení zásuvky má přestat?Jak je to u druhých To jak ti řekl,že ti to montovali jinde-tuhle větu asi říkají technici ve všech servisech na to sem mu odpověděl nechme toho,já si to přilepím sám(rámeček na krytku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 Občas jazdím otcovym Roomsterom a švaginej Fabiou II. A tiež nepočujem žiadne divné zvuky. To až nad 100 km/h. Inak mi napadlo, že ak by to robili zrkadlá, tak nie je nič jednoduchšie ich demontovať a dieru prelepiť páskou. Ak to bolo zrkadlami, tak sa to odstráni. Podľa mňa sa po pripojení prívesu nerozsvieti žiadna kontrolka. Určite nie kontrolka hmloviek. Ale parkovací asistent by pípať s prívesom nemal. Predpokladám, že je zle nakódovaná RJ parkasistenta. Požadoval by som skontrolovať kódovanie RJ parkasistenta prípadne aj ťažného s nejakým iným autom s originálnym ťažným (ak už nie sú schopní to sami zistiť). Dokázať sa takéto poškodenie v servise dá ťažko, jediná možnosť by bola pofotografovať všetko možné pri odovzdávaní auta do servisu a žiadať uviesť do preberacieho protokolu, že auto nemá žiadne škrabance a poškodenia, prípadne len taký a taký škrabanec. Ohľadom tých okien. Nemá náhodou aj Fabia elektroniku, ktorá vypne napájanie motora sťahovania okien, ak sa okno zaseklo a nepohybuje sa? Podľa mňa by si do tej %Škodovky mal napísať. Aj teraz.Možno ti odpovedia rýchlo a celý tvoj prípad môže nabrať výrazný obrat k lepšiemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 Já bych na nic nečekal. Už jenom kvůli těm oknům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 není v Boleslavi v tym zákaznickým centru i servis.Prostě jim napsat,at si stoupnou před bránu,že tam v tolik a tolik dojede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milh@us Vloženo 19. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2010 auto je už v servise třetí den, a stále není opravené. z MB nedorazila folie na B sloupek, a stále pprý řeší se ŠA to tažný zařízení. Bohužel servis neví, co s ním je.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Březen 2010 Sdílet Vloženo 19. Březen 2010 Tak bohužel i já jsem se dneska setkal s prvním problémem v servisu. Do tatínkova R byl dodělanej ještě před převzetím tempomat. Bohužel NEFUNGOVAL. Ještě dneska ráno jsem ho po cestě do servisu zkoušel a rychlost nedržel. Auto jsem přistavil o půl osmé a až o půl jedné se ozvali, že SE ZÁVADA NEPROJEVILA a že to všem funguje. Už vidim, jak to zkouší víc lidí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martyx Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 (editace) auto je už v servise třetí den, a stále není opravené. z MB nedorazila folie na B sloupek, a stále pprý řeší se ŠA to tažný zařízení. Bohužel servis neví, co s ním je.. teda, to je opravdu na hlavu...tady uz opravdu neni na co cekat, volat, mailovat do ŠA, prostě si člověk musí dupnout, aby se něco dělo. Pokud servis má tenhle přístup k zákazníkovi (viz. oprava oken atd.) hned bych se s nima rozloučil a řešilo to ihned. Rozhodně nic neplatit a co nejvíc to rozmáznout. Protože jen tak se člověk dočká rozumného řešení. A zvlášť, pokud máš postiženou přítelkyni. Sám jsem postiženej, auto taky potřebuju každý den. Jako i to je snad důvod, aby se to vyřešilo rychle. Klidně i tohle bych ŠA napsal, že oni a jejich servis mají takovýhle přístup k postiženým lidem a že je nutné, aby se i ostatní o jejich přístupu dověděli. Člověk se musí ozvat, aby se něčeho dočkal... A ještě koukám, ty si to kupoval v Havex v Chlumci a tam to dáváš i do servisu? Oni spolupracují s Carclubem, tak by přece měli nějak vycházet rozumně vstříc. Kdyžtak to oznam a řeš společně s Carclubem. Editováno: 21. Březen 2010, autor: martyx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milh@us Vloženo 3. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2010 (editace) auto je už v servise třetí den, a stále není opravené. z MB nedorazila folie na B sloupek, a stále pprý řeší se ŠA to tažný zařízení. Bohužel servis neví, co s ním je.. takže nové info. Volali ze servisu, že mi musí vyměnit komplet celý elektrický svazek z zástrčce na přívěs... ve čtvrtek to budou měnit... ale neví proč? Editováno: 3. Duben 2010, autor: Milh@us Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Duben 2010 Sdílet Vloženo 17. Duben 2010 Sám nemám (ZATÍM, zaplať Pámbu!!!!) s Roomem nějaké problémy, ale dovolím si vyjádřit se k situaci: - především je potřeba si VŽDYCKY při jakékoliv záruční opravě vyžádat nějaké potvrzení o zadání záruční opravy - prostě objednávkový nebo zakázkový list apod. - v