Přejít na obsah

1,2 brzdi misto akcelerace,znate to?


FenderStrat

Doporučené příspěvky

Ahoj vsichni,

mam posledni dobou problem. Stava se mi, ze auto na poloze plynu, kdy jindy normalne zrychluje, ma jakoby diru-bud sotva udrzi rychlost nebo dokonce brzdi motorem. Deje se to v nizsich otackach (kolem 2500) a pomuze jen poradne prislapnuti plynu nebo ho chvilku nechat "cukat" a on po par sekundach zacne normalne zrychlovat.

Prochazel jsem temata, ale asi se to tady neobjevilo. Netusite, co to zpusobuje? Problem je to predvest servisu, dela to jen sporadicky.

(jen pro jistotu-dela to i po nekolika nadrzich benzinu Shell, mam s tim najeto 70 tis. Km, tak presne vim, kde ten plyn zabira a jak)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty jo tak nějak nechápu :huh:  :( , to teda normálně jedeš a někdy to při cca 2500ot. vynechá motor???

Vicemene tak. Dela to pri zahratem motoru. Jsem zvykly jezdit v otackach 2500 - 3500. Modelova situace je: rozjizdim se, radim trojku, otacky jdou na nejakych rekneme 2200, auto zrychluje necelou sekundu, pak najednou vadne (aniz bych pohnul plynem), proste bud netahne, nebo dokonce brzdi. Pokud ho necham cca. dve sekundy tohle delat, pomalu leze s otackama ke 2800-3000 a tam najednou vystreli normalnim zpusobem. Pokud v tu chvili misto cekani pridupnu plyn, prekona krizi bez trepani a zrychluje normalne.

Dela to jen obcas a nejak jsem nevysledoval, ze by za to mohla nejaka benzinka. Jezdim na to, co je momentalne po ruce-Shell, OMV, Aral.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VAG nemam ani neznam nikoho, kdo by ho mel. Takze nezbyva, nez zajit do servisu a doufat, ze neco najdou... Rikal jsem si, ze uz to mozna nekoho potkalo a bude to jen nejaka prkotina.

Zajeť do servisu a uvidíš. Za diagnostiku chtějí tuším 300 kč, někdy ale nechtějí nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_Sniper
ty jo tak nějak nechápu :huh:  :( , to teda normálně jedeš a někdy to při cca 2500ot. vynechá motor???

Vicemene tak. Dela to pri zahratem motoru. Jsem zvykly jezdit v otackach 2500 - 3500. Modelova situace je: rozjizdim se, radim trojku, otacky jdou na nejakych rekneme 2200, auto zrychluje necelou sekundu, pak najednou vadne (aniz bych pohnul plynem), proste bud netahne, nebo dokonce brzdi. Pokud ho necham cca. dve sekundy tohle delat, pomalu leze s otackama ke 2800-3000 a tam najednou vystreli normalnim zpusobem. Pokud v tu chvili misto cekani pridupnu plyn, prekona krizi bez trepani a zrychluje normalne.

Dela to jen obcas a nejak jsem nevysledoval, ze by za to mohla nejaka benzinka. Jezdim na to, co je momentalne po ruce-Shell, OMV, Aral.

Zdravim,

Mám stejny problem, ale myslel jsem to je diky LPG ( spatne serizeni ). Auto se rozjizdi a pak je dira v plynu a potom normalne zrychluje. Nekdy pomuze ubrani plynu. To pak pri ubirani zrychluje. Jako kdyby byla moc bohata smes. Nikdy nic nezjistili. Zavada se neprojevila. Pomale prejezdy nerovnosti ( zel. prejezdy, zpomalovaci prahy )na 2 taky nic moc. Pak nema vykon. Bohuzel to nedela pokazde.

Fabia 1,4/50kW 2001, LPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mě napadl vzduch-jak na tom je tvuj filtr??, jinak já mám jakoby něco podobnýho-stále muj nedořešenej problém-u zmrdů sem stim zatim nebyl, dokud nebudu přesně vědět co to je za zavadu ;) -teď mi to asi dvakrát udělalo i během jizdy-vynechání motoru-jede chvílema na dva(mám tříhrnek ;) )-ale hned se zase rozsvítila(začala blikat) kontrolka elektr. motoru- vv momentě to ale přestane-motor jde normálně+kontrolka přestane blikat, tak babo raď!! :huh::mellow: , asi to přičítám ty civce bo kua čemu :(:blink::wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebo možná zalepenej benzinovej filtr... Mě to např. dělá to, že když rychle sešlápnu plyn, jakoby zakopne. Byl jsem na diagnostice a bez problému. Vzduchovej filtr jsem už vyměnil, takže ještě ten benzinovej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_Sniper
taky mě napadl vzduch-jak na tom je tvuj filtr??, jinak já mám jakoby něco podobnýho-stále muj nedořešenej problém-u zmrdů sem stim zatim nebyl, dokud nebudu přesně vědět co to je za zavadu ;) -teď mi to asi dvakrát udělalo i během jizdy-vynechání motoru-jede chvílema na dva(mám tříhrnek ;) )-ale hned se zase rozsvítila(začala blikat) kontrolka elektr. motoru- vv momentě to ale přestane-motor jde normálně+kontrolka přestane blikat, tak babo raď!! :huh::mellow: , asi to přičítám ty civce bo kua čemu :(:blink::wacko:

Filtrem by to byt nemelo. Menim ho spolecne s olejem po 15.000. Jinak se mi uz jednou taky stalo, ze za jizdy jakoby vynechala elektrika, blikla svetla a pak vsechno v pohode ( motor nechcipnul ). Tohle jsou super zavady. Nikdy nic nenajdou a nauctujou nacteni VAG. A jeste to tam clovek musi nechat min. 1/2 dne a modlit se aby neco nevymenili systemem pokus-omyl:disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co vám všem na té diagnostice dělaly?Díval se někdo např. v bloku naměřených hodnot v kanále 15 na počet výpadku zapalování?udělal někdo zkusební jízdu i s vagem?300kč je dobrá cena ale za smazání paměti závad jsou to vyhozený peníze.U té 1,2 bych jako první vyčistil agr (těsní,vazne).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne niečo podobné robilia Felicia 1,3 MPI. A robila to od nova a nie len moja. Hľadali sme, pátrali sme, ale príčina sa nenašla.

