Publikováno Leden 28, 201015 r Skoda asi prisla nato, že musi tam dat aj iny motor.... http://auto.sme.sk/c/5214172/skoda-yeti-do...-z-octavie.html
Leden 29, 201015 r no já myslím, že na to nepřišla, ale že s tím bylo počítáno při náběhu výroby se většinou dávala chudší paleta motorů a pak se přidávaly další viz. třeba OI r.v.1996 - 1,6 55Kw, 1,8 20V 92Kw, 1,9 TDI 66Kw v dalším roce + 1,6 74Kw, SDI, v dalším silnější TDI, 1,8T atd atd.
Leden 29, 201015 r Jen Tiguan v bílé :-) 1.4 TSI 110kw 150ps stojí 490tis - sleva tak to mame za 450tis jo a je o 30cm větší tuším...
Únor 24, 201015 r Popis motoru 1.4 TSI, který vyplní poměrně hlubokou mezeru mezi 1.2 TSI a 1.8 TSI. Jedná se o variantu naladěnou na 92kW (125 koní), kterou známe z modelů Octavia a Superb s přímým vstřikováním a výfukovým turbodmychadlem. Motorizace 1.4 TSI, budete pouze s pohonem přední nápravy. Nabídka převodovek zahrnuje šestistupňový manuál nebo sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku DSG. Akceleraci z nuly na 100 km/h zvládá Yeti se čtrnáctistovkou pod kapotou za méně než 10 vteřin a dosáhne maximální rychlosti 185 km/h. Kombinovanou spotřebu výrobce udává 7,4 litru na 100 km, což odpovídá emisím 176 g CO2 na km. Nová motorizace se na trhu objeví ještě v prvním čtvrtletí. Cena prozatím nebyla zveřejněna, ale vzhledem k rozdílu cen u Octavie 1.2 TSI a 1.4 TSI, který činí 41 000 Kč, se dá očekávat, že u Yetiho bude cenový rozdíl mezi těmito dvěma motorizacemi podobný. Pro připomenutí, nejlevnější Yeti s motorem 1.2 TSI stojí 362 800 Kč včetně DPH.
Únor 26, 201015 r Ta 1,4 v tom vozidle špatná nebude. Je tady vidět ten deficit rychlosti díky té vyšší kastli a většímu odporu, možná i hmotnosti, oktávka uvádí přes 205 maximálku. Jediné co mi na těhle motorech trochu vadí je ta rozežranost. Nevím jak 1.2 ,ale 1.8 má problém se dostat pod deset litrů a jezdit skoro za 12 není žádnej problém. Ta 1.4 lítá pod devět, což také není žádnej zázrak, ale záleží na tom, jak na to člověk šlape. Jenže já pomalu nejezdím a tak předpokládám, že těch devět u té 1,4 bude naprostej reál.
Květen 1, 201114 r No, nevím, odkud bereš ty zaručené informace, ale já s 1.4 jezdím naprosto bez problému za průměrných 6,5l, jezdím běžným způsobem, spíše svižně viz. dole info o spotřebě. Za 9 to by v normálním provozu snad ani nešlo..
Květen 1, 201114 r Asi neumím jezdit úsporně, nevím, ale před chvilkou jsem z práce domů dojel za přibližně 9.5l/100km a to jsem se dnes opravdu krotil ( vedle mě seděla manželka ), většinou to je ještě trošku více… To si nestěžuji, to konstatuji.
Květen 1, 201114 r Možná je to tím, že jezdím pouze na 98 Octanový benzín. Jinak jak píšu nijak se nekrotím, normálně jezdím. Možná je to vyšší stavbou Yettiho. Ukazatelem řazení se neřídím, jezdím nejčastěji kolem 2-2.5 t ot/min.
Květen 2, 201114 r Jasně, moje vina, měl jsem si toho všimnout dříve, ale nějak jsem nepředpokládal, že na fóru Yeti bude někdo řešit spotřebu motoru 1.4 v oktávii. Býval bych se zdržel jakékoliv reakce na téma spotřeba
Květen 3, 201114 r Motor je stejný, hmotnost skoro taky 1375kg proti 1310kg kombinovaná spotřeba podle tabulek 6,8 proti 6,3l/100 km. V neprospěch hraje jen ta vyšší stavba vozu. Omlouvám se, ale nečekal jsem, že reakce na můj příspěvek budou takto nepřátelské. Rovněž bych se býval zdržel jakékoliv reakce k tomuto tématu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.