Zdeny1.8T Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 (editace) Nevypínající se ventilátor jsem taky řešil http://forum.skodahome.cz/topic/91488-ventilator-na-chladici-nevypina/page__p__1401437__hl__ventil%C3%A1tor__fromsearch__1#entry1401437 u tebe to ale bude nejspíš něco jiného. Editováno: 21. Říjen 2010, autor: Zdeny1.8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viking Vloženo 16. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 Ja si to menil ted v sobotu. Mam taky 1,9 TDI 66 kw, r.v. 2003 Na tom starem bylo cislo 1J0 959 455 D. Po dlouhem badani s temi cisly sem dosel k tomu by to mel byt typ 6X0 959 455 A. Ten puvodni byl udajne timto nahrazen. Rozdil je snad jen v tom, ze ten novy ma trochu vetsi motorek a vykon 250/60 W, stary mel 200/60 W. Dal sem tam cinskej za 750,- Kc, originalni stoji cca 3900,- Kc Starej mel kaput lozisko, kdyz se tocil tak to klepalo celym autem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 16. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 ja som dal tiez cinu a ide zatial uz dva roky v kuse teda v lete s klimou lebo inac som ich tocit sa nevidel .. jedine v lete ked ide klima.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viking Vloženo 18. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2010 ja som dal tiez cinu a ide zatial uz dva roky v kuse teda v lete s klimou lebo inac som ich tocit sa nevidel .. jedine v lete ked ide klima.. jedou i ted, kdyz auto stoji a klima je zapnuta teda mozna i pri jizde, ale to moc nejde overit :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 20. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2010 ja som myslel ze ide bez problemov a teda nie v kuse bez prestania,zeby sa nedali vypnut :-))) teda ze som ich nevidel sa tocit napr v lete po zastaveni a naraste teploty,iba v pripade ze som mal zapnutu klimu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miras diego Vloženo 28. Březen 2011 Sdílet Vloženo 28. Březen 2011 jo to je pekna kravina,mel jsem taky s tim problem a dela to vetsinou relatko,je lepsi koupit v original-cena cca 300kc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arnyy Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 (editace) Zdravím pánové mám problém -mám octu 1.6. 55kw (to není problém ) bez klimatizace -při zahřátí se mi nechce zapnout ventilátor na chladiči!!!!!!! Teď menší příběh:28.4.2011 sem stál v koloně…auto se mi přehřálo díky tomu sem musel měnit tyto věci…1)těsnění pod hlavou..2)termostat+obal termostatu…3)čidlo teploty které je u motoru na hadici……ale stále řeším problém že mi nejede ten ventilátor tak to potřebuju dořešit ať to nemusím měnit znovu….dneska 1.5.2011 sem zkoušel najít tu kouzelnou krabičku co je pod baterkou jak tady píšete ale má octa tam žádnou krabičku nemá……všechny kontakty sem vystřííkal.......pojistky vyměnil....a stále nic ŽÁDÁM VAS O RYCHLOU POMOC JAK TUTO ZÁVADU ODSTRANIT -ještě mě napadlo jestli nemůže být špatné čidlo na chladiči a nebo relátko Editováno: 2. Květen 2011, autor: arnyy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 A jen tak připojit přímo ten ventilátor k baterce jsi nezkoušel? Je vůbec dobrý? Vem si k sobě pomocníka, odpoj konektor z ventilátoru, vem nějaké dva dráty, pomocník je přiloží ke kontaktům na baterce a ty na konektor ventilátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arnyy Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 (editace) zdar jj to sem zkoušel a ventilátor jede....mysl.že to může byt relátkem?ale nevím které to je Editováno: 1. Květen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mixer Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Zdravim mam takovy problem.Zjistil jsem ze se mi netoci ten velky ventilator dal jsem to do servisu a tam mi rekly ze ventilator je spatnej ze elektricky je to v poradku.vymnenily ventilator a ten se porad netoci klima ma polovicny vykon pac bezi jen ten malej ted co stim? At zase nevyhodim prachy oknem jen vim ze do tohodle servisu uz nejedu.Hlavne mi jde o to abych to nekde neuvaril ted jsem auto zahral 15 KM jizdou a pak cekal 10 Min na volnobech jestly se neroztoci ten velky ventilator a nic jen se roztocil na chvilku ten malej rucicka stale na 90 stupnich. je to TDicko a klima je manualni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 24. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2011 (editace) spis zase zajet do toho stejnyho servisu, kde ti vymenili vetrak, kterym to evidentne nebylo a omlat jim to o hlavu zkontroluj pojistku a i jeji kontakty, jedna se o pojistku na baterce, na vetrak je klasicka pojistka hned u tech plechovych kdyz zapnes klimu, roztoci se vetrak (oba), jestli ne, tak rozebrat a vycistit rele na jednotce dochlazovani, ta je pod baterkou Editováno: 24. Srpen 2011, autor: zdesim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wolfik101 Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Zdravim koupil jsem octavu s klimatizaci a potreboval bych vedet zda je normalni, kdyz prijedu z prace cca 10km tak vetrak chladi jeste cca 15 min po vypnuti motoru. Nerad bych aby to bylo nejake zle znameni ci v zime vycucana baterka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Asi myslíš ventilátor u chladiče? Jestli ano, tak podobné téma je ZDE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wolfik101 Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 (editace) jsem amater s tim co to zrovna je pravy vetram vypnuty a levy jede pry to je ke klimosce Editováno: 24. Říjen 2014, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Témata slučuji. A necituj předchozí příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
