máša Vloženo 1. Květen 2006 Sdílet Vloženo 1. Květen 2006 Vůle řídící tyče dá se to štelovat,nebo je nutná výměna?Nevíte kolik stojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 1. Květen 2006 Sdílet Vloženo 1. Květen 2006 Vůle řídící tyče dá se to štelovat,nebo je nutná výměna?Nevíte kolik stojí. Myslíš sloupek řízení? Jestli jo, tak alespoň u Octávky jsou na té tyči dva klouby, utáhneš tam leda dole ten tisícihran, ale jestli už tam máš nějaké vůle, tak to bude spíše na výměnu...jako u mě.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 1. Květen 2006 Sdílet Vloženo 1. Květen 2006 Koukám, že u Fabie to bude to samé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
máša Vloženo 1. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Květen 2006 Myslim tu tyč od převodky řízení k čepu řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhouse Vloženo 17. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2006 Zdravím, u levého předního kola mám vůli spojovací tyče - asi ve vnitřním kloubu u řízení. Dá se to vyměnit v garáži bez spouštění převodovky atd... (viz dílenská příručka)? Nebo to mám dát do servisu - kolik asi zaplatím? Dík za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidecek19 Vloženo 25. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2006 ahoj - take bych rad se zeptal na tu ridici tyc zda se ta vule da dotahnout. V dilne me rekl ze ji koupi novou - tyc s kloubkem - leva strana a cca 750kč a prevodka nemusi ven - stahne prachovku - povoli celou tyc s kloubkem a vymeni. pak geometrie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 25. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2006 Vůli nedotáhneš je tam podobný kloub jako třeba na čepů řízení. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidecek19 Vloženo 25. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2006 dekuji - bude to stat asi kolem 500 kc takze uz se nato tesim - vse budu delat bez demont. hrebenace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhouse Vloženo 11. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2006 Tak jsem úspěšně vyměnil levou tyčku řízení a pravý čep řízení. Šlo to docela dobře až na to že jsem si při stahování protrh manžetu. Zajímavá zkušenost: čep TRW stál 150,- , tyčka (asi TRW) stojí 150,- ale koupil jsem jinou podobnější té původní za 200,- - vše v neznačkové prodejně. Manžetu neměli, tak jsem musel do značkové prodejny Škoda - manžeta 255,- a sponka 45,-. Když jsem se pro zajímavost zeptal na tu tyčku, málem mě vomejvali: tyčka se prý prodává i s vnějším čepem a stojí 3500,-!!! Ať žijou neoriginální díly!!! To to radši budu každý dva roky měnit. Zdar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 15. Červen 2013 Sdílet Vloženo 15. Červen 2013 stojí cca 3000 čo je dosť ale je to kompletka a niečo vydrží , porovnávať to z aftermarketom sa nedá , to sú chvílkové riešenia kde na geometrii necháš viac peňazí ako za výmeny tyčiek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Červen 2013 Sdílet Vloženo 16. Červen 2013 menil som raz tyčku riadenia dodanú z mototechny a za 2 dni auto priviezli na odťahovke,že sa ulomila...šťastie v nešťastí bolo,že sa majiteľke ulomila pri vchádzaní do garáže a plnom rajde..neviem si predstaviť,kebyže sa to stane pri plnej prevádzke...odvtedy len ORIGINÁL!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 16. Červen 2013 Sdílet Vloženo 16. Červen 2013 libero - poznám naše autodiely tu , diely vezmú nazad bez akéhokoľvek problému "máme tu veľmi kvalitné tyčky FAIKO alebo nemenej kvalitné polské originály " Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 29. Září 2013 Sdílet Vloženo 29. Září 2013 Tak dobrý den. Sem tu mladej cucák a moc se tu ještě neorientuju. Tohle vlákno s řídícím soustrojím auta souvisí. Ale potřeboval bych zjistit jaký je předepsaný utahovací moment matice M 12x1,5 kulového čepu řídící tyče na Fabii II 1,2 htp 51 kW? Nebo jestli by někdo neporadil kde to na internetu vyštourat? Třeba i někde stáhnout knížku "Jak na to?" Děkuji za případné rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Září 2013 Sdílet Vloženo 29. Září 2013 jednotkova Fabia to ma 20Nm+90° ...poriadne to utiahni a nezatazuj sa momentom pisane z mobilu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 29. Září 2013 Sdílet Vloženo 29. Září 2013 Ale ta půlotáčka matkou tomu dá o nějakej desetinewton víc. Sice sem to myslel na fabii II, ale ta bude mít asi taky ten stejnej kulák se závitem M12. A co je pravděpodobnější když to člověk přetáhne? Že utrhne celou část se závitem nebo "jenom" strhne závit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Září 2013 Sdílet Vloženo 29. Září 2013 Já jsem ti jasně napsal i s odkazem, kde se máš ptát a tady to rozhodně není! Tímto výkřikem "Sem tu mladej cucák a moc se tu ještě neorientuju." tady nikoho neohromíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 Sice sem to myslel na fabii II potvrdené..FII to má tak isto 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 Jo. Tak díkes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 Tak sem si koupil příručku klasickou papírovou. Jinak k těm závitům a utahovacímu momentu. Sem si sehnal nějaký starý kuláky na fabii a zkoušel si je ztrhnout-přetrhnout. Strhnul sem na něm 2 matky 8,8 pevnostní(jinak se tam má dávat originál bláto matka 5,6nepevnostní) Potom sem tu závitovou část zkoušel ulomit. To drží pěkně pekelně než se to strhne a pak ještě než se to ulomí. Takže tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoSMiK86 Vloženo 2. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2014 Je možné, že jsou ještě různé typy řízení KOYO - servo KOYO, snímač natočení oválný s 1 šroubkem (+ přímo na převodovce řízení mám číslo 6q1423105)? Potřeboval jsem vyměnit řídící tyč k pravému kolu, tak jsem objednal díl 6Q0423810C + kulák a dal se do opravy. Sundám kolo, kulák, manžetu a vyšroubuju tyč a pak koukám moje nová tyč má průměr závitu 14 mm a stará 16 mm. Další věc - podle DP je potřeba klíč 32 a 36. Na nové tyči opravdu je šestihran na 32 klíč, ale na vyšroubování staré tyče jsem potřeboval klíč 34. Je možné, že mi eshop poslal třeba tyčku pro řízení bez serva (kde je třeba slabší závit) nebo kde je zakopaný pes? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 3. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2014 (editace) Nejspíš ti poslali spojovačku pro řízení TRW. Koyo má jen jeden typ spojovačky. Editováno: 3. Srpen 2014, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ros19 Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 Zdravím, když otáčím volně pravou spojovací tyčí řízení (kulový kloub je ven z těhlice) vrže v kloubu spojovačky jako když jde kloub úplně na sucho, vůle na kloubu se zdá nulová ( taháno rukou) při plném rejdu kola vezmu za spojovačku otočím s ní a ozve se ťuknutí jako když s kloub uvolní, hledám už dlouho rány které se mi náhodně ozývají při stáčení kol z plného rejdu... něřešil někdo podobný problém?? je tyč (kloub) spojovačky K.O. ?? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.