Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

No to se podivam online protože v etce to nemohu najit a v knižce jak na to už tuplem ne

nebo nemaš číslo dílu

nasel jsi pod pedalem spinac, tak na nem jiste neco bude uvedeno, jedine ze by o tohoto motoru jeste spinac nebyl

Mas tam tempomat???? Co hlasi VAG????

Nemam tempomat

lankovy plyn

je to Octavia 1.8 92 Kw 1997 SLX

tak od začatku: měnil jsem spojku možna je trošku špatně ovzdušněná bylo to celkem na rychlo

potom měníl jsem naplně a filtry

calá vyfuková soustava

poslední dil vyfuku mam z 1.9tdi bohužel snad to nevadí ma to takovy hruby zvuk ale aspon nemusím kupovat něaky upravovány vyfuk

to zaminkou nebylo ale bohužel jiny už nebyl tak jsem musel koupit tohle

čistil jsem klapku

vyměna vyměniku topení nove napuštění vody s ovzdušnováním pry že samo pokud jsem tomu nepomohl tak nene no jen jsem dolival a při každem dolivaní

se motor uplně jinak choval z asi 5místa je to na 2místě je takovy tišší atd. a ted jsem spočital protože do uplně prazdne nadrže jsem tankl benal a do pipnutí rezervy jsem spotřeboval 6litru/na 100km nejezdim s tím jak blazen ale i tak 6litru?? to je good

ale i-když je motor fajn

napřiklad stal jsem na křižovatce a skoro mi to zdechlo cca otačky 300-800 zhruba nezapisoval jsem to a pořad kmitaly

dal jsem nohu ze spojky a ustalilo se to na normal 800ot

chvilku to jede normalně když řadim zmačknu spojku a otačky zustanou ale to je zhruba po draze 20km jednou za zařazení

ale jinak zmačknu spojku a otačky letí nahoru.

z toho bych mohl napsat knihu jak tak koukam :smich:

Mám podobný problém,

Štandardne pri naštartovaní mi otáčky vyletia tak na 1200-1100 a postupne to klesá až do 800 ot/min. Predpokladám, že tak to má byť.

Ale niekedy sa mi stane, že mi to pri naštartovaní vyletí na 1500 a nechce ísť ani za svet nižšie. Časom to síce klesne, ale trvá to veľmi dlho. Ak po naštartovaní a 1500 ot miernem pridám plyn, tak otáčky vyletia na kludne na 2500 a oscilujú tam a nechcú zliezť nižšie. Pomáha, keď to vypnem a zapnem.

Neviem čím by to mohlo byť, teplotné čidlo vymenené ( originál škoda ), termostat vymenení, škrtíci klapka ( prečistená ale je tomu už 15 000 km ).

Robí to vždy len za studeného motoru ak auto dlhšie stálo. ( za posledného pol roka sa mi to stalo asi 3x ).

Máte niekto podobné skúsenosti?

Ešte doplním:

Octavia r.v 97 1.6 55 kW

Ani VAG naposledy nič neukázal.

Napadlo ma toto riešenie,

Po otočení klúčika do polohy I. je počut v tichom prostredí ako sa zopne elektronika v motore ( palivove čerpadlo... ) tichým bzučaním. Mám poxit, že toto tiché bzučanie je omnoho dlhšie pri studenom motore pri minusových teplotách. A možno, že ak naštartujem motor pred tým ako sa dokončí bzučanie tak ŘJ možno kôli vzduchu v palivovom systéme vyhodnocuje zmes ako chudobnú a divoko natočí škrtíci klapku.

Neviem, či to tak môže byť....len som si to všimol a snažím sa nájsť nejaké logické vysvetlenie.

zajímavá úvaha ;)

Proto a nejen proto při startu otočím klíčkem a počkám až čerpadlo vypne, elektronika si vše připraví a pak teprve startuju. Správný okamžik je až se zvedne ručička palivoměru :palec2:

.....................

myslím, že to bude spíš umírající škrtící klapkou ;)

A ja bych rad věděl proč si ta moje koktavka mysli když zmačknu spojku že ji nemačkam

přece u aut kde taky není čidlo spojky a zmačknu spojku tak otačky jdou dolu a ne nahoru a při jizdě normalně zustavaji na svem mistě

dočetl a přečetl jsem snad vše ale vždy když mněl někdo takovy problem tak měníl čidlo spojkoveho pedalu ale ja ho tam nemam takže mam špatne něco jineho ale co?

je to jak řadit s meziplynem

a na křižovotce je to fakt na ostudu a nejhorší když zastavim před přechodem lidi jsou vyjukaní co se děje proč ten mamlas drží nohu na plynu

tomasskodaoctavia: Vycistit +nastavit skrtiacu klapku. Napojit na VAG. :)

  • 1 rok později...

