Květen 20, 201411 r Zdravím Potrebujem poradiť mam fabiu 1.4 MPi 44 KW rok 2001 z ničoho nič mi zasvietila počas jazdy kontrolka serva volantik z výkričníkom. Ale volant ide ľahko. Bez problémov po vypnutí motora a naštartovaní zhasla. 3 dni nesvietilo nič a ráno zase po prejdený zhruba 5 km. Zase zasvietila kontrolka volant ide ľahko. Čo stým vie mi niekto poradiť? Vďaka za odpoveď.
Květen 20, 201411 r Co na to říká vag? Odpoj od serva konektory a mrkni jestli nejsou zaoxidované. Ale jestli nevíš kde a jak,tak je zbytečné to víc nějak rozepisovat. Pročti si to tady trošku o servu je tady toho psané spousta. A pak bych to napichl na tu diagnostiku.
Duben 21, 201510 r Zdravím, chci se zeptat jak je to s trubkou k servořízení, zjistil jsem že mi najednou je těžko servo a přišli jsme na to že to slzí v ohybu trubky. Jde o fabii 2003 1.9 tdi. Jaký typ řízení by tam mohl být, TRW nebo KOJO? Díky
Duben 21, 201510 r Dolej olej a ked nepojde tak nebude problem len mierny unik. A diagnostika ti vypiše aky druh serva tam je.
Duben 22, 201510 r Zjistíš to lehce Vagem co tam máš. Jde to poznat i podle víčka nádobky-měrky. Trošku tady pohledej jsou tu i fotky.
Červenec 2, 201510 r Zdravím, podařilo se někomu poškodit posilovač řízení otočením volantu do krajní polohy na víc než 15 sekund (jak varují v manuálu)? Řekněme minutu, ne hodinu. Upraveno Červenec 2, 201510 r od MirekM
Červenec 13, 201510 r Ahojte, po dvoch rokoch mám zas rovnaký problém so servom (KOYO). Začalo slabnúť a trhať (hneď som vedel, že je zle) a pri pravej tyčke riadenia to riadne unikalo. Skôr ako by stihlo vytiecť a zadrelo by sa čerpadlo, som odpojil poistku. Repas mi príde ako drahý špás, kedže mi to vydržalo len 2 roky (max 30 000 km). Momentálne jazdím a točím volant s veľkým odporom, ale nie je to tragédia. Preto uvažujem, že by som si to "kurvítko" (rozumej servo) ani neopravoval, ale vymenil za riadenie bez serva, prípadne aspoň zatiaľ znížil odpor pokazeného serva (vypustiť olej, alebo niečo čo by pomohlo?) Máte niekto skúsenosti?
Říjen 10, 20159 r Zdravím Vás všechny, prosím Vás nevíte kde dělají repasy serva, popřípadě nějaké stránky na koupi repasovaného nebo druhovýroba.Nebo nějaký dobrý vrakoviště, nejlépe okres šumperk nebo olomouc Děkuji hledám a hledám ale moc nenacházímJedná se o Fabii 1(rok 200) 1,4 16V 55kW
Říjen 10, 20159 r popřípadě prosím Vás máte někdo ETKU chtěl bych vědět jaký tam přesně je jestli TRW nebo KOYOVIN : TMBNC46Y413176275
Říjen 10, 20159 r Příteli okřídleného šípu, na googlu toho je, třeba servo řízení.cz . Jestli tam máš TRW či KOYO zjistíš, když vytáhneš měrku na množství oleje v servu. TRW má měrku - takový váleček na kterém je ve spodní části vybrání. Horní je max a spodní minimum oleje. KOYO má měrku ve tvaru malého kužele, na kterém jsou vyraženy max a min stavu oleje. Podle roku výroby Tvého vozidla by tam mělo být TRW. Jinak se to dá poznat i podle čepů řízení. Radek.
Říjen 11, 20159 r popřípadě prosím Vás máte někdo ETKU chtěl bych vědět jaký tam přesně je jestli TRW nebo KOYO VIN : TMBNC46Y413176275 Ja som servo menil v máji, zohnal som repas od jedného pána z Vrbového (Slovensko). Aj mi ho namontoval a dal aj záruku. Po pár dňoch začalo blbnúť, tak som mu zavolal a povedal, že mám prísť a že mi tam dá druhé. Odvtedy mám pokoj (klop klop klop). A značka serva sa dá zistiť aj tak (aspoň pri 1.4 16v), že dáš dole kryt motora a za motorom po ľavej strane krásne uvidíš tyč riadenia a na nej logo, v mojom prípade koyo.
Říjen 20, 20159 r Příteli okřídleného šípu, na googlu toho je, třeba servo řízení.cz . Jestli tam máš TRW či KOYO zjistíš, když vytáhneš měrku na množství oleje v servu. TRW má měrku - takový váleček na kterém je ve spodní části vybrání. Horní je max a spodní minimum oleje. KOYO má měrku ve tvaru malého kužele, na kterém jsou vyraženy max a min stavu oleje. Podle roku výroby Tvého vozidla by tam mělo být TRW. Jinak se to dá poznat i podle čepů řízení. Radek. Děkuji už jsem našel kvalitní repasy z ostravy za 4500kč, podle toho co píšeš o té měrce tak to je TRW ale kouknu ještě na tyč řízení
Srpen 21, 20169 r Zdravim mel bych dotaz jak je to s tou opravnou sadou jestli uz to nekdo delal a jestli se to da zvladnout doma nebo je potreba specialni naradi?
Srpen 18, 20178 r Ajaj, na olej mě fakt nenapadlo se kouknout, lezl jsem pod auto za jiným účelem, ale problém s řízením zatím nemám. Zítra to prolezu důkladněji.
Srpen 19, 20178 r No olej chybí, na dně ještě nejsem, ale měrka na hladinu nedosáhne. Koukal jsem i pod manžety, řízením mi evidentně neuniká. Ještě malá otázka, jak poznám co tam mám za řízení? Ke každému je jiná hadice. Je to r.v. 10/2007
Srpen 6, 20187 r Zdravím přítomné. tak mám stejný problém. Dnes jsem zjistil příčinu kapek pod autem. Taky mastná hadice Je to tato hadice Chci poprosit o radu, zkušenost, jakým způsobem je hadice zakončena? Je to šroubovaný spoj? Je možné zvládnout výměnu doma? Upraveno Srpen 6, 20187 r od Vojta Jetel
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.