Přejít na obsah

Prosba o radu při řešení reklamace


Milh@us

Doporučené příspěvky

Žádný pazvuky na dvou Roomsterech a všech služebních FIIC jsem nikdy neslyšel.

Už si nepamatuju celou historii případu, ale kontaktovals Skodovku jak sme doporucovali?

bohužel ještě ne, čekám na to jak se to vyvrbí teď s tím příspěvkem, zítra jedu do jinýho servisu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Občas jazdím otcovym Roomsterom a švaginej Fabiou II. A tiež nepočujem žiadne divné zvuky. To až nad 100 km/h. Inak mi napadlo, že ak by to robili zrkadlá, tak nie je nič jednoduchšie ich demontovať a dieru prelepiť páskou. Ak to bolo zrkadlami, tak sa to odstráni.

Podľa mňa sa po pripojení prívesu nerozsvieti žiadna kontrolka. Určite nie kontrolka hmloviek. Ale parkovací asistent by pípať s prívesom nemal. Predpokladám, že je zle nakódovaná RJ parkasistenta. Požadoval by som skontrolovať kódovanie RJ parkasistenta prípadne aj ťažného s nejakým iným autom s originálnym ťažným (ak už nie sú schopní to sami zistiť).

Dokázať sa takéto poškodenie v servise dá ťažko, jediná možnosť by bola pofotografovať všetko možné pri odovzdávaní auta do servisu a žiadať uviesť do preberacieho protokolu, že auto nemá žiadne škrabance a poškodenia, prípadne len taký a taký škrabanec.

Ohľadom tých okien. Nemá náhodou aj Fabia elektroniku, ktorá vypne napájanie motora sťahovania okien, ak sa okno zaseklo a nepohybuje sa?

Podľa mňa by si do tej %Škodovky mal napísať. Aj teraz.Možno ti odpovedia rýchlo a celý tvoj prípad môže nabrať výrazný obrat k lepšiemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak bohužel i já jsem se dneska setkal s prvním problémem v servisu. Do tatínkova R byl dodělanej ještě před převzetím tempomat. Bohužel NEFUNGOVAL. Ještě dneska ráno jsem ho po cestě do servisu zkoušel a rychlost nedržel. Auto jsem přistavil o půl osmé a až o půl jedné se ozvali, že SE ZÁVADA NEPROJEVILA a že to všem funguje. Už vidim, jak to zkouší víc lidí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

auto je už v servise třetí den, a stále není opravené. z MB nedorazila folie na B sloupek, a stále pprý řeší se ŠA to tažný zařízení. Bohužel servis neví, co s ním je..

teda, to je opravdu na hlavu...tady uz opravdu neni na co cekat, volat, mailovat do ŠA, prostě si člověk musí dupnout, aby se něco dělo. Pokud servis má tenhle přístup k zákazníkovi (viz. oprava oken atd.) hned bych se s nima rozloučil a řešilo to ihned. Rozhodně nic neplatit a co nejvíc to rozmáznout. Protože jen tak se člověk dočká rozumného řešení. A zvlášť, pokud máš postiženou přítelkyni. Sám jsem postiženej, auto taky potřebuju každý den. Jako i to je snad důvod, aby se to vyřešilo rychle. Klidně i tohle bych ŠA napsal, že oni a jejich servis mají takovýhle přístup k postiženým lidem a že je nutné, aby se i ostatní o jejich přístupu dověděli. Člověk se musí ozvat, aby se něčeho dočkal...

A ještě koukám, ty si to kupoval v Havex v Chlumci a tam to dáváš i do servisu? Oni spolupracují s Carclubem, tak by přece měli nějak vycházet rozumně vstříc. Kdyžtak to oznam a řeš společně s Carclubem.

Editováno: , autor: martyx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

auto je už v servise třetí den, a stále není opravené. z MB nedorazila folie na B sloupek, a stále pprý řeší se ŠA to tažný zařízení. Bohužel servis neví, co s ním je..

takže nové info. Volali ze servisu, že mi musí vyměnit komplet celý elektrický svazek z zástrčce na přívěs... ve čtvrtek to budou měnit... ale neví proč?

