Publikováno Červenec 21, 200718 r Zdravím mám dotaz je nějak k poznání že je kinematickej kloub vadnej.....pořád mě to cvaká ,když jde auto do tahu,tedy když přeřadím.... tak sliším takové cvaknutí.....
Srpen 21, 200718 r Hoši , také mi to začalo při přeřazení cvakat ( někdy i při alceleraci) Trvá to už nějakých možná 1000 km a zdá se mi , že se to zhoršuje. Najeto mám skoro 60 000 a vloni mi měnili obě přední ložiska. Nechce se mi věřit, že by to byl kloub ! Přemýšlím o těch maticích poloos, ale ty už mám ocelové a ty by se neměly povolovat... Zajímalo by mne , zda se dají dotáhnout bez nějakého rizika ??? ( jsou údajně jednorázové a nevím jak jsou jištěné - snad tmel ??) Zdraví Bert
Srpen 21, 200718 r Hoši ,také mi to začalo při přeřazení cvakat ( někdy i při alceleraci) Trvá to už nějakých možná 1000 km a zdá se mi , že se to zhoršuje. Najeto mám skoro 60 000 a vloni mi měnili obě přední ložiska. Nechce se mi věřit, že by to byl kloub ! Přemýšlím o těch maticích poloos, ale ty už mám ocelové a ty by se neměly povolovat... Zajímalo by mne , zda se dají dotáhnout bez nějakého rizika ??? ( jsou údajně jednorázové a nevím jak jsou jištěné - snad tmel ??) Zdraví Bert myslím že při demontáži matice se poškodí závit na matce a proto se dává nová
Srpen 21, 200718 r Hoši ,také mi to začalo při přeřazení cvakat ( někdy i při alceleraci) Trvá to už nějakých možná 1000 km a zdá se mi , že se to zhoršuje. Najeto mám skoro 60 000 a vloni mi měnili obě přední ložiska. Nechce se mi věřit, že by to byl kloub ! Přemýšlím o těch maticích poloos, ale ty už mám ocelové a ty by se neměly povolovat... Zajímalo by mne , zda se dají dotáhnout bez nějakého rizika ??? ( jsou údajně jednorázové a nevím jak jsou jištěné - snad tmel ??) Zdraví Bert myslím že při demontáži matice se poškodí závit na matce a proto se dává nová No já nemyslím ji povolovat (či sundávat) ,myslím ji zkusit pouze přitáhnout .
Srpen 21, 200718 r Hoši ,také mi to začalo při přeřazení cvakat ( někdy i při alceleraci) Trvá to už nějakých možná 1000 km a zdá se mi , že se to zhoršuje. Najeto mám skoro 60 000 a vloni mi měnili obě přední ložiska. Nechce se mi věřit, že by to byl kloub ! Přemýšlím o těch maticích poloos, ale ty už mám ocelové a ty by se neměly povolovat... Zajímalo by mne , zda se dají dotáhnout bez nějakého rizika ??? ( jsou údajně jednorázové a nevím jak jsou jištěné - snad tmel ??) Zdraví Bert myslím že při demontáži matice se poškodí závit na matce a proto se dává nová No já nemyslím ji povolovat (či sundávat) ,myslím ji zkusit pouze přitáhnout . tak přitáhnout ji myslím můžeš ale opatrně je tam přesně dáno na jaký moment v nm.
Srpen 21, 200718 r Zdravím mám dotaz je nějak k poznání že je kinematickej kloub vadnej.....pořád mě to cvaká ,když jde auto do tahu,tedy když přeřadím....tak sliším takové cvaknutí..... Kinematicky kloub? ...tak to slysim poprve. Neni to nahodou kynologicky nebo gynekologicky kloub? ...asi ne, ze? ...on je to totiz homokineticky kloub.
Srpen 21, 200718 r Chlapi, taky by příčinou toho cvakání mohl být vadný zadní silentblok spodního ramena na přední náptravě. Při odlehčení a při zátahu spodní rameno cestuje a z toho by mohlo být to cvakání.