figo16111 Vloženo 29. Červen 2015 Sdílet Vloženo 29. Červen 2015 Zdravím páni, skúšal som na rychlo hladat podobný problem ale nenasiel som to, dost to súri. Ked pretocim kluc do polohy ked sa rozsietia kontrolky, tak sa zapne ventilator chladenia motora aj ked motor stal celu noc vonku. Viete co s tym moze byt ? Prosím o radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 29. Červen 2015 Sdílet Vloženo 29. Červen 2015 máš klimu? může to dělat čidlo teploty, případně ŘJ dochlazování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
figo16111 Vloženo 29. Červen 2015 Sdílet Vloženo 29. Červen 2015 mám climatronic a tam mi vypisalo chybu 4b6 ale neviem ci to ma s tym nieco spolocne ... a kde je to cidlo teploty alebo rj dochladzovania ? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 29. Červen 2015 Sdílet Vloženo 29. Červen 2015 To je nějaké divné, co ti to píše a to ti vapsal VAG? čidlo je na chladiči a jednotka na levém nosníku v motorovém prostoru - spíše je ale přístupná zespodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
figo16111 Vloženo 30. Červen 2015 Sdílet Vloženo 30. Červen 2015 No oco na aute presiel 700km pretoze isiel do prahy a odvtedy sa to stava stale ... klimu pouzival ... a ten kod mi ukazal climatronik ... Vag doma nemam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John.pro Vloženo 18. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2015 Dobrý den, vlastním Octavii 1.9 TDi 81 kW, r.v. 2002, climatronic. Včera jsem dostal auto domů ze servisu, byla prováděna oprava prasklé hlavy. Příčinu však nikdo nezjistil. Až teď jsem si uvědomil, že jsem za dobu co auto mám cca 5-6 měsíců ani jednou neviděl v chodu ventilátory chladiče. Chtěl bych se zeptat, zda-li je to normální. Ventilátory se točí při zapnuté klimatizaci oba, ale jindy jsem je v chodu neviděl. Teplota na palubní desce podle budíku nikdy nepřekročila 90°C. Je možné, že z tohoto důvodu došlo k prasknutí hlavy? a zároveň je možné, že ventilátory nespínají protože voda skutečně nedosahuje teploty nutné pro sepnutí (dle mých informací 91-97°C)? Pojistky jsem kontroloval a zdají se všechny v pořádku. Předem děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 26. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2015 ventilátory spínají při cca 105-110°C, pokud ti teplota nikdy neleze víc jak půlka doprava, tak je vše ok, teploměr drží naprostředku od nějakých 80 do 110°C, ventilátory můžeš vyzkoušet třeba v koloně bez zaplé klimy, uvisíš, že poběží, samo by se hodilo ozkoušet obě rychlosti (proklemováním čidla) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ben Andrýsek Vloženo 31. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2015 Dobrý den chlapi, je mi 15 a moc se nevyznám v autech, ale potřebuji poradit. Můj táta má Volkswagen Sharan 2.0 TDI z roku 2001 a vždy když vypne motor, tak mu stále jede ventilátor a musí ho odpojit od elektřiny, aby nejel. On by pořád něco opravoval v servise a to stojí dost peněz, chci se zeptat zda se taková závada dá vyřešit doma v garáži. Předem dík za odpověd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 (editace) Ahojte nejdu mi vobec ventilatori na octe 1.6 75kw, oba su funkcne odskusal som ich na priamo, aj riadiacu jednotku ventilatorov som mal od suseda na odskusanie no nepomohlo ani to, v kolone mi vrela voda rychlo som pustil kurenie o zysiel z dialnice, na fotkach su tri cidla na ktorom z nich mam premostit kable aby som pripadne spustil ventilator? A ktory z troch snimacov na co sluzi? Ten na chladici som skusal premostit kable no nic na neudialo, VAG hlasy chybu ventilator cislo 2 skrat na kostru a ani test akcnych clenov ich nerozbehol, poistky na beterke ok aj ukostrenia pod bateriou su prekontrolovane. Editováno: 6. Říjen 2015, autor: MarkusDelRey Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros8492 Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 (editace) Zdravím, chcem sa spýtať čím to môže byť keď sa mi oba ventilátory zapnú skoro , motor nemá ani 60 stupňov. Vag mi hlási chybu čidla na chladiči no po výmene to tam stále vypisuje, a ventilátory si bežia nonstop. Po vypnutí motora ich vypne. S teplotou problém nieje , auto sa zahreje na 90 a drží. Nejaká rada ? Je to octavia 1 1.6 75kw , 2002 , manuálna klíma. Editováno: 27. Listopad 2015, autor: maros8492 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.