Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

už jsem procházel toto forum ohledně výpadků turba a padání do nouzáku, ale můj případ jsem nenašel. Takže, vypadne jen občas, ale vždy to je při studeném motoru, a při otáčkách okolo 3000. Po vypnutí zapalování a opětovném nastartování klasicky vše v pořádku. Při zahřátém motoru ho můžu vytočit v pohodě nad těch 3000 otáček a do nouzáku nespadne. Turbo vyčištěno.Díky za odpovědi.

bez diagnostitky nikdo moc neporadí budou to jen a jen dohady

edit: často blbla váha vzduchu

Upraveno od notobi

  • Autor

bez diagnostitky nikdo moc neporadí budou to jen a jen dohady

edit: často blbla váha vzduchu

No jo diagnostika. Pokud to zkusím sám přes VAG, tak žádná závada. Byl jsem i na servisní prohlídce ve Škoda servisu a výpis závad - bez závad.

Četl jsem taky něco o logování za jízdy, ale bude na to stačit připojení přes HEX kabel(klon)?

No jo diagnostika. Pokud to zkusím sám přes VAG, tak žádná závada. Byl jsem i na servisní prohlídce ve Škoda servisu a výpis závad - bez závad.

Četl jsem taky něco o logování za jízdy, ale bude na to stačit připojení přes HEX kabel(klon)?

Nevidím důvod pro by to tvým kabelem nešlo. Za jízdy se přes Vag podívej na tlak saní požadovaný a na tlak skutečný. Jestli se liší, tak je špatná hadička nebo ventil regulace tlaku nebo turbo. Podle příznaků by to mělo být turbem. Pro 100% jistotu je třeba proměřit průběh hodnot napětí před reg. ventilem tlaku, podtlak k turbu a tlak v sání. Krásně ti to ukáže, kde je chyba. Ideální na to je osciloskop. Jestli jsi poblíž Třince, tak ti to osciloskopem změřím a 100% jistotu čím to bude.

Upraveno od kerow

  • Autor

Nevidím důvod pro by to tvým kabelem nešlo. Za jízdy se přes Vag podívej na tlak saní požadovaný a na tlak skutečný. Jestli se liší, tak je špatná hadička nebo ventil regulace tlaku nebo turbo. Podle příznaků by to mělo být turbem. Pro 100% jistotu je třeba proměřit průběh hodnot napětí před reg. ventilem tlaku, podtlak k turbu a tlak v sání. Krásně ti to ukáže, kde je chyba. Ideální na to je osciloskop. Jestli jsi poblíž Třince, tak ti to osciloskopem změřím a 100% jistotu čím to bude.

Bohužel, severní Čechy od Litoměřic.

Upraveno od pasik

  • 5 let později...
  • Autor

Takže se k problému vracím po 5-ti letech. Konečně jsem se dostal k jádru věci a přečtení různých for. Zatuhlá regulace turba. Vyčištění a vypodložení a je po problému. Pokud to ještě někomu pomůže, tady je odkaz - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=45149&highlight=

Ja som mal to iste, dal som vycistit turbo a po dvoch mesiacoch zase. Tak muselo prist na rad nove turbo.

ono ked sa to cisti tak sa vypodlozi regulacia alebo stiahnu lopatky regulacie o 0,10mm a uz drhnut nebude,ked sa to zasiera stale ko vstreky

Upraveno od sparco gti

Ja sa bojim toho ze zase to zacne, je nové turbo ale zaspinit zase od toho sajrajtu sa môže.

ked su vstreky ko tak hej

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.