Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Taky jsem spekuloval,já si to nemyslim,ale netvrdím že ne.V době kdy se mi to stalo tak jsem taky všude hledal jak se to mohlo stát.Ale když jsem to řešil tak i octy v záruce s tim měly problém a i bez chipu.Ve škodovce ti to nikdo neřekne.A jak píšu,uz 2 roky tam mám motor z MR2010 stále pod chipem a zaplať pánbu žádnej problém.Já jsem názoru že prostě už z výroby bylo něco špatně a na tom kdo s tim jezdí.

Vloženo

Jo jo,myslim,že 12.měsíc 2006.Už jsem začal přemýšlet,že bych to i prodal,ale dneska si nevybereš.Ale přitom jsem s ní spokojenej.Udělal jsem ji,stálo to koruny,ale bavilo mě to.Ale zacíná mi připadat,ze zacínám cpát do oprav.A samý takový jobovky.

Vloženo (editace)

Mám motor BXE v Octavii 2 FL, která je vyrobená 09/2009 a podle dokumentace je to už MR2010. Teď mám najeto cca 115 tis. km. Z toho, co jsem se dočetl, by se mě tento problém týkat neměl. Nebo se pletu?

Editováno: , autor: MiSKO83
  • o 2 týdny později...
Vloženo

jop sorry , chlap na tom najazdil málo , nejakých 30tkm , a auto spláca ... keby mám ja každý rok čo najazdím na jednom 22-25tkm a na druhom 13tkm meniť shortmotor tak som slušne v prdeli ... 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Škoda, že jsem o tomto vlákně nevěděl dřív, než mi ojnice praskla...motor KO. Octavia 2 77 kW před faceliftem (2008/6), motor BXE v originálním factory setupu, najeto 200 tkm, olej měněný po 15 tkm, pravidelný servis dosud bez závažnějších provozních poruch. Jízda především poklidná na dálnici při 3300 rpm.

Vloženo

Škoda, že jsem o tomto vlákně nevěděl dřív, než mi ojnice praskla...motor KO. Octavia 2 77 kW před faceliftem (2008/6), motor BXE v originálním factory setupu, najeto 200 tkm, olej měněný po 15 tkm, pravidelný servis dosud bez závažnějších provozních poruch. Jízda především poklidná na dálnici při 3300 rpm.

Ahoj, bol si prvý majiteľ ? Menil si si olej sám alebo niekto Ti menil bez Teba ? Aký typ oleja ? Dokázal by si odfotiť kúsky ojničných pánví po tom, čo sa Ti to stalo, ak sa teda ešte dostaneš ku častiam motora. 

Vloženo

Ne, je to auto od Arvalu, kupovane v 140 tkm, soudě podle jeho stavu udržované. Olej tuším 5W30 Shell měněný po 15 tkm. Auto je toho času v dílně, kam se teď nedostanu, ale dle popisu klasický scénář - selhání u šroubů ojnice následované vysvlečením ložiska a postupnou destrukcí kliky následované prasknutím ojnice. Překvapivě hlava je prý bez úhony.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...