Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím

Potrebujem poradiť mam fabiu 1.4 MPi 44 KW rok 2001 z ničoho nič mi zasvietila počas jazdy kontrolka serva volantik z výkričníkom.  Ale volant ide ľahko. Bez problémov po vypnutí motora a naštartovaní zhasla.  3 dni nesvietilo nič a ráno zase po prejdený zhruba 5 km. Zase zasvietila kontrolka  volant ide ľahko. Čo stým vie mi niekto poradiť? Vďaka za odpoveď.

Vloženo

Co na to říká vag? Odpoj od serva konektory a mrkni jestli nejsou zaoxidované. Ale jestli nevíš kde a jak,tak je zbytečné to víc nějak rozepisovat. Pročti si to tady trošku o servu je tady toho psané spousta. A pak bych to napichl na tu diagnostiku.

  • o 11 měsíců později...
Vloženo

Zdravím, 

 

chci se zeptat jak je to s trubkou k servořízení, zjistil jsem že mi najednou je těžko servo a přišli jsme na to že to slzí v ohybu trubky. Jde o fabii 2003 1.9 tdi. Jaký typ řízení by tam mohl být, TRW nebo KOJO? 

 

Díky

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Zdravím,

 

podařilo se někomu poškodit posilovač řízení otočením volantu do krajní polohy na víc než 15 sekund (jak varují v manuálu)? Řekněme minutu, ne hodinu.

Editováno: , autor: MirekM
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahojte,

 

po dvoch rokoch mám zas rovnaký problém so servom (KOYO). Začalo slabnúť a trhať (hneď som vedel, že je zle) a pri pravej tyčke riadenia to riadne unikalo. Skôr ako by stihlo vytiecť a zadrelo by sa čerpadlo, som odpojil poistku.

Repas mi príde ako drahý špás, kedže mi to vydržalo len 2 roky (max 30 000 km).

Momentálne jazdím a točím volant s veľkým odporom, ale nie je to tragédia. Preto uvažujem, že by som si to "kurvítko" (rozumej servo) ani neopravoval, ale vymenil za riadenie bez serva, prípadne aspoň zatiaľ znížil odpor pokazeného serva (vypustiť olej, alebo niečo čo by pomohlo?)

Máte niekto skúsenosti?

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravím Vás všechny, prosím Vás nevíte kde dělají repasy serva, popřípadě nějaké stránky na koupi repasovaného nebo druhovýroba.
Nebo nějaký dobrý vrakoviště, nejlépe okres šumperk nebo olomouc

Děkuji hledám a hledám ale moc nenacházím
Jedná se o Fabii 1(rok 200) 1,4 16V 55kW

Vloženo

Příteli okřídleného šípu,

na googlu toho je, třeba servo řízení.cz . Jestli tam máš TRW či KOYO zjistíš, když vytáhneš měrku na  množství oleje v servu. TRW má měrku - takový váleček na kterém je ve spodní části vybrání. Horní je max a spodní minimum oleje. KOYO má měrku ve tvaru malého kužele, na kterém jsou vyraženy max a min stavu oleje. Podle roku výroby Tvého vozidla by tam mělo být TRW. Jinak se to dá poznat i podle čepů řízení. Radek.

Vloženo

popřípadě prosím Vás máte někdo ETKU chtěl bych vědět jaký tam přesně je jestli TRW nebo KOYO

VIN :  TMBNC46Y413176275

 

Ja som servo menil v máji, zohnal som repas od jedného pána z Vrbového (Slovensko). Aj mi ho namontoval a dal aj záruku. Po pár dňoch začalo blbnúť, tak som mu zavolal a povedal, že mám prísť a že mi tam dá druhé. Odvtedy mám pokoj (klop klop klop). A značka serva sa dá zistiť aj tak (aspoň pri 1.4 16v), že dáš dole kryt motora a za motorom  po ľavej strane krásne uvidíš tyč riadenia a na nej logo, v mojom prípade koyo.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Příteli okřídleného šípu,

na googlu toho je, třeba servo řízení.cz . Jestli tam máš TRW či KOYO zjistíš, když vytáhneš měrku na  množství oleje v servu. TRW má měrku - takový váleček na kterém je ve spodní části vybrání. Horní je max a spodní minimum oleje. KOYO má měrku ve tvaru malého kužele, na kterém jsou vyraženy max a min stavu oleje. Podle roku výroby Tvého vozidla by tam mělo být TRW. Jinak se to dá poznat i podle čepů řízení. Radek.

Děkuji už jsem našel kvalitní repasy z ostravy za 4500kč, podle toho co píšeš o té měrce tak to je TRW ale kouknu ještě na tyč řízení

  • o 10 měsíců později...
  • o 11 měsíců později...
Vloženo

No olej chybí, na dně ještě nejsem, ale měrka na hladinu nedosáhne. Koukal jsem i pod manžety, řízením mi evidentně neuniká.

Ještě malá otázka, jak poznám co tam mám za řízení? Ke každému je jiná hadice. Je to r.v. 10/2007

  • o 11 měsíců později...
Vloženo (editace)

Zdravím přítomné.

tak mám stejný problém. Dnes jsem zjistil příčinu kapek pod autem. Taky mastná hadice image.thumb.jpeg.103ba71238bc4ec56d78e168f64232dd.jpeg

Je to tato hadice image.thumb.jpeg.605a050a4d91c76e81ce7763d7613884.jpeg

Chci poprosit o radu, zkušenost, jakým způsobem je hadice zakončena? Je to šroubovaný spoj? Je možné zvládnout výměnu doma?

Editováno: , autor: Vojta Jetel

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...