Editováno: , autor: Milh@us
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Sám nemám (ZATÍM, zaplať Pámbu!!!!) s Roomem nějaké problémy, ale dovolím si vyjádřit se k situaci:

- především je potřeba si VŽDYCKY při jakékoliv záruční opravě vyžádat nějaké potvrzení o zadání záruční opravy - prostě objednávkový nebo zakázkový list apod. - v něm musí být uvedeny všechny reklamované věci a závady. TRVEJTE NA VYPLNĚNÍ VŠECH ZÁVAD - i když bude přejímací technik tvrdit, že "se to usadí časem" nebo "že to dělají všechna auta toho typu" - je to důležité pro případný znalecký posudek nebo dokonce soud !!!

- při převzetí opravy si vyžádejte vyplněný seznam oprav, vše vyzkoušejte, porovnejte a prohlédněte právě s tím zakázkovým listem v ruce - a trvejte na PÍSEMNÉM vyjádření servisu, proč nebyla některá reklamovaná závada odstraněna - opět, je to důkaz pro případné pozdější důkazní řízení.

- pokud servis vydá vyjádření, že nemá díl na opravu a musí ho objednat, trvejte na písemném potvrzení tohoto faktu i na uvedení přesného termínu, do kterého bude potřebný náhradní díl dodán a namontován - je to totiž stále jedna běžící zakázka a dokud není dokončena, nemusíte opravu převzít!!! O dobu takto trvající opravy (nepřevzaté auto kvůli chybějícímu ND) se vám potom prodlužuje záruka!!!

- estetické závady si fotografujte při předání do opravy i při převzetí - opět, je to důkaz.

- pokud se některá závada opakuje (je "opravena" a objeví se v krátké době znovu) nebo se vyskytuje více závad najednou, postupujte podle Občanského zákoníku - ten říká, že pokud se na výrobku opakuje stejná vada bránící řádnému užívání věci (a tím například zatékání do interiéru nebo trvalé "ujíždění" geometrie rozhodně je) 3x za sebou nebo dojde k výskytu 4 takových závad, má zákazník nárok buď na výměnu výrobku za nový, nebo na vrácení kupní ceny. Volba je ZE ZÁKONA v takovém případě na zákazníkovi a žádný prodejce ho nemůže nutit k volbě jedné varianty.

- nebojte se servisu pohrozit předáním vozu ke znaleckému posouzení a případným soudem - pokud k němu dojde, soud si vyžádá právě doklady z předchozích záručních oprav a pokud bude dokladován podobný průběh, který zde popisuje Milh@us, bude rozsudek velmi jednoznačný - a toho si jsou servisy velmi dobře vědomé, jen zkoušejí, jestli to zákazník "nechá dojít tak daleko a nevzdá to". Jsou to totiž oni, kdo nese podle zákona odpovědnost - prodejce a značkový servis, ne výrobní podnik.

Jediné co je proti tomuto postupu potřeba ze strany nás zákazníků udělat, je NENECHAT SI SR*T NA HLAVU A JÍT TVRDĚ ZA SVÝM ZÁKONNÝM NÁROKEM - a je úplně jedno, jestli si koupím auto za "půl míče", nebo "socku za stodeva" - kupuju si výrobek, od kterého očekávám funkčnost, bezpečnost a odpovídající míru komfortu, která je mi výrobcem ZA MÉ PENÍZE slibována - takže za ni někdo holt MUSÍ NÉST ZODPOVĚDNOST - a zákon určuje, kdo to je...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No jistě!Přesně,atˇse starají!Člověk tam nechá spoustu bankovek za nový auto,tak by se měli podle toho chovat.Bohužel realita je trochu jiná.Každý jenom rychle prodávat,a potom děj se vůle boží.Na těch záručních opravách servisy většinou nevydělají,tak na to všichni kašlou,a nikomu se nechce se s tím nějak dlouho dělat a řešit nějaký problémy. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OPAKUJU:

.....

Jediné co je proti tomuto postupu potřeba ze strany nás zákazníků udělat, je NENECHAT SI SR*T NA HLAVU A JÍT TVRDĚ ZA SVÝM ZÁKONNÝM NÁROKEM - a je úplně jedno, jestli si koupím auto za "půl míče", nebo "socku za stodeva" - kupuju si výrobek, od kterého očekávám funkčnost, bezpečnost a odpovídající míru komfortu, která je mi výrobcem ZA MÉ PENÍZE slibována - takže za ni někdo holt MUSÍ NÉST ZODPOVĚDNOST - a zákon určuje, kdo to je...