něm musí být uvedeny všechny reklamované věci a závady. TRVEJTE NA VYPLNĚNÍ VŠECH ZÁVAD - i když bude přejímací technik tvrdit, že "se to usadí časem" nebo "že to dělají všechna auta toho typu" - je to důležité pro případný znalecký posudek nebo dokonce soud !!! - při převzetí opravy si vyžádejte vyplněný seznam oprav, vše vyzkoušejte, porovnejte a prohlédněte právě s tím zakázkovým listem v ruce - a trvejte na PÍSEMNÉM vyjádření servisu, proč nebyla některá reklamovaná závada odstraněna - opět, je to důkaz pro případné pozdější důkazní řízení. - pokud servis vydá vyjádření, že nemá díl na opravu a musí ho objednat, trvejte na písemném potvrzení tohoto faktu i na uvedení přesného termínu, do kterého bude potřebný náhradní díl dodán a namontován - je to totiž stále jedna běžící zakázka a dokud není dokončena, nemusíte opravu převzít!!! O dobu takto trvající opravy (nepřevzaté auto kvůli chybějícímu ND) se vám potom prodlužuje záruka!!! - estetické závady si fotografujte při předání do opravy i při převzetí - opět, je to důkaz. - pokud se některá závada opakuje (je "opravena" a objeví se v krátké době znovu) nebo se vyskytuje více závad najednou, postupujte podle Občanského zákoníku - ten říká, že pokud se na výrobku opakuje stejná vada bránící řádnému užívání věci (a tím například zatékání do interiéru nebo trvalé "ujíždění" geometrie rozhodně je) 3x za sebou nebo dojde k výskytu 4 takových závad, má zákazník nárok buď na výměnu výrobku za nový, nebo na vrácení kupní ceny. Volba je ZE ZÁKONA v takovém případě na zákazníkovi a žádný prodejce ho nemůže nutit k volbě jedné varianty. - nebojte se servisu pohrozit předáním vozu ke znaleckému posouzení a případným soudem - pokud k němu dojde, soud si vyžádá právě doklady z předchozích záručních oprav a pokud bude dokladován podobný průběh, který zde popisuje Milh@us, bude rozsudek velmi jednoznačný - a toho si jsou servisy velmi dobře vědomé, jen zkoušejí, jestli to zákazník "nechá dojít tak daleko a nevzdá to". Jsou to totiž oni, kdo nese podle zákona odpovědnost - prodejce a značkový servis, ne výrobní podnik. Jediné co je proti tomuto postupu potřeba ze strany nás zákazníků udělat, je NENECHAT SI SR*T NA HLAVU A JÍT TVRDĚ ZA SVÝM ZÁKONNÝM NÁROKEM - a je úplně jedno, jestli si koupím auto za "půl míče", nebo "socku za stodeva" - kupuju si výrobek, od kterého očekávám funkčnost, bezpečnost a odpovídající míru komfortu, která je mi výrobcem ZA MÉ PENÍZE slibována - takže za ni někdo holt MUSÍ NÉST ZODPOVĚDNOST - a zákon určuje, kdo to je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza 29 Vloženo 28. Duben 2010 Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 No jistě!Přesně,atˇse starají!Člověk tam nechá spoustu bankovek za nový auto,tak by se měli podle toho chovat.Bohužel realita je trochu jiná.Každý jenom rychle prodávat,a potom děj se vůle boží.Na těch záručních opravách servisy většinou nevydělají,tak na to všichni kašlou,a nikomu se nechce se s tím nějak dlouho dělat a řešit nějaký problémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Duben 2010 Sdílet Vloženo 29. Duben 2010 OPAKUJU: ..... Jediné co je proti tomuto postupu potřeba ze strany nás zákazníků udělat, je NENECHAT SI SR*T NA HLAVU A JÍT TVRDĚ ZA SVÝM ZÁKONNÝM NÁROKEM - a je úplně jedno, jestli si koupím auto za "půl míče", nebo "socku za stodeva" - kupuju si výrobek, od kterého očekávám funkčnost, bezpečnost a odpovídající míru komfortu, která je mi výrobcem ZA MÉ PENÍZE slibována - takže za ni někdo holt MUSÍ NÉST ZODPOVĚDNOST - a zákon určuje, kdo to je... Pokud se mi jednání prodejce nelíbí, je zde Obchodní inspekce, znalci a soudy - a SDĚLOVACÍ PROSTŘEDKY a V NICH INVESTIGATIVNÍ NOVINÁŘI - sám jsem před lety takto nebyl spokojen s postupem jisté banky (člen "velké trojky") při obchodu s akciemi z kupónové privatizace - prostě mne poškodili svým liknavým přístupem a přišel bych tak asi o 36 tisíc Kč (v roce 1994 to byly nemalé peníze). Nejdřív jsem to chtěl řešit ústně, jen se domluvit - nectěli ani slyšet, vina prý byla na mé straně - tak jsem napsal "zpuchýřující dopis" na centrálu zmíněné banky - a EJHLE, za 14 dní byl doplatek na účtu a doma omluvný dopis... Dodatečně jsem se dověděl, že na základě mé stížnosti dostal jeden člověk padáka a druhý byl přeřazen na hůře placené místo - ten první totiž odpovídal za transakci a ten druhý mi odmítl reklamaci na pobočce... Takže NEBÁT SE A OZVAT SE... