KaJe Vloženo 1. Červen 2008 Vloženo 1. Červen 2008 Na pravo by měla být sahara, je menší, průměr 29 cm, výkon 220/60 W, číslo 6J0.959.455 M, ten větší má průměr 34,5 cm, výkon 250/60 W, číslo 6X0.959.455 A. Citovat
mihot Vloženo 5. Červen 2008 Vloženo 5. Červen 2008 vdaka asi mi to sedi,este by som ta poprosil kolko maju lopatiek,tie moje oba 7 Citovat
luboj Vloženo 29. Září 2008 Vloženo 29. Září 2008 (editace) Ahojte, mám Octaviu 1,6/74kW, pokazil sa mi ventilátor chladenia motora (ten väčší). Zohnal som druhý ale dvojvodičový. Ja som mal trojvodičový. Vie mi niekto poradiť, aký je medzi nimi rozdiel? Editováno: 29. Září 2008, autor: luboj Citovat
stihacka Vloženo 29. Září 2008 Vloženo 29. Září 2008 Ten se dvěma je na saharu bez klimy, se třema je na klimu a je dvourychlostní. Citovat
luboj Vloženo 29. Září 2008 Vloženo 29. Září 2008 (editace) Ďakujem, už ten rozdiel mi je jasný. Ešte by som chcel vedieť, či sa dajú motorčeky z ventilátorov opravovať. Pravdepodobne na starom mám vadné ložisko, alebo puzdro. neviem čo je tam použité. Pri spustení vydáva hrozné zvuky. Zdemontoval som ho z auta, ale nevedel som stiahnuť vrtuľu a neviem, či je motorček rozoberateľný. Vie mi niekto poradiť ako mám postupovať? Za odpoveď vopred ďakujem. Editováno: 29. Září 2008, autor: luboj Citovat
pajjap Vloženo 29. Září 2008 Vloženo 29. Září 2008 Měl jsem ten samý problém s velkým chladičem. Dal jsem to jednomu elektromechanikovi a ten to v pohodě rozebral a opravil za docela slušný peníz. Rozhodně nechoď do autorizovaného servisu, jsou to vyděrači a hnedka objednávají novou součástku místo toho, aby se snažili něco opravit. Jinak s tím, jak se to rozebírá to nepomůžu, protože jsem to ani neviděl. Citovat
luboj Vloženo 29. Září 2008 Vloženo 29. Září 2008 Aj tak Ti ďakujem, aspoň viem, źe sa to dá. Citovat
Yoggi97 Vloženo 9. Únor 2009 Vloženo 9. Únor 2009 Potreboval bych sehnat vetrak chlazeni motoru do Octavie 66kW TDI s klimou, ten vetsi (345mm). Nasel jsem nekolik kodu co by tam asi pasovali, ale nechapu jaky je mezi nimi rozdil: 6X0959455A 6X0959455F 6E0959455A Vyznate se nekdo v tech kodech ? Dik Citovat
Yoggi97 Vloženo 23. Únor 2009 Vloženo 23. Únor 2009 To fakt nikdo nevite ? Neni tam nahodou rozdil, jestli ma auto klimu nebo ne ? Citovat
Vanek86 Vloženo 6. Březen 2009 Vloženo 6. Březen 2009 Ahoj když mi odešel ten samý ventilátor taky bylo spostu typů za spoustu pěněz vyzkoušel sem dva s rozdílnýma číslama a fungovalo to bez problémů ale prý by tam mohl být rozdíl v otáčkách. Citovat
riza Vloženo 23. Duben 2009 Vloženo 23. Duben 2009 Prosím nevíte někdo proč když nastartuju tak se hned rozjede ventilátor chlazení a jede pořád až do vypnutí motoru dík moc za jakoukoli odpověď Citovat
riza Vloženo 23. Duben 2009 Vloženo 23. Duben 2009 jj dík už sem zjistil že by to mohlo být aj termospínačem ale pojistka by mně nenapadla,jenom podotýkám že jde o 1.8T a stačí jenom otočit klíčkem do rozvícení kontrolek ani nemusím nastartovat a ventilátor spustí. Citovat
Vaša Vloženo 23. Duben 2009 Vloženo 23. Duben 2009 termospínač spíš nesepne ale to spíš uhnijou kontakty termospínač roztočí vrtule u 1,6 AVU,BFQ s elktr. termostatem Citovat
riza Vloženo 27. Duben 2009 Vloženo 27. Duben 2009 Tak jsem se díval na ty pojistky ale mám v tom hokej u našeho auta je pojistková skříň z boku palubky u řidiče ale očíslované nejsou tak nevím která je pojistka č. 16. tak nevím pomoooc Citovat
Jirka21 Vloženo 27. Duben 2009 Vloženo 27. Duben 2009 16 pojistka je ve 4 řadě od zhora a 5 z leva.Asi bude přepálené vlákno. Citovat
riza Vloženo 27. Duben 2009 Vloženo 27. Duben 2009 tak sem si našel schéma pojistkové skříně,vymněnil pojistku a stejně jede pořád tak to asi bude ten termospínač Citovat
riza Vloženo 27. Duben 2009 Vloženo 27. Duben 2009 nemám prostě otočím klíček do rozvícení kontrolek a ventilátor spustí Citovat
octavio Vloženo 27. Duben 2009 Vloženo 27. Duben 2009 Mozno blba poznamka.... VAG nepise nic? Citovat
Jirka21 Vloženo 27. Duben 2009 Vloženo 27. Duben 2009 Zkus ještě odpojit kabeli od termospinače a vyzkoušej. Citovat
Fero Vloženo 16. Únor 2010 Vloženo 16. Únor 2010 Zdárek.Mám taký problém,že sa my na 1,6-75kw motore bez klimatizácie, roztočí venilátor na chladiči pri studenom motore.Stiahol som kontakty zo všetkých snímačov a aj tak sa to točilo.Ak natočím motor vypne.Zhasnem, znova sa roztočí a takto to pokačuje dookola. Vypne to jedine vtedy,ak motor nechám zohriať na asi 50celzia. Poraď te my, čo s tým.Ďakujem za každú radu. Citovat
zdesim Vloženo 16. Únor 2010 Vloženo 16. Únor 2010 hledal bych chybu u jednotky dochlazovani, je ve predu na levem nosniku setkal jsem se s tim na golfu IV, jednotku jsem vymenil (valela se mi doma) po vymene vse ok (treba byly jen spatny kontakty - nezkoumal jsem to) zkus jestli neco napise diagnostika Citovat
notobi Vloženo 16. Únor 2010 Vloženo 16. Únor 2010 jak bylo psáno ŘJ ventilátorů někdy uhnilý dráty Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.