DIAGNOSTIK Vloženo 12. leden 2013 Vloženo 12. leden 2013 Nevím , jestli to může být materiálem ojnice, ale převážně se utrhne ojnice třetího válce. Vysvětlí to někdo??? Proč právě třetí? Citovat
Mima Vloženo 12. leden 2013 Vloženo 12. leden 2013 Celkem zajímavé počtení o tomto problému je zde http://dieselpower.c...der=asc&start=0 ... Čítal som to, ale prečo potom škodovka neurobila zvolávaciu akciu...U nás sa to nerobí? Prečo mi to nepovedali v značkovom servise, že treba "niečo" meniť? Nechceli zarobiť? K 3.ojnici, vraj má takú nedobrú polohu oproti 1.a 4. ojnici, že najviac trpí a preto odíde prvá....(predávam, ako som kúpil) Citovat
Sniper_2003 Vloženo 14. leden 2013 Vloženo 14. leden 2013 (editace) Proč by to dělala??? Vždyť jí to stojí peníze. Existuje tz.kulance a to je že při zjištění této závady ti dají 70% na opravu. Ale nevím jaká jsou tam další úskalí uznání pochybení výrobce. Vím, že někomu to uznali a někomu zase ne. Prosím o promazání těch 4 příspěvků, je to docela Editováno: 14. leden 2013, autor: Sniper_2003 Citovat
libero Vloženo 14. leden 2013 Vloženo 14. leden 2013 (editace) asi to nebolo v takom množstve v pomere predaných vozov s týmto motorom ... mima čo sa ti zasekla klávesnica??? ....veď tu máš 5 tých istých príspevkov EDIT: Sniper ma predbehol Editováno: 14. leden 2013, autor: libero1071 Citovat
Sniper_2003 Vloženo 14. leden 2013 Vloženo 14. leden 2013 Jsem totiž rychlý jak AMNESTIE od Vašíka Klausů!!!! Citovat
Mima Vloženo 14. leden 2013 Vloženo 14. leden 2013 to je fakt, kulancia je dobrý systém (pre Škodovku), kto si o ňu nárokuje, viacmenej ju dostane. Mám s ňou skúsenosť na Fabke a vyriešil som to promptne s importérom a k svojej spokojnosti. Ale kulancia je iba do určitého veku a km vozidla. Ja som už za horizontom. Ale keby mi Škodovka povedala, nech si nechám vymeniť ojnicu, aby som predišiel prúseru, tak to urobím, až tak drahé ako deravý motor to nemôže byť... Citovat
marthass Vloženo 28. leden 2013 Vloženo 28. leden 2013 Super no, to je radost se tohle dočíst, když zrovna BXE mám Takže kulance, jako že když se mi to stane, tak automaticky jít po škodovce? Ačkoliv to mám servisované kdo ví kde? Citovat
Stanson Vloženo 28. leden 2013 Vloženo 28. leden 2013 Dle mého máš nárok jen za předpokladu, že máš servisní prohlídky prováděné v autorizovaném servisu a poctivě vyplněnou servisní knížku. Citovat
libero Vloženo 28. leden 2013 Vloženo 28. leden 2013 presne tak...a ešte to je určite limitované časom a najazdenými km Citovat
marthass Vloženo 30. leden 2013 Vloženo 30. leden 2013 Hm tak to je kulance jak stehno. To je asi lepší koupit novej motor... Kazdopadne mam BXE 02/2007, tak musim doufat, ze to bude jeste dobra serie:) Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 2. Únor 2013 Vloženo 2. Únor 2013 (editace) Mít motor BXE je jako časovaná bomba. Nikdo neví, kdy to bouchne... Nějak se to moc množí... Editováno: 2. Únor 2013, autor: DIAGNOSTIK Citovat
Sniper_2003 Vloženo 2. Únor 2013 Vloženo 2. Únor 2013 2 DIAGNOSTIK Tyhle výroky jsou k ................. . Dobře víš, že se to týká jen určitých roků a také dobře víš, že takovéto problémy má každý motor ať je to BXE, BJB, BKC,BLS nebo BMM. Bohužel je fakt, že motoru BXE se prodalo nejvíce a tak se o tom hodně mluví. Mimochodem jsem také jedním s motorem BXE a mám najeto 160tis a vše v pořádku. Citovat