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ne Dy Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 Zdravím, máme Roomstra, teď bude mit dva roky a kolem 30 tis km. Jsem rozhodnutej, že tyto dvě věci půjdu reklamovat, ale už tolikrát byl určitě člověk odpálkovanej, že se jedná o běžný stav vozu po takové době, že bych rád znal váš názor, jestli to uspěje či ne. První věc je volant, kde v pravé části je kůže svraštělá(nepříjemný na dotek), a na levé části hladká. Druhej problém je sklo u řidiče, které je "špinavé", ale nejde to umejt ani z vnitřku ani z vnějšku No prostě mě to žere. Co si o tom myslíte? Popřípadě jestli se to stalo i vašim autům podobného stáří, či takové "prkotiny"neřešíte? Díky za reakci P.S: To okno je těmi fleky pokryto skoro celé už mi přijde, ale je to vidět pouze pod určitým úhlem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 Pokud to nejde umejt, tak se ti dostala voda nebo cokoli mezi lepene casti skla -> reklamovat A volant nevim, jsem rypal tak bych reklamoval :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 Ten volant podle mě ne. Měl jsem to také tak a vyhladilo se to samo používáním. Zkontroluj si také řadící páku, jestli Ti neolézá, to už reklamovat jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ne Dy Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 Fajné, jak to půjde hodim jim to tam, a uvidim jak se s tim popasujou. A někomu díky za přesunutí tématu ...vůbec jsem si ho tu nevšiml. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 a ty fleky na okně jsou opravdu ve skle, nebo je to navrchu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ne Dy Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 Řadička mi připadá v pohodě, ale ten volant je čím dál tím víc svraštělější. Upřímně..nedokážu říct, kde to je. Jediný co mě napadlo, jak řekl LiveBomb, že to musí být někde uprostřed, protože zvenku ani zevnitř se mi toho ničím nepodařilo zbavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ne Dy Vloženo 20. Září 2016 Sdílet Vloženo 20. Září 2016 Ještě pár fotek okna pro zajímavost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marskama Vloženo 20. Září 2016 Sdílet Vloženo 20. Září 2016 (editace) Vím, že to ničemu nepomůže, ale z takovéhoto okna by mě j_blo . Za mě tedy: REKLAMOVAT, REKLAMOVAT, REKLAMOVAT . PS: Já mám Roomstera 2013 a o něčem podobném na okně nemůže být řeči. Kožený volant, řadička i ručka bez anomálií - 42 tis km. Editováno: 20. Září 2016, autor: marskama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ne Dy Vloženo 20. Září 2016 Sdílet Vloženo 20. Září 2016 Ono to zevnitř tak vidět není ale zvenku to je fakt jak rozlity mlíko skoro určitě to tam půjde jakmile bude čas, ten volant mě taky štve ale to se uvidí co řeknou....34 tisíc skoro a 2014ka no, připadá mi fakt že už to není co bejvávalo, ale jinak si stěžovat nemůžeme vyloženě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 20. Září 2016 Sdílet Vloženo 20. Září 2016 Ono to vypadá ako po nejakom prípravku na plasty v aute niečo podobne zanecháva prípravok Sonax čistič interieru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ne Dy Vloženo 20. Září 2016 Sdílet Vloženo 20. Září 2016 Zajímavá poznámka, používám....ale jenom na ty plastový prahy a případně palubovku, a vždycky nanášeno tou nanášecí houbičkou. Takže nevím jestli by se to tam zaprvé mohlo nějak dostat a za druhé se to tam objevilo už v době, kdy ještě sonax použit nebyl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 20. Září 2016 Sdílet Vloženo 20. Září 2016 To bol len nápad pretože mne to nechalo podobné škvrny na laku so spodnej časti dverí ale išli dať dole vodou. Preto teraz používam už taký, ktorý síce nevyvonia interier ale aspoň ho vyčistia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 21. Září 2016 Sdílet Vloženo 21. Září 2016 V 8. 9. 2016 at 16:42, Ne Dy napsal: Zdravím, máme Roomstra, teď bude mit dva roky a kolem 30 tis km. Jsem rozhodnutej, že tyto dvě věci půjdu reklamovat, ale už tolikrát byl určitě člověk odpálkovanej, že se jedná o běžný stav vozu po takové době, že bych rád znal váš názor, jestli to uspěje či ne. První věc je volant, kde v pravé části je kůže svraštělá(nepříjemný na dotek), a na levé části hladká. Druhej problém je sklo u řidiče, které je "špinavé", ale nejde to umejt ani z vnitřku ani z vnějšku No prostě mě to žere. Co si o tom myslíte? Popřípadě jestli se to stalo i vašim autům podobného stáří, či takové "prkotiny"neřešíte? Díky za reakci P.S: To okno je těmi fleky pokryto skoro celé už mi přijde, ale je to vidět pouze pod určitým úhlem. Ty okna zkus přetřít octem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.