FenderStrat Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 Ahoj vsichni, mam posledni dobou problem. Stava se mi, ze auto na poloze plynu, kdy jindy normalne zrychluje, ma jakoby diru-bud sotva udrzi rychlost nebo dokonce brzdi motorem. Deje se to v nizsich otackach (kolem 2500) a pomuze jen poradne prislapnuti plynu nebo ho chvilku nechat "cukat" a on po par sekundach zacne normalne zrychlovat. Prochazel jsem temata, ale asi se to tady neobjevilo. Netusite, co to zpusobuje? Problem je to predvest servisu, dela to jen sporadicky. (jen pro jistotu-dela to i po nekolika nadrzich benzinu Shell, mam s tim najeto 70 tis. Km, tak presne vim, kde ten plyn zabira a jak) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 ty jo tak nějak nechápu , to teda normálně jedeš a někdy to při cca 2500ot. vynechá motor??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 skus detajlnejsie popisat problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FenderStrat Vloženo 10. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 ty jo tak nějak nechápu , to teda normálně jedeš a někdy to při cca 2500ot. vynechá motor??? Vicemene tak. Dela to pri zahratem motoru. Jsem zvykly jezdit v otackach 2500 - 3500. Modelova situace je: rozjizdim se, radim trojku, otacky jdou na nejakych rekneme 2200, auto zrychluje necelou sekundu, pak najednou vadne (aniz bych pohnul plynem), proste bud netahne, nebo dokonce brzdi. Pokud ho necham cca. dve sekundy tohle delat, pomalu leze s otackama ke 2800-3000 a tam najednou vystreli normalnim zpusobem. Pokud v tu chvili misto cekani pridupnu plyn, prekona krizi bez trepani a zrychluje normalne. Dela to jen obcas a nejak jsem nevysledoval, ze by za to mohla nejaka benzinka. Jezdim na to, co je momentalne po ruce-Shell, OMV, Aral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 Benzinkou to asi nebude...ty co jsi jmenoval mi přidou docela solidní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 A co VAG? V těch novej motorech je čidel jak nasráno, tak pokud přijde z některého čidla nějaký úchylný signál tak to ŘJ snaží nějak vyřešit po svém. Co VAG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FenderStrat Vloženo 10. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 VAG nemam ani neznam nikoho, kdo by ho mel. Takze nezbyva, nez zajit do servisu a doufat, ze neco najdou... Rikal jsem si, ze uz to mozna nekoho potkalo a bude to jen nejaka prkotina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 VAG nemam ani neznam nikoho, kdo by ho mel. Takze nezbyva, nez zajit do servisu a doufat, ze neco najdou... Rikal jsem si, ze uz to mozna nekoho potkalo a bude to jen nejaka prkotina. Zajeť do servisu a uvidíš. Za diagnostiku chtějí tuším 300 kč, někdy ale nechtějí nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_Sniper Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 ty jo tak nějak nechápu , to teda normálně jedeš a někdy to při cca 2500ot. vynechá motor??? Vicemene tak. Dela to pri zahratem motoru. Jsem zvykly jezdit v otackach 2500 - 3500. Modelova situace je: rozjizdim se, radim trojku, otacky jdou na nejakych rekneme 2200, auto zrychluje necelou sekundu, pak najednou vadne (aniz bych pohnul plynem), proste bud netahne, nebo dokonce brzdi. Pokud ho necham cca. dve sekundy tohle delat, pomalu leze s otackama ke 2800-3000 a tam najednou vystreli normalnim zpusobem. Pokud v tu chvili misto cekani pridupnu plyn, prekona krizi bez trepani a zrychluje normalne. Dela to jen obcas a nejak jsem nevysledoval, ze by za to mohla nejaka benzinka. Jezdim na to, co je momentalne po ruce-Shell, OMV, Aral. Zdravim, Mám stejny problem, ale myslel jsem to je diky LPG ( spatne serizeni ). Auto se rozjizdi a pak je dira v plynu a potom normalne zrychluje. Nekdy pomuze ubrani plynu. To pak pri ubirani zrychluje. Jako kdyby byla moc bohata smes. Nikdy nic nezjistili. Zavada se neprojevila. Pomale prejezdy nerovnosti ( zel. prejezdy, zpomalovaci prahy )na 2 taky nic moc. Pak nema vykon. Bohuzel to nedela pokazde. Fabia 1,4/50kW 2001, LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FenderStrat Vloženo 10. