Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdar kluci, před týdnem jsem měnil olej a koukám, že mi na boku motoru sákne olej (viz šipka na obr.). Vyfotil jsem to až po umytí, ale vypadá to že je to z pod víka rozvodů. Nemáte s tím někdo zkušenost? Jak nákladné a náročné je přetěsnění víka? Je to 1.2HTP 40kW r.v.2004 Dík. :help:

post-31453-1268061494,9024_thumb.jpg

Editováno: , autor: milanbicak
Vloženo

Tak v pátek jedu na opravu do servisu, kroutili nad tím hlavou, že to není možné, aby vůbec někde unikal olej. Ještě jsem pro jistotu sundal napínací kladku a ejhle pod ní loužička oleje, tak jsem zvědav co budou říkat až to uvidí. Koukal jsem, že známemu na fabii to začíná také prosakovat. Že by nový problém na HTP? ;)

  • o 4 týdny později...
  • o 4 roky později...
Vloženo

Ahoj, asi se mi objevila podobná závada. Mám:

51kw HTP, 2008, cca 150000km

dneska jsem při výměně kotoučů zjistil, že mám celý motorový prostor od oleje. V podstatě od olejového filtru dolů přes alternátor, řemeny až na spodní ramena. Po vytažení měrky oleje jsem hluboko pod ryskou... , takže olej teče ven. 

v čem byla tvoje porucha a kolik tě to stálo?

 

p.s. zítra hodím fotku

Vloženo

Ja som nedavno menil tesnenie pod tou hlinnikovou nohou, do coho sa srobuje filter, tiez som si najprv myslel ze O kruzok ale teleso filtra a noha bola sucha od oleja to bolo az dole za altikom. Tesnenie stalo par supov vymena viac menej v pohode teraz vsetko ciste a suche...

Vloženo

to neva, že jsi měnil na podzim, mě to někdy udělá po 2t km od výměny, z toho třeba až po 10t km. Ale dělají to filtry, kde je černý o-kroužek. Pokud koupím ve Škodovce origo s bílou gumkou, tak v pohodě. Ale 100% je to tím o-kroužkem, co se nasazuje na plastový cylindr. Měl jsem vždycky dochcaný celý altík, na šust plechu oleje, po klímě potečené a naházené na chladiči. Takže kupovat filtry s bílým kroužkem, akorát se mi to ještě nepodařilo sehnat jinde než ve škodovce.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

to neva, že jsi měnil na podzim, mě to někdy udělá po 2t km od výměny, z toho třeba až po 10t km. Ale dělají to filtry, kde je černý o-kroužek. Pokud koupím ve Škodovce origo s bílou gumkou, tak v pohodě. Ale 100% je to tím o-kroužkem, co se nasazuje na plastový cylindr. Měl jsem vždycky dochcaný celý altík, na šust plechu oleje, po klímě potečené a naházené na chladiči. Takže kupovat filtry s bílým kroužkem, akorát se mi to ještě nepodařilo sehnat jinde než ve škodovce.

 

Na kolik ten filtr vyjde?

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Mam to taky potekly od oleje. Vychazi to z o-krouzku filtru. Vyschne casem ten olej z motoru sam nebo se to musi umyt? Aby nedelali problem na STK...

  • o 2 týdny později...
Vloženo

ZDRAVIM MAM PODOBNY PROBLEM PO VYMENE OLEJA MI UNIKA OLEJ ALE NIE Z FILTRA ALE POD VZDUCHOVYM FILTROM PO PRAVEJ STRANE A KAPKA VELMI POMALY AZ NA KATALIZATOR A ZACIATOK VYFUKU A AK JE HORUVI MOTOR CITIT SPALENY OLEJ TECIE IBA AK JE HORUCI MOTOR VIE DAKTO RADU,MOZE TO BIT VENTIL?DAKUJEM.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...