Publikováno Únor 19, 201015 r Zdravím, Mám takový menší problém. Mám Formana rv92. Při nastartování motor šlape jak hodinky. Od cca 2000ot se od okolí sání ozívá syčení. Při rozjezdu auto netáhne. Z výfuku to taky moc nefičí.... Nežto rozeberu (je to docela dost zarezlé....) bych se chtěl zeptat jestli náhodou někdo neví čím by to mohlo být. Díky moc
Únor 22, 201015 r Autor ...tak kabrec rozebraný, vyčištěný.... nikde nic neuníká.Sání je taky ok. tak mě napadlo těsnění pod hlavou. Chci se jen zeptat jestli ten brutální pokles na výkonu může způsobit špatné těsnění. Voda se netratí, motor se nepřehřívá a voda v oleji není. Díky
Únor 24, 201015 r ...tak kabrec rozebraný, vyčištěný.... nikde nic neuníká.Sání je taky ok. tak mě napadlo těsnění pod hlavou. Chci se jen zeptat jestli ten brutální pokles na výkonu může způsobit špatné těsnění. Voda se netratí, motor se nepřehřívá a voda v oleji není. Díky skús pozrieť hadicu na posilovač a na hadičku k rozdelovači.
Únor 25, 201015 r ...tak kabrec rozebraný, vyčištěný.... nikde nic neuníká.Sání je taky ok. tak mě napadlo těsnění pod hlavou. Chci se jen zeptat jestli ten brutální pokles na výkonu může způsobit špatné těsnění. Voda se netratí, motor se nepřehřívá a voda v oleji není. Díky Tak to asi tesnenim nebude. )
Březen 31, 201015 r ...tak kabrec rozebraný, vyčištěný.... nikde nic neuníká.Sání je taky ok. tak mě napadlo těsnění pod hlavou. Chci se jen zeptat jestli ten brutální pokles na výkonu může způsobit špatné těsnění. Voda se netratí, motor se nepřehřívá a voda v oleji není. Díky Je víc míst, kde to může přisávat "falešný vzduch", ale nejdřív bych se podíval na těsnění mezi karbec a sací potrubí a sací potrubí a hlavu. Pak nesilomrdně vyházet a dát nové všecky hadice kolem, co mají přímý vztah k podtlaku v sání - k posilovači, rozdělovači, k víku rozvodu, k nádobce s aktivním uhlím (nemají všecky verze), nebo aspoň překontrolovat dotažení Sika-pásek na upevněních k nátrubkům. Mně takovou neplechu dělal šlauch k posilovači - při záběru v otáčkách se motor vinou průhybu v silentblocích naklápí a jak to hýbalo hadicí, v určitém momentě se otevírala malá trhlinka a motor cukal, jak se měnil výkon. Přišel na to až mistr v autodílně, kam jezdím - zavezl auto na zkušebnu na válce a začal tahat za všecky hadice jednu po druhé při otáčkách kolem 2500 za minutu... Oprava za 200,- , ale otravoval jsem se s tím asi půl roku...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.