Pokud se mi jednání prodejce nelíbí, je zde Obchodní inspekce, znalci a soudy - a SDĚLOVACÍ PROSTŘEDKY a V NICH INVESTIGATIVNÍ NOVINÁŘI - sám jsem před lety takto nebyl spokojen s postupem jisté banky (člen "velké trojky") při obchodu s akciemi z kupónové privatizace - prostě mne poškodili svým liknavým přístupem a přišel bych tak asi o 36 tisíc Kč (v roce 1994 to byly nemalé peníze). Nejdřív jsem to chtěl řešit ústně, jen se domluvit - nectěli ani slyšet, vina prý byla na mé straně - tak jsem napsal "zpuchýřující dopis" na centrálu zmíněné banky - a EJHLE, za 14 dní byl doplatek na účtu a doma omluvný dopis... Dodatečně jsem se dověděl, že na základě mé stížnosti dostal jeden člověk padáka a druhý byl přeřazen na hůře placené místo - ten první totiž odpovídal za transakci a ten druhý mi odmítl reklamaci na pobočce...

Takže NEBÁT SE A OZVAT SE...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Zdravím, máme Roomstra, teď bude mit dva roky a kolem 30 tis km. Jsem rozhodnutej, že tyto dvě věci půjdu reklamovat, ale už tolikrát byl určitě člověk odpálkovanej, že se jedná o běžný stav vozu po takové době, že bych rád znal váš názor, jestli to uspěje či ne. První věc je volant, kde v pravé části je kůže svraštělá(nepříjemný na dotek), a na levé části hladká. Druhej problém je sklo u řidiče, které je "špinavé", ale nejde to umejt ani z vnitřku ani z vnějšku :D No prostě mě to žere. Co si o tom myslíte? Popřípadě jestli se to stalo i vašim autům podobného stáří, či takové "prkotiny"neřešíte? Díky za reakci 

P.S: To okno je těmi fleky pokryto skoro celé už mi přijde, ale je to vidět pouze pod určitým úhlem. 

20160829_194617.jpg

20160902_180053.jpg

20160829_194611.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řadička mi připadá v pohodě, ale ten volant je čím dál tím víc svraštělější. Upřímně..nedokážu říct, kde to je. Jediný co mě napadlo, jak řekl LiveBomb, že to musí být někde uprostřed, protože zvenku ani zevnitř se mi toho ničím nepodařilo zbavit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vím, že to ničemu nepomůže, ale z takovéhoto okna by mě j_blo :angry:. Za mě tedy: REKLAMOVAT, REKLAMOVAT, REKLAMOVAT :unsure:.

PS: Já mám Roomstera 2013 a o něčem podobném na okně nemůže být řeči. Kožený volant, řadička i ručka bez anomálií - 42 tis km.:unsure:

Editováno: , autor: marskama
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to zevnitř tak vidět není ale zvenku to je fakt jak rozlity mlíko skoro :D určitě to tam půjde jakmile bude čas, ten volant mě taky štve ale to se uvidí co řeknou....34 tisíc skoro a 2014ka no, připadá mi fakt že už to není co bejvávalo, ale jinak si stěžovat nemůžeme vyloženě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavá poznámka, používám....ale jenom na ty plastový prahy a případně palubovku, a vždycky nanášeno tou nanášecí houbičkou. Takže nevím jestli by se to tam zaprvé mohlo nějak dostat a za druhé se to tam objevilo už v době, kdy ještě sonax použit nebyl. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 9. 2016 at 16:42, Ne Dy napsal:

Zdravím, máme Roomstra, teď bude mit dva roky a kolem 30 tis km. Jsem rozhodnutej, že tyto dvě věci půjdu reklamovat, ale už tolikrát byl určitě člověk odpálkovanej, že se jedná o běžný stav vozu po takové době, že bych rád znal váš názor, jestli to uspěje či ne. První věc je volant, kde v pravé části je kůže svraštělá(nepříjemný na dotek), a na levé části hladká. Druhej problém je sklo u řidiče, které je "špinavé", ale nejde to umejt ani z vnitřku ani z vnějšku :D No prostě mě to žere. Co si o tom myslíte? Popřípadě jestli se to stalo i vašim autům podobného stáří, či takové "prkotiny"neřešíte? Díky za reakci 

P.S: To okno je těmi fleky pokryto skoro celé už mi přijde, ale je to vidět pouze pod určitým úhlem. 

 

 

 

Ty okna zkus přetřít octem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...