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 Hm, ja LPG nemam. Ale jinak to zni dost podobne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 kdyby to byla spojka, tak je to slyset pripadne to ma jine pruvodni jevy. tohle by mohla zpusobit chyba ridici jednotky ( vstrik ) anebo lepe nedostatek vzduchu. co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 11. Květen 2006 Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 taky mě napadl vzduch-jak na tom je tvuj filtr??, jinak já mám jakoby něco podobnýho-stále muj nedořešenej problém-u zmrdů sem stim zatim nebyl, dokud nebudu přesně vědět co to je za zavadu -teď mi to asi dvakrát udělalo i během jizdy-vynechání motoru-jede chvílema na dva(mám tříhrnek )-ale hned se zase rozsvítila(začala blikat) kontrolka elektr. motoru- vv momentě to ale přestane-motor jde normálně+kontrolka přestane blikat, tak babo raď!! , asi to přičítám ty civce bo kua čemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host brambor Vloženo 11. Květen 2006 Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 Nebo možná zalepenej benzinovej filtr... Mě to např. dělá to, že když rychle sešlápnu plyn, jakoby zakopne. Byl jsem na diagnostice a bez problému. Vzduchovej filtr jsem už vyměnil, takže ještě ten benzinovej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_Sniper Vloženo 11. Květen 2006 Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 taky mě napadl vzduch-jak na tom je tvuj filtr??, jinak já mám jakoby něco podobnýho-stále muj nedořešenej problém-u zmrdů sem stim zatim nebyl, dokud nebudu přesně vědět co to je za zavadu -teď mi to asi dvakrát udělalo i během jizdy-vynechání motoru-jede chvílema na dva(mám tříhrnek )-ale hned se zase rozsvítila(začala blikat) kontrolka elektr. motoru- vv momentě to ale přestane-motor jde normálně+kontrolka přestane blikat, tak babo raď!! , asi to přičítám ty civce bo kua čemu Filtrem by to byt nemelo. Menim ho spolecne s olejem po 15.000. Jinak se mi uz jednou taky stalo, ze za jizdy jakoby vynechala elektrika, blikla svetla a pak vsechno v pohode ( motor nechcipnul ). Tohle jsou super zavady. Nikdy nic nenajdou a nauctujou nacteni VAG. A jeste to tam clovek musi nechat min. 1/2 dne a modlit se aby neco nevymenili systemem pokus-omyl:disgust: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal Vloženo 11. Květen 2006 Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 Co vám všem na té diagnostice dělaly?Díval se někdo např. v bloku naměřených hodnot v kanále 15 na počet výpadku zapalování?udělal někdo zkusební jízdu i s vagem?300kč je dobrá cena ale za smazání paměti závad jsou to vyhozený peníze.U té 1,2 bych jako první vyčistil agr (těsní,vazne). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas_cz Vloženo 11. Květen 2006 Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 Jo mam úplně stejný problem. Klapku jsem čistil. Ale přesně tohle mi to občas děla. Vzduchový filtr mam původní mam najeto 67000. Je žlutý ma okrajích a černý uprostřed. Asi špatný co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 12. Květen 2006 Sdílet Vloženo 12. Květen 2006 Mne niečo podobné robilia Felicia 1,3 MPI. A robila to od nova a nie len moja. Hľadali sme, pátrali sme, ale príčina sa nenašla. Mne to pri istej polohe plynu taktiež nechcelo zrýchľovať, povedal by som, že čím viac som pridal plyn, tým menej to zrýchľovalo. V extréme to strelilo do výfuku. Kritické boli otáčky okolo 2000. Takže sa to prejavovalo obvykle pri rozbehu. Mne to však robilo len tak minútku po naštartovaní (jedno či studeného alebo teplého motora). Tak som to napokon uzavrel s tým, že niekto napísal blbo program RJ a kým sa nezohreje lambda sonda, tak to blbne. Asi som ti nepomohol, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FenderStrat Vloženo 12. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2006 Hmm-necham vycistit klapku, vymenit benzinovy a vzduchovy filtr. Uvidime... Tohle je takova zavada-nezavada. Ale nemeli tyhle filtry vymenit v ramci servisky v 60 tis. Km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 12. Květen 2006 Sdílet Vloženo 12. Květen 2006 Lukas cz: Coze? 67 tis. km na puvodni vzduchovej filtr? Kriste pane! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas_cz Vloženo 13. Květen 2006 Sdílet Vloženo 13. Květen 2006 Stydím se Hned v ponděli ho vyměním. Má cenu kupovat cele nové saní třeba sportovní nebo se rozdíl nepozná a stačí nový filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FenderStrat Vloženo 14. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2006 Nejsem si jisty, jestli vzduchovy filtr tohle vyresi. Overoval jsem si to a menili mi ho v 60 tis. Km. Delalo to i potom (dokonce i predtim, ale je to vcelku prkotina a zapomnel jsem jim to zminit). Pokud by se tahle porucha ukazala na diagnostice, tak by mi to snad rekli...aspon doufam. A pujdu si zkontrolovat ten filtr, protoze jestli ho nevymenili a jen napsali do seznamu ukonu, buh jim pomahej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirekM Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 Ahoj vsichni,mam posledni dobou problem. Stava se mi, ze auto na poloze plynu, kdy jindy normalne zrychluje, ma jakoby diru-bud sotva udrzi rychlost nebo dokonce brzdi motorem. Deje se to v nizsich otackach (kolem 2500) a pomuze jen poradne prislapnuti plynu nebo ho chvilku nechat "cukat" a on po par sekundach zacne normalne zrychlovat. Kdyz jsem kupoval v 07/06 Fabii ve znackove prodejne, prodejce me na chvilkove vynechavani motoru zvlaste u 1,4 upozornoval a tvrdil, ze je to normalni Z toho odvozuji, ze o tom vyrobce dobre vi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas_cz Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 Ahoj vsichni,mam posledni dobou problem. Stava se mi, ze auto na poloze plynu, kdy jindy normalne zrychluje, ma jakoby diru-bud sotva udrzi rychlost nebo dokonce brzdi motorem. Deje se to v nizsich otackach (kolem 2500) a pomuze jen poradne prislapnuti plynu nebo ho chvilku nechat "cukat" a on po par sekundach zacne normalne zrychlovat. Kdyz jsem kupoval v 07/06 Fabii ve znackove prodejne, prodejce me na chvilkove vynechavani motoru zvlaste u 1,4 upozornoval a tvrdil, ze je to normalni Z toho odvozuji, ze o tom vyrobce dobre vi To je smutný. Ach jo a ja mam 1,4 a je to hodně znát když je auto studené ale když se ohřeje tak je to OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckyluck Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 Ahoj vsichni,mam posledni dobou problem. Stava se mi, ze auto na poloze plynu, kdy jindy normalne zrychluje, ma jakoby diru-bud sotva udrzi rychlost nebo dokonce brzdi motorem. Deje se to v nizsich otackach (kolem 2500) a pomuze jen poradne prislapnuti plynu nebo ho chvilku nechat "cukat" a on po par sekundach zacne normalne zrychlovat. Kdyz jsem kupoval v 07/06 Fabii ve znackove prodejne, prodejce me na chvilkove vynechavani motoru zvlaste u 1,4 upozornoval a tvrdil, ze je to normalni Z toho odvozuji, ze o tom vyrobce dobre vi To je smutný. Ach jo a ja mam 1,4 a je to hodně znát když je auto studené ale když se ohřeje tak je to OK njo, jenže každej z vás dvou máte trochu jinej motor. Normální by to ještě mohlo bejt u mpi 50kw, kde na takovej konstručně postarší motor je šílené množství elektroniky. U 16V si myslím, že už nebyl důvod, aby soudruzi ze škodovky dělali takovéhle chyby. Já mám mpi a mám podobné problémy. Když je studenej motor, tak při zátahu auto vynechává, je to dost nepříjemný. Když se motor ohřeje, tak pohoda jazzz.. Tenhle tejden jedu do servisu tak uvidím.. Doufám, že to bude jen třeba nějaké "čidlo", a hlavně že na to přijdou, jinak si hodím.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sk.out Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 taky mě napadl vzduch-jak na tom je tvuj filtr??, jinak já mám jakoby něco podobnýho-stále muj nedořešenej problém-u zmrdů sem stim zatim nebyl, dokud nebudu přesně vědět co to je za zavadu -teď mi to asi dvakrát udělalo i během jizdy-vynechání motoru-jede chvílema na dva(mám tříhrnek )-ale hned se zase rozsvítila(začala blikat) kontrolka elektr. motoru- vv momentě to ale přestane-motor jde normálně+kontrolka přestane blikat, tak babo raď!! , asi to přičítám ty civce bo kua čemu Mě jestě napadlo jestli by to nemohl bejt potenciometr na plynovym pedalu skusil bych hjo změrit jestli nema nejaky vypadky a spravnej prubeh odporu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.