Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

je téměř jedno co za značku oleje naliješ, když je určen do tvýho motoru = splňuje normy ;) PS: nechápu že má každej zažito, že je Castrol hiperjedinečná značka oleje, myslím že i tím mogulem motoru dopřeješ víc ;)

Vloženo

Kibi dík, těď ještě naliju castrol mám doma 2lt,tak 1lt dokoupím a příště půjdu do Mogulu.

Ovšem toto téma bych nechal otevřené pro případné diskuze. Pokuď by už tady bylo, tak prosím o přesunutí a omlouvám se.

Vloženo

Já už na něj jezdím 70tis,co víc dodat,motor funguje,stěrače stíraji,klakson troubí. :D

K tomu že je žažito castrol je nej,teď jsem kupoval žehličku protože boška po 8letech zkolabovala,.a když jsem šahal po moulinexu tak mi prodejce řek tu Vám nedoporučuju,on už není moulinex co byl,říkám dobrý tak tu bosch tu bych taky nebral on už bosh není to co bejval tak jsem to prozatím vzdal protože mi doporučil zn.conect a to nevím co je tak se nejdřív poiforuju na netu.T :rolleyes: akže shrnutí možná že už castrol není to co bejval.

Vloženo (editace)
To je zajímavá informace. Ale co na to motor, když je zvyklej jezdit 80tkm na 10W-40 a teď najednou 5W-40?

Je to přeci řidčí olej?

ale jen za studena, druhé viskozitní číslo mají stejné, tzn. v teplém stavu stejně řídké (husté)

Editováno: , autor: Malta
Vloženo

Jezdím MOGUL Racing 5W-40.Najeto přes 50 000 km bez problémů.Splňuje normu VW 502.00 a cena je příznivá.Na Peugeotu jsem na olej Mogul 10W-40 najezdil přes 200.000 km a motor byl stále v dobré kondici.

Vloženo
Pro 1.2 12V je norma 502.00, tu ale extreme 10W-40 nesplnuje, pokud chces Mogul, tak pouzij Extreme 5W-40, ten ji ma...

Hele teď jsem koukal na láhev od mého stavajícího oleje CASTROL Magnatec 10W-40 a ten mi doporučely ve Škoda service a ten splnuje pouze 505.00 nikolive 502.00. Teď babo rad.

Není to náhodou tak, že vyšší číslo norny nahrazuje to nižší?

Vloženo (editace)

To Malta:

to je z navodu k obsluze pro jaky motor a r.v. auta ? Ja mam Roomstra HTP 51kW, r.v. 2008 a v navodu mam pro benziny a pevny interval uz jen normy 502.00 a 504.00

To Kubebec:

Mel by ses ridit tim, co mas v manualu od auta. Netvrdim, ze ten 10W-40 nesmis pouzit, ale pokud jezdis kratke trasy prevazne po meste, tak je vhodnejsi 5W-40. V normach VW je trochu chaos, 505.00 specifikuje oleje pro naftove motory, 502.00 pro benziny.

Zde je to prehledne popsano http://www.oleje.cz/index.php?left=dvoudob...e=mot_porovnani

Prechod z magnatecu by mel byt v pohode, pokud se tedy dodrzovaly vymenne lhuty max 15.000km a hlavne se menila opravdu cela napln i s filtrem, o cem ale nekdy v autorizovanych servisech pochybuju, pokud jsi tedy nebyl vyzdy u vymeny...

A pokud mas rad svuj motor, tak ten Mogul tam po tom Castrolu nechej tak max 5000km a pak ven i s filtrem, at se rozpusti pripadny bordel, potom uz interval max 15.000. Jestli jezdis jen mesto, tak je vhodne interval vymeny oleje zkratit na max 10.000km a tim tuplem u HTP, ktere vyzaduje nezdegradovany olej uz jen kvuli napinaku retezu a vyssi provozni teplote oleje.

Jinak mam moznost ted po letech provozu videt par motoru s vetsim poctem najetych km co jezdily na Castrol rady MAGNATEC a tak pochybuju o jeho cisticich schopnostech, v tech motorech je pod vikem ventilu same blaticko.

Nova rada Castrol EDGE pry uz ma byt v pohode...

Oleje MOGUL jsou svetova spicka ve vyrobe hydrokrakovanych zakladovych oleju, maji vysoky cistici ucinek proti nekterym olejum, tak nemej obavy...

Editováno: , autor: Room75
Vloženo
To je zajímavá informace. Ale co na to motor, když je zvyklej jezdit 80tkm na 10W-40 a teď najednou 5W-40?

Je to přeci řidčí olej?

nestane se vůbec nic, jen ti motor při velkém mrazu a stání venku poděkuje. Klidně ho tam nalej, ten olej je řidší jen za studena, za provozní teploty mají stejnou viskozitu :palec2:

Vloženo
Hele teď jsem koukal na láhev od mého stavajícího oleje CASTROL Magnatec 10W-40 a ten mi doporučely ve Škoda service a ten splnuje pouze 505.00 nikolive 502.00. Teď babo rad.

Není to náhodou tak, že vyšší číslo norny nahrazuje to nižší?

ten olej je pro naftové motory

Vloženo
nestane se vůbec nic, jen ti motor při velkém mrazu a stání venku poděkuje. Klidně ho tam nalej, ten olej je řidší jen za studena, za provozní teploty mají stejnou viskozitu :palec2:

Takže mu vážně neuškodí ten 5W-40?

Vloženo

Všechno co splňuje specifikaci neuškodí. 5Wxx narozdíl od 10Wxx bude při startu "rychlejc" mazat, po zahřátí se chová "stejně" jako 10Wxx. Pkud to někomu žere olej, měl by zvýšit hodnotu "xx" /pořádale v dané normě/.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...