chase Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 No to se podivam online protože v etce to nemohu najit a v knižce jak na to už tuplem ne nebo nemaš číslo dílu nasel jsi pod pedalem spinac, tak na nem jiste neco bude uvedeno, jedine ze by o tohoto motoru jeste spinac nebyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasskodaoctavia Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 Takže nic čidlo spojky tam nemam jine rady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 Mas tam tempomat???? Co hlasi VAG???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasskodaoctavia Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 Nemam tempomat lankovy plyn je to Octavia 1.8 92 Kw 1997 SLX tak od začatku: měnil jsem spojku možna je trošku špatně ovzdušněná bylo to celkem na rychlo potom měníl jsem naplně a filtry calá vyfuková soustava poslední dil vyfuku mam z 1.9tdi bohužel snad to nevadí ma to takovy hruby zvuk ale aspon nemusím kupovat něaky upravovány vyfuk to zaminkou nebylo ale bohužel jiny už nebyl tak jsem musel koupit tohle čistil jsem klapku vyměna vyměniku topení nove napuštění vody s ovzdušnováním pry že samo pokud jsem tomu nepomohl tak nene no jen jsem dolival a při každem dolivaní se motor uplně jinak choval z asi 5místa je to na 2místě je takovy tišší atd. a ted jsem spočital protože do uplně prazdne nadrže jsem tankl benal a do pipnutí rezervy jsem spotřeboval 6litru/na 100km nejezdim s tím jak blazen ale i tak 6litru?? to je good ale i-když je motor fajn napřiklad stal jsem na křižovatce a skoro mi to zdechlo cca otačky 300-800 zhruba nezapisoval jsem to a pořad kmitaly dal jsem nohu ze spojky a ustalilo se to na normal 800ot chvilku to jede normalně když řadim zmačknu spojku a otačky zustanou ale to je zhruba po draze 20km jednou za zařazení ale jinak zmačknu spojku a otačky letí nahoru. z toho bych mohl napsat knihu jak tak koukam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukinop Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 Mám podobný problém, Štandardne pri naštartovaní mi otáčky vyletia tak na 1200-1100 a postupne to klesá až do 800 ot/min. Predpokladám, že tak to má byť. Ale niekedy sa mi stane, že mi to pri naštartovaní vyletí na 1500 a nechce ísť ani za svet nižšie. Časom to síce klesne, ale trvá to veľmi dlho. Ak po naštartovaní a 1500 ot miernem pridám plyn, tak otáčky vyletia na kludne na 2500 a oscilujú tam a nechcú zliezť nižšie. Pomáha, keď to vypnem a zapnem. Neviem čím by to mohlo byť, teplotné čidlo vymenené ( originál škoda ), termostat vymenení, škrtíci klapka ( prečistená ale je tomu už 15 000 km ). Robí to vždy len za studeného motoru ak auto dlhšie stálo. ( za posledného pol roka sa mi to stalo asi 3x ). Máte niekto podobné skúsenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukinop Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 Ešte doplním: Octavia r.v 97 1.6 55 kW Ani VAG naposledy nič neukázal. Napadlo ma toto riešenie, Po otočení klúčika do polohy I. je počut v tichom prostredí ako sa zopne elektronika v motore ( palivove čerpadlo... ) tichým bzučaním. Mám poxit, že toto tiché bzučanie je omnoho dlhšie pri studenom motore pri minusových teplotách. A možno, že ak naštartujem motor pred tým ako sa dokončí bzučanie tak ŘJ možno kôli vzduchu v palivovom systéme vyhodnocuje zmes ako chudobnú a divoko natočí škrtíci klapku. Neviem, či to tak môže byť....len som si to všimol a snažím sa nájsť nejaké logické vysvetlenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 zajímavá úvaha Proto a nejen proto při startu otočím klíčkem a počkám až čerpadlo vypne, elektronika si vše připraví a pak teprve startuju. Správný okamžik je až se zvedne ručička palivoměru ..................... myslím, že to bude spíš umírající škrtící klapkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasskodaoctavia Vloženo 3. Únor 2010 Sdílet Vloženo 3. Únor 2010 A ja bych rad věděl proč si ta moje koktavka mysli když zmačknu spojku že ji nemačkam přece u aut kde taky není čidlo spojky a zmačknu spojku tak otačky jdou dolu a ne nahoru a při jizdě normalně zustavaji na svem mistě dočetl a přečetl jsem snad vše ale vždy když mněl někdo takovy problem tak měníl čidlo spojkoveho pedalu ale ja ho tam nemam takže mam špatne něco jineho ale co? je to jak řadit s meziplynem a na křižovotce je to fakt na ostudu a