vavra.tom Vloženo 5. Únor 2013 Vloženo 5. Únor 2013 No nic, jako majitel BXE mi také nazbývá než doufat že se mi tato katastrofa vyhne Citovat
Mima Vloženo 7. Únor 2013 Vloženo 7. Únor 2013 Tak hoši, držme si palce, nech nekazíme štatistiku , ak by sa niekto našiel, čo si nechal preventívne vymeniť ojnice....nech napíše cenu... Citovat
h.vik Vloženo 8. Únor 2013 Vloženo 8. Únor 2013 (editace) No já kupoval druhej motor kvůli prasklému uchycení a dal jsem za něj 12.000kč (najeto 30.000km), v té samé době jsem ale našel i jeden co měl 7.000km za 10.000Kč. Tak by mě taky zajímalo, jestli se vůbec vypaltí investovat do těch ojnic Ono možná když máš někoho známého, kdo tomu zároveň rozumí (žádnej garážník co opravuje po večerech felície) tak asi ji, ale v origo servisu nevim nevim mno BTW chlapi, tušíte jzda se dá zjistit u holého motoru rok výroby? Např nějak skrz ŘJ? Editováno: 8. Únor 2013, autor: h.vik Citovat
schneefall Vloženo 10. Únor 2013 Vloženo 10. Únor 2013 Tohle mi poslal kámoš dělající v servisu.Je to superb 2008 1,9 TDI 77 Kw.Najetoto necelých 100 000, bez chipu.Prej naprosto běžná záležitost.V rámci záruky new motor. Citovat
libero Vloženo 11. Únor 2013 Vloženo 11. Únor 2013 (editace) to je tuším 2.válec ....vidieť držiak na klimakompresor Editováno: 11. Únor 2013, autor: libero1071 Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 12. Únor 2013 Vloženo 12. Únor 2013 Asi bude k mání jeden BXE, auto je zezadu KO.Jediné , co přežilo v naprostém pořádku je motor. Citovat
Mima Vloženo 16. Únor 2013 Vloženo 16. Únor 2013 Kto má najazdených viac ako 167tis.km na BXE bez problémov? Citovat
libero Vloženo 16. Únor 2013 Vloženo 16. Únor 2013 kolega na firemnom cca 252tkm..bez problémov Citovat
marthass Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 Já mám 165 tisíc:) tak ještě nevím těch 167 nicméně jsem psal do škodovky děkujeme Vám za e-mail, ke kterému sdělujeme: omlouváme se, ale protože neznáme původ Vámi uváděných informačních zdrojů, není v našich možnostech je komentovat. V každém případě však nelze takováto tvrzení ve vztahu k motorům typu BXE globalizovat, protože k takovýmto příhodám může dojít jak z výrobních, tak i provozních příčin. Pokud u některého z těchto typů motorů dojde k podobné závadě z výrobního zavinění a vozidlo je pravidelně servisováno v autorizovaných opravnách Škoda, je oprava řešena vždy vstřícným způsobem a to i v době pozáruční. V průběhu výroby jednotlivých automobilů Škoda dochází k zavádění technických a jiných novinek, které jsou výsledkem tzv. inovačních procesů a jsou zaváděny s každým následujícím modelovým rokem. Tyto procesy se týkají samozřejmě i pohonné jednotky vozidla, tedy i motoru typu BXE. Ty to změny však nelze pro starší provedení použít. Jako prevenci si dovolujeme doporučit dodržování pravidelné servisní péče v autorizovaných opravnách Škoda se včasnou výměnou motorového oleje. Tato pravidelná servisní péče, jak jsme již uvedli, je i podmínkou pro vstřícné řešení v době pozáruční Hmmmmmmmmmmmmm :/ Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.