Mne to pri istej polohe plynu taktiež nechcelo zrýchľovať, povedal by som, že čím viac som pridal plyn, tým menej to zrýchľovalo. V extréme to strelilo do výfuku. Kritické boli otáčky okolo 2000. Takže sa to prejavovalo obvykle pri rozbehu. Mne to však robilo len tak minútku po naštartovaní (jedno či studeného alebo teplého motora). Tak som to napokon uzavrel s tým, že niekto napísal blbo program RJ a kým sa nezohreje lambda sonda, tak to blbne.

Asi som ti nepomohol, že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem si jisty, jestli vzduchovy filtr tohle vyresi. Overoval jsem si to a menili mi ho v 60 tis. Km. Delalo to i potom (dokonce i predtim, ale je to vcelku prkotina a zapomnel jsem jim to zminit). Pokud by se tahle porucha ukazala na diagnostice, tak by mi to snad rekli...aspon doufam. A pujdu si zkontrolovat ten filtr, protoze jestli ho nevymenili a jen napsali do seznamu ukonu, buh jim pomahej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
Ahoj vsichni,

mam posledni dobou problem. Stava se mi, ze auto na poloze plynu, kdy jindy normalne zrychluje, ma jakoby diru-bud sotva udrzi rychlost nebo dokonce brzdi motorem. Deje se to v nizsich otackach (kolem 2500) a pomuze jen poradne prislapnuti plynu nebo ho chvilku nechat "cukat" a on po par sekundach zacne normalne zrychlovat.

Kdyz jsem kupoval v 07/06 Fabii ve znackove prodejne, prodejce me na chvilkove vynechavani motoru zvlaste u 1,4 upozornoval a tvrdil, ze je to normalni :)

Z toho odvozuji, ze o tom vyrobce dobre vi :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vsichni,

mam posledni dobou problem. Stava se mi, ze auto na poloze plynu, kdy jindy normalne zrychluje, ma jakoby diru-bud sotva udrzi rychlost nebo dokonce brzdi motorem. Deje se to v nizsich otackach (kolem 2500) a pomuze jen poradne prislapnuti plynu nebo ho chvilku nechat "cukat" a on po par sekundach zacne normalne zrychlovat.

Kdyz jsem kupoval v 07/06 Fabii ve znackove prodejne, prodejce me na chvilkove vynechavani motoru zvlaste u 1,4 upozornoval a tvrdil, ze je to normalni :)

Z toho odvozuji, ze o tom vyrobce dobre vi :(

To je smutný. Ach jo a ja mam 1,4 :( a je to hodně znát když je auto studené ale když se ohřeje tak je to OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vsichni,

mam posledni dobou problem. Stava se mi, ze auto na poloze plynu, kdy jindy normalne zrychluje, ma jakoby diru-bud sotva udrzi rychlost nebo dokonce brzdi motorem. Deje se to v nizsich otackach (kolem 2500) a pomuze jen poradne prislapnuti plynu nebo ho chvilku nechat "cukat" a on po par sekundach zacne normalne zrychlovat.

Kdyz jsem kupoval v 07/06 Fabii ve znackove prodejne, prodejce me na chvilkove vynechavani motoru zvlaste u 1,4 upozornoval a tvrdil, ze je to normalni :)

Z toho odvozuji, ze o tom vyrobce dobre vi :(

To je smutný. Ach jo a ja mam 1,4 :( a je to hodně znát když je auto studené ale když se ohřeje tak je to OK

njo, jenže každej z vás dvou máte trochu jinej motor. Normální by to ještě mohlo bejt u mpi 50kw, kde na takovej konstručně postarší motor je šílené množství elektroniky. U 16V si myslím, že už nebyl důvod, aby soudruzi ze škodovky dělali takovéhle chyby.

Já mám mpi a mám podobné problémy. Když je studenej motor, tak při zátahu auto vynechává, je to dost nepříjemný. Když se motor ohřeje, tak pohoda jazzz..

Tenhle tejden jedu do servisu tak uvidím.. Doufám, že to bude jen třeba nějaké "čidlo", a hlavně že na to přijdou, jinak si hodím..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mě napadl vzduch-jak na tom je tvuj filtr??, jinak já mám jakoby něco podobnýho-stále muj nedořešenej problém-u zmrdů sem stim zatim nebyl, dokud nebudu přesně vědět co to je za zavadu ;) -teď mi to asi dvakrát udělalo i během jizdy-vynechání motoru-jede chvílema na dva(mám tříhrnek ;) )-ale hned se zase rozsvítila(začala blikat) kontrolka elektr. motoru- vv momentě to ale přestane-motor jde normálně+kontrolka přestane blikat, tak babo raď!! :huh::mellow: , asi to přičítám ty civce bo kua čemu :(:blink::wacko:

Mě jestě napadlo jestli by to nemohl bejt potenciometr na plynovym pedalu skusil bych hjo změrit jestli nema nejaky vypadky a spravnej prubeh odporu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...