NNNTomas Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 ale, někdo někdy napsal, že castrol magnatec obsahuje nějaké super inteligentní molekuly, které navážou bordel v oleji (zřejmě otěrové kovy) a magneticky je přichytí na ocelovou vanu. podle mě blbost , tohle všechno by mělo skončit ve filtru A jak ten olej pozná kde je vana? (filtr je taky železnej, vana právě že vždy ne) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misom Vloženo 16. Březen 2010 Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 Ono tak az o penize nejde,ale kdyz vlastne nevyuzijes potencial oleje tak je to nanic. No ja som vyuzival potencial oleja na 180% nalial som 3.2l a pocas 15000km este dalsich 2.5l takze fakt je zbytocne vyhadzovat peniaze za 5w ked to papka olej, na tento motor ti staci 10w-40 ked splna normy 500.00, 502.00. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 16. Březen 2010 Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 No jóó, to jsou ty proměnné servisní intervali - tj. dolíváme pořád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 Ja som nemusel dolievat ani kvapku a to mam 0W30 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 Třeba začneš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samara Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 Zdaravim mam menši problem....koupil jsem si v lednu fabii s timto motorem...jenže ten problem....nikde nemužu najit co v tom mam za olej....poradite mi někdo co stim?? Bylo to služební auto servisovano v servisech vždy po 15000 km tet ma najeto 120000 km je to rok vyroby 2003...ma někdo nějakou radu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Duben 2010 Sdílet Vloženo 12. Duben 2010 Používat olej: Norma VW 501 01, VW 502 00 nebo VW 504 00. Toť praví dílenská příručka.Značku bych dal dle libosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samara Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 Používat olej: Norma VW 501 01, VW 502 00 nebo VW 504 00. Toť praví dílenská příručka.Značku bych dal dle libosti. to jsem si taky přečetl podle normi v manualu a muže tam bejt ještě VW 505 00...ale mam na misly jestli 10w 40 nebo 5w 40??? protože jestli tam bylo 10w 40 tak tam asi 5w 40 dat nemužu ne?? opačně vim že to jde když tam je 5w 40 tak tam 10w 40 dat mužu...předen děkuji za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 No a na to jsi přišel jak,že by jsi nemohl vyměnit 5W 40 za 10W 40? Je to celkem jedno,když obě specifikace splňují výše uvedené normy VW.Jedině je snad nemíchat při případném dolévání (kdyby ti to náhodou žralo olej) mezi výměnou oleje po 15 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 to jsem si taky přečetl podle normi v manualu a muže tam bejt ještě VW 505 00...ale mam na misly jestli 10w 40 nebo 5w 40??? protože jestli tam bylo 10w 40 tak tam asi 5w 40 dat nemužu ne?? opačně vim že to jde když tam je 5w 40 tak tam 10w 40 dat mužu...předen děkuji za odpověd nalej tam cokoliv co plní normu dle manuálu. To že se po 10W-40 nemůže dát 5w-40 je blbost! Klidně tam tu 5w nalej, nic se nestane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 30. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 kolko tam ide toho oleja???.3,2litra??..ciez 4l bude stacit..) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 3. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2010 (editace) tak nějak, kup 4 litry a ještě ti zbyde Editováno: 3. Srpen 2010, autor: pitrs78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 6. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RST Vloženo 9. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2010 Předchozí majitel mojí Fabky jezdil na olej Addinol 5W40, najezdil na to 50tis. km (krom první náplně od výrobce samozřejmě), já jsem od 60tis. km přešel na Divinol 5W40, obojí samozřejmě dle specifikace VW. Mám teď 85tis. km, mezi výměnami nebylo nikdy potřeba dolévat. Myslím, že u Shell, Castrol aspol. se platí hlavně značka. Kdyby Mogul dělal olej potřebné specifikace, jezdil bych klidně na Mogul. Neměl jsem s ním nikdy problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 12. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2010 1.4 16V chce normu VW 502.00 a mogul má oleje s normou VW 502.00, můžeš klidně koupit extrem 5w40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RST Vloženo 12. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2010 No vida, díky, ten jsem nějak přehlíd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 13. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 akorát mogul podstatně zdražil, s příchodem řady extreme šla cena pěkně nahoru, 5w40 (4l) stojí 1300,-. To se levněji koupí i ten Shell apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RST Vloženo 15. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2010 Hmm, asi proto jsem přešel na ten Divinol. Zatím spokojenost. Tam, kde potřebuju používat 15W40, jezdím dál na Mogul (Forte GX, Felicia), případně Paramo Trysk ADSIII nebo IV. (Do eRka, dříve do Fava a Feldy). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 15. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2010 akorát mogul podstatně zdražil, s příchodem řady extreme šla cena pěkně nahoru, 5w40 (4l) stojí 1300,-. To se levněji koupí i ten Shell apod. Mogul extreme 5w40 jse da na ruznych olejschopech koupit i pod 1000 kč.Jen tak pro zajimavost včera jsem byl v jednom supermarketu a tam měli pravě zminovany mogul za 1950 kč,což už je celkem sila.Takže to chce určitě hledat a pak se da i vyrazně ušetřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik1 Vloženo 17. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2010 Mogul extreme 5w40 jse da na ruznych olejschopech koupit i pod 1000 kč.Jen tak pro zajimavost včera jsem byl v jednom supermarketu a tam měli pravě zminovany mogul za 1950 kč,což už je celkem sila.Takže to chce určitě hledat a pak se da i vyrazně ušetřit [/quote A co takhle Texaco Havoůine 5W-40 za 780.- kč za 5 litrů??? Není to dobrý olej ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 17. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2010 nevím co chceš slyšet, nikdo ti bohužel neřekne, který olej je nejlepší, protože to nikdo neví. Žádný test na motorové oleje nebyl a nebude, takže pokud splňuje normu pro tvůj motor, tak ho tam klidně nalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RST Vloženo 17. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2010 JJ, naprosto souhlas. Když splňuje normu, nebál bych se ho použít. Mě ten Divinol taky stojí někde kolem 7-800/5l. Kolega např. používá oleje Liqui-Moly, taky za dobrou cenu. Myslím, že se kolem olejů jen dělá zbytečnej humbuk a ta či jiná značka se přeceňuje. Důležitý je používat specifikaci, co do motoru patří a dodržovat výměny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 17. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2010 Asi tak jak psali kluci nademnou,hlavně dodržet normu a značku bych vybral podle sympatii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panTvorstva Vloženo 4. leden 2011 Sdílet Vloženo 4. leden 2011 A CO JINE ZNAKY NEZ CASTROL A SHELL Sem ted sehnal "vysoce kvalitní" olej Elf 10w40 4L za 500 i s poštou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. leden 2011 Sdílet Vloženo 4. leden 2011 V půlce prosince jsem svůj 1,4 16V "nechal napojit" 3,5 litrama Shell Helix Premium 10W40 - zatím žádný problém, zdá se, že mu "chutná". Cena taky žádná přemrštěnice - za ty 4 láhve jsem zaplatil 580Kč bez daně. Samozřejmě půl flašky jsem si odvezl - servis bez říkání odevzdal zbytek "na dolití". Protože jsem dával měnit i svíce, nevím, kolik by stála komplet jen výměna - takhle jsem se vešel i s prací a DPH do 1500,- celkem... Předchozí značku oleje nevím, byl tam ze značkáče, takže pravděpodobně Castrol. O výměnu si auto samo řeklo - uplynul prostě rok od předchozí výměny, i když kilometricky to bylo jen asi 70% doporučovaného km intervalu - nemám proměnný servisní interval. Mechanik o oleji tvrdil, že byl ještě naprosto v pohodě. Ale radši dám novou náplň i když je stará "ještě v pohodě" než čekat, až se začne motor zadírat... A k těm řečem o "nekvalitě" Castrolu - myslím, že to je dané jeho rozšířeností na trhu, stal se prostě "moc obvyklý" a ztratil tak určitou "exkluzivitu", jakou si zachovaly Shell, TOTAL a další značky. Hodně se na tom myslím podílela i obchodní politika "polistopadové" Škodovky, která sice s Castrolem uzavřela výhradní smlouvu na tovární náplně aut, ale s výjimkou velkoplošné reklamy na závodních autech továrního týmu se o značce olejů v základních náplních a ve značkových servisech nijak zvlášť nemluví... Z Castrolu se tak stala i u nás "spotřebka", kterou bývaly dřív ty nejobvyklejší pardubické Moguly a Supermoguly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.