nejhorší když zastavim před přechodem lidi jsou vyjukaní co se děje proč ten mamlas drží nohu na plynu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 3. Únor 2010 Sdílet Vloženo 3. Únor 2010 tomasskodaoctavia: Vycistit +nastavit skrtiacu klapku. Napojit na VAG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Planeta Vloženo 21. Březen 2011 Sdílet Vloženo 21. Březen 2011 (editace) Panove - muj problem je podobny - nebo snad jeste horsi - na studeny volnobeh mi to drzi 2 i klidne 3000 ot.A do normalu to pada VELICE pomalu - prakticky az tak po ujeti nejakych 35 km.Taky klapka nebo snad jeste neco jineho ? VAG nic nehlasi coz mi prijde divny.Motor AKL 98 rok. Editováno: 21. Březen 2011, autor: Planeta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schneefall Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 Já mám na 75 Kw 1.6 při zahřátém motoru otáčky dle Vagu 650 - 700, je to normální? Při studeném startu zhruba kolem 1000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 13. Květen 2011 Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 (editace) Ano, nomilnální hodnota volnoběhu v klidu je 640ot a může kolísat k 600 a k 670 (mereno dle diagnostiky). Hodnota volnoběhu při pohybu se mění na cca 780ot a klima na skoro 900ot (aspoň OII to tak má) Sitič je taky v pořádku je to okolo 1000-1200ot Panove - muj problem je podobny - nebo snad jeste horsi - na studeny volnobeh mi to drzi 2 i klidne 3000 ot.A do normalu to pada VELICE pomalu - prakticky az tak po ujeti nejakych 35 km.Taky klapka nebo snad jeste neco jineho ? VAG nic nehlasi coz mi prijde divny.Motor AKL 98 rok. Klapka, falešně přisávaný vzduch, přidřené nebo příliš napnuté plynové lanko....atd. Editováno: 13. Květen 2011, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majino Vloženo 4. Září 2012 Sdílet Vloženo 4. Září 2012 Zdravím páni, trocha túto tému oživím, dnes som menil baterku za novú a po výmene všetko ok akurát mám vyššie otáčky na voľnobehu aj po zohriatom motore, treba spraviť nové nastavenie cez VAG? Teda či to je tým, že je tam druhá baterka? Auto Octavia 1, 1999, 55kw, AEE. Ďakujem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smoker87 Vloženo 26. Září 2012 Sdílet Vloženo 26. Září 2012 Blbá otázka muže to kolísání dělat i du TDI? pd 74 kw. rani start v pohode auto se ohreje a nekdy na semaforech se zvednou sami otacky z 900 na 1000 a nekdy to drzi nekdy ne. dela si to jak chce. A někdy kdyz chcípnu teplej motor a za 5 minut zase jedu tak po nastartování vyskočí hned do 1500 a hned spadnou na 900.Vag mi hlasil čidlo chladící kapaliny. Máte někdo zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Září 2012 Sdílet Vloženo 26. Září 2012 to čidlo vymeň,môže byť príčinou tvojich problémov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kali - topr Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 Zdravim chlapi, mám problém s otáčkami u motoru 1,6 55kw. Před cca týdnem mě v servisu měnili škrtící klapku a vymazaly chyby, vše běželo v pořádku jak hodinky. Bohužel dnes ráno sem nastartoval a otáčky mi vylétly nad 2 000 a pak chvilku kolísali mezi 1500-2100 a pak zůstali na 1500. když ale přidám plyn nad 2000 tak mi začnou kolísat a po chvilce zůstanou na 1500 i když je motor na 90°C Nevim jak je to možný když klapka je nová a běželo to v pohodě a z ničeho nic to ráno začne dělat takovou hle paseku Nevíte čím by to mohlo být? Napadlo mě čidlo teploty je to možný? Díky všem za nějakou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smoker87 Vloženo 10. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2013 Zdravim u mě to byl problém čidla chladicí kapaliny. No po 11 letech se nedivim. Problemy přestaly. Auto si myslelo že je studene a pořád se drželi nebo kolísali otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kali - topr Vloženo 12. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2013 Tak mi to v servisu pripichl na diagnostiku a nic mu to nehlasilo. Tak to yase odpojil a najednou to bylo v pohode, ani on sam to nechape ... tak doufam ze uz to neudela Jinak stejne vymenim to cidlo, tim nic neskazim spis naopak Akorad nevim jestli je potreba po vymene vymazat chyby v diagnostice? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 U Felicie to býval problém příliš napnutého plynového lanka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.