Panove - muj problem je podobny - nebo snad jeste horsi - na studeny volnobeh mi to drzi 2 i klidne 3000 ot.A do normalu to pada VELICE pomalu - prakticky az tak po ujeti nejakych 35 km.Taky klapka nebo snad jeste neco jineho ? VAG nic nehlasi coz mi prijde divny.Motor AKL 98 rok.

Upraveno od Planeta

  • 1 měsíc později...

Já mám na 75 Kw 1.6 při zahřátém motoru otáčky dle Vagu 650 - 700, je to normální? Při studeném startu zhruba kolem 1000.

Ano, nomilnální hodnota volnoběhu v klidu je 640ot a může kolísat k 600 a k 670 (mereno dle diagnostiky).

Hodnota volnoběhu při pohybu se mění na cca 780ot a klima na skoro 900ot (aspoň OII to tak má)

Sitič je taky v pořádku je to okolo 1000-1200ot

Panove - muj problem je podobny - nebo snad jeste horsi - na studeny volnobeh mi to drzi 2 i klidne 3000 ot.A do normalu to pada VELICE pomalu - prakticky az tak po ujeti nejakych 35 km.Taky klapka nebo snad jeste neco jineho ? VAG nic nehlasi coz mi prijde divny.Motor AKL 98 rok.

Klapka, falešně přisávaný vzduch, přidřené nebo příliš napnuté plynové lanko....atd.

Upraveno od Haski

  • 1 rok později...

Zdravím páni, trocha túto tému oživím, dnes som menil baterku za novú a po výmene všetko ok akurát mám vyššie otáčky na voľnobehu aj po zohriatom motore, treba spraviť nové nastavenie cez VAG? Teda či to je tým, že je tam druhá baterka? Auto Octavia 1, 1999, 55kw, AEE. Ďakujem za rady

  • 4 týdny později...

Blbá otázka muže to kolísání dělat i du TDI? pd 74 kw. rani start v pohode auto se ohreje a nekdy na semaforech se zvednou sami otacky z 900 na 1000 a nekdy to drzi nekdy ne. dela si to jak chce. A někdy kdyz chcípnu teplej motor a za 5 minut zase jedu tak po nastartování vyskočí hned do 1500 a hned spadnou na 900.Vag mi hlasil čidlo chladící kapaliny. Máte někdo zkušenost?

to čidlo vymeň,môže byť príčinou tvojich problémov ;)

  • 1 rok později...

Zdravim chlapi, mám problém s otáčkami u motoru 1,6 55kw. Před cca týdnem mě v servisu měnili škrtící klapku a vymazaly chyby, vše běželo v pořádku jak hodinky. Bohužel dnes ráno sem nastartoval a otáčky mi vylétly nad 2 000 a pak chvilku kolísali mezi 1500-2100 a pak zůstali na 1500. když ale přidám plyn nad 2000 tak mi začnou kolísat a po chvilce zůstanou na 1500 i když je motor na 90°C  :kol-32: Nevim jak je to možný když klapka je nová a běželo to v pohodě a z ničeho nic to ráno začne dělat takovou hle paseku  :kol-44:  Nevíte čím by to mohlo být? Napadlo mě čidlo teploty je to možný? Díky všem za nějakou radu  :kol-142:  :kol-49:

Zdravim u mě to byl problém čidla chladicí kapaliny. No po 11 letech se nedivim. Problemy přestaly. Auto si myslelo že je studene a pořád se drželi nebo kolísali otáčky.

Tak mi to v servisu pripichl na diagnostiku a nic mu to nehlasilo. Tak to yase odpojil a najednou to bylo v pohode, ani on sam to nechape ... tak doufam ze uz to neudela  :kol-21:  :D  Jinak stejne vymenim to cidlo, tim nic neskazim spis naopak  ;)  Akorad nevim jestli je potreba po vymene vymazat chyby v diagnostice?  :kol-60:

  • 4 týdny později...

U Felicie to býval problém příliš napnutého plynového lanka.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.