Leden 12, 201312 r Nevím , jestli to může být materiálem ojnice, ale převážně se utrhne ojnice třetího válce. Vysvětlí to někdo??? Proč právě třetí?
Leden 12, 201312 r Celkem zajímavé počtení o tomto problému je zde http://dieselpower.c...der=asc&start=0 ... Čítal som to, ale prečo potom škodovka neurobila zvolávaciu akciu...U nás sa to nerobí? Prečo mi to nepovedali v značkovom servise, že treba "niečo" meniť? Nechceli zarobiť? K 3.ojnici, vraj má takú nedobrú polohu oproti 1.a 4. ojnici, že najviac trpí a preto odíde prvá....(predávam, ako som kúpil)
Leden 14, 201312 r Proč by to dělala??? Vždyť jí to stojí peníze. Existuje tz.kulance a to je že při zjištění této závady ti dají 70% na opravu. Ale nevím jaká jsou tam další úskalí uznání pochybení výrobce. Vím, že někomu to uznali a někomu zase ne. Prosím o promazání těch 4 příspěvků, je to docela Upraveno Leden 14, 201312 r od Sniper_2003
Leden 14, 201312 r asi to nebolo v takom množstve v pomere predaných vozov s týmto motorom ... mima čo sa ti zasekla klávesnica??? ....veď tu máš 5 tých istých príspevkov EDIT: Sniper ma predbehol Upraveno Leden 14, 201312 r od libero1071
Leden 14, 201312 r to je fakt, kulancia je dobrý systém (pre Škodovku), kto si o ňu nárokuje, viacmenej ju dostane. Mám s ňou skúsenosť na Fabke a vyriešil som to promptne s importérom a k svojej spokojnosti. Ale kulancia je iba do určitého veku a km vozidla. Ja som už za horizontom. Ale keby mi Škodovka povedala, nech si nechám vymeniť ojnicu, aby som predišiel prúseru, tak to urobím, až tak drahé ako deravý motor to nemôže byť...
Leden 28, 201312 r Super no, to je radost se tohle dočíst, když zrovna BXE mám Takže kulance, jako že když se mi to stane, tak automaticky jít po škodovce? Ačkoliv to mám servisované kdo ví kde?
Leden 28, 201312 r Dle mého máš nárok jen za předpokladu, že máš servisní prohlídky prováděné v autorizovaném servisu a poctivě vyplněnou servisní knížku.
Leden 30, 201312 r Hm tak to je kulance jak stehno. To je asi lepší koupit novej motor... Kazdopadne mam BXE 02/2007, tak musim doufat, ze to bude jeste dobra serie:)
Únor 2, 201312 r Mít motor BXE je jako časovaná bomba. Nikdo neví, kdy to bouchne... Nějak se to moc množí... Upraveno Únor 2, 201312 r od DIAGNOSTIK
Únor 2, 201312 r 2 DIAGNOSTIK Tyhle výroky jsou k ................. . Dobře víš, že se to týká jen určitých roků a také dobře víš, že takovéto problémy má každý motor ať je to BXE, BJB, BKC,BLS nebo BMM. Bohužel je fakt, že motoru BXE se prodalo nejvíce a tak se o tom hodně mluví. Mimochodem jsem také jedním s motorem BXE a mám najeto 160tis a vše v pořádku.
Únor 7, 201312 r Tak hoši, držme si palce, nech nekazíme štatistiku , ak by sa niekto našiel, čo si nechal preventívne vymeniť ojnice....nech napíše cenu...
Únor 8, 201312 r No já kupoval druhej motor kvůli prasklému uchycení a dal jsem za něj 12.000kč (najeto 30.000km), v té samé době jsem ale našel i jeden co měl 7.000km za 10.000Kč. Tak by mě taky zajímalo, jestli se vůbec vypaltí investovat do těch ojnic Ono možná když máš někoho známého, kdo tomu zároveň rozumí (žádnej garážník co opravuje po večerech felície) tak asi ji, ale v origo servisu nevim nevim mno BTW chlapi, tušíte jzda se dá zjistit u holého motoru rok výroby? Např nějak skrz ŘJ? Upraveno Únor 8, 201312 r od h.vik
Únor 10, 201312 r Tohle mi poslal kámoš dělající v servisu.Je to superb 2008 1,9 TDI 77 Kw.Najetoto necelých 100 000, bez chipu.Prej naprosto běžná záležitost.V rámci záruky new motor.
Únor 11, 201312 r to je tuším 2.válec ....vidieť držiak na klimakompresor Upraveno Únor 11, 201312 r od libero1071
Únor 12, 201312 r Asi bude k mání jeden BXE, auto je zezadu KO.Jediné , co přežilo v naprostém pořádku je motor.
Únor 18, 201312 r Já mám 165 tisíc:) tak ještě nevím těch 167 nicméně jsem psal do škodovky děkujeme Vám za e-mail, ke kterému sdělujeme: omlouváme se, ale protože neznáme původ Vámi uváděných informačních zdrojů, není v našich možnostech je komentovat. V každém případě však nelze takováto tvrzení ve vztahu k motorům typu BXE globalizovat, protože k takovýmto příhodám může dojít jak z výrobních, tak i provozních příčin. Pokud u některého z těchto typů motorů dojde k podobné závadě z výrobního zavinění a vozidlo je pravidelně servisováno v autorizovaných opravnách Škoda, je oprava řešena vždy vstřícným způsobem a to i v době pozáruční. V průběhu výroby jednotlivých automobilů Škoda dochází k zavádění technických a jiných novinek, které jsou výsledkem tzv. inovačních procesů a jsou zaváděny s každým následujícím modelovým rokem. Tyto procesy se týkají samozřejmě i pohonné jednotky vozidla, tedy i motoru typu BXE. Ty to změny však nelze pro starší provedení použít. Jako prevenci si dovolujeme doporučit dodržování pravidelné servisní péče v autorizovaných opravnách Škoda se včasnou výměnou motorového oleje. Tato pravidelná servisní péče, jak jsme již uvedli, je i podmínkou pro vstřícné řešení v době pozáruční Hmmmmmmmmmmmmm :/
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.