Srpen 22, 200718 r Chlapi, taky by příčinou toho cvakání mohl být vadný zadní silentblok spodního ramena na přední náptravě. Při odlehčení a při zátahu spodní rameno cestuje a z toho by mohlo být to cvakání. Na zadní silentbloky spodního ramene jsem se díval a neviděl jsem žádné poškození. Tím to tedy asi nebude. Dík za odpověď - Bert
Srpen 22, 200718 r Zdravím mám dotaz je nějak k poznání že je kinematickej kloub vadnej.....pořád mě to cvaká ,když jde auto do tahu,tedy když přeřadím....tak sliším takové cvaknutí..... Parkane, ten problém jsi řešil ( jak jsem zjístil ) již téměř před rokem. To celou dobu s tím takhle jezdíš ?? Jak se mění tento stav, je to stejné nebo se to postupně horší ? Já to pozoruji řek bych ani ne 1000 km a zdá se mi , že se to horší ... Bert
Srpen 22, 200718 r Pepa 007 může mít pravdu.Pokud auto neodlehčíš,nepoznáš to.Jinak matice poloos se měnily.Nebyla na to sice svolávačka,ale kdo jezdil pravidelně do servisu,tak se kvůli cvakání měnily matky
Srpen 22, 200718 r Pepa 007 může mít pravdu.Pokud auto neodlehčíš,nepoznáš to.Jinak matice poloos se měnily.Nebyla na to sice svolávačka,ale kdo jezdil pravidelně do servisu,tak se kvůli cvakání měnily matky Cosby, chceš tím říct, že se na poškozeném silentbloku nedá okem poznat , že je vadný ??? Předpokládal bych , že bude vidět natržení , popraskání nebo nějaké vyžvejkání. Nic takového jsem i při pozorném prohlížení pod vozem neviděl ( samozřejmě v rámci možnosti ) Jinak ještě k těm ocelovým maticím , vloni mi je tam při výměně ložisek dali. Právě že jsem zde na fóru ale zaznamenal i jeden příspěvek že i tyto se povolily ( nebo pomohlo jejich přitažení ). Proto si myslím , jestli by nestálo za to je zkusit znovu přitáhnout. Nevím ale, zda se tím neporuší jejich zajištění ??? Díky za odpověď - Bert
Srpen 22, 200718 r Pepa 007 může mít pravdu.Pokud auto neodlehčíš,nepoznáš to.Jinak matice poloos se měnily.Nebyla na to sice svolávačka,ale kdo jezdil pravidelně do servisu,tak se kvůli cvakání měnily matky Cosby, chceš tím říct, že se na poškozeném silentbloku nedá okem poznat , že je vadný ??? Předpokládal bych , že bude vidět natržení , popraskání nebo nějaké vyžvejkání. Nic takového jsem i při pozorném prohlížení pod vozem neviděl ( samozřejmě v rámci možnosti ) Jinak ještě k těm ocelovým maticím , vloni mi je tam při výměně ložisek dali. Právě že jsem zde na fóru ale zaznamenal i jeden příspěvek že i tyto se povolily ( nebo pomohlo jejich přitažení ). Proto si myslím , jestli by nestálo za to je zkusit znovu přitáhnout. Nevím ale, zda se tím neporuší jejich zajištění ??? Díky za odpověď - Bert Poškození silentbloků poznáš opravdu jak říká Cosby při odlehčení tedy třeba na zvedáku. Co se týká matic pokud je přitáhneš nic se neděje . Nesmíš ovšem povolit . Při povolení se zničí zajišťovací jazýčky.
Září 5, 200717 r Caute Pravdepodobne to budu silembloky v gumoprizovich lozkach na ramenach prednej napravy. Daj to na hever a pomiksluj kolesom a citis ci je tam vola ale bo to pruzi prirodzene.
Září 15, 200717 r Zdarec, řešil jsem ten samej problém:při záběru nebo rychlém šlápnutí na brzdu mi v přední nápravě něco cvaklo.Zajel jsem do servisu, kde mě řekli že je v háji homokinetickej kloub, nechal jsem si ho vyměnit a mám svatej pokoj
Březen 11, 201015 r Mám pri jazde a vytočenom volante pukavé zvuky od kolies,na ľavej strane mám trocha od polosi oddelenú manžetu,predpokladám,že to budú homokinetické kĺby,začalo to po pár otočkách na ručnej brzde počas tejto zimy ,ale pri 134.000 km,majú na to už aj nárok Ceny sú od 460,-Sk do 3.500,-Sk(15€-115€),ja som už kúpil za 35€/ks,chystám sa na výmenu,len sa chcem uistiť,či na môj typ motora,ide 36 zubý homokineťák,dík za info
Březen 12, 201015 r Tak tie 36 zubé kĺby boli v poriadku,ale pri výmene bola zistená ohnutá poloos na pravej strane,takže ešte stále nemám po starostiach Upraveno Březen 12, 201015 r od Fabia SDN
Březen 16, 201015 r Vďaka,zohnal som zánovnú,už to mám všetko porobené. Upraveno Březen 16, 201015 r od Fabia SDN
Březen 17, 201114 r Abych nezakládal nové téma,tak pokračuji třeba zde. Potřeboval bych poradit ohledně homokineťáku,začal mi mlátit a musím to vyměnit,jenže nevím který,zda s 30 vnějšímy drážkamy,nebo s 36? Nedá se to nějak poznat podle motorizace atd? Mám 1.4 MPi,44kw,r.v. 2001,euro 4 a posilovač řízení. Poradí někdo? Díky předem
Březen 17, 201114 r Tak jsem obědnal Cifam,odsud : http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0498099d-kloub-poloosy-vnejsi-fabia-fabia-2-roomster.html tak snad to bude ok.
Prosinec 18, 201410 r Dobrý den! Mohl by mi někdo vysvětlit příčinu 4 poruch homokinetických kloubů na Fábii I.Auto má najeto 73 000 km a mělo za posledních 30 000 km 2x roztržěný levý kloub a utržený drážkovaný čep kloubu na obou kolech.Dost mě to trápí,neboť to velmi snižuje spolehlivost vozu a dost zvyšuje provozní náklady.Servis kam auto dávám se s tímto problémem zatím nepotýkal,řeší výměnu kloubu nikoliv příčinu(i když se o to snaží).Děkuji
Prosinec 18, 201410 r jestli myslíš roztrženou manžetu, tak to se po nějaké době stává - guma holt stárne a jestli se závada brzy opakuje, tak to znamená, někdo použil nekvalitní díl - s gumou z druhovýroby jsou obecně problémy a netýkajá se to jen manžet. U toho čepu těžko říct, proč se to stalo - byla tam vůle?, vysypal se nejdříve kloub? Většinou to má nasvědomí zanedbaná údržba.... a opravdu to má najeto jen 73 tisíc?
Prosinec 18, 201410 r stane sa , posledne som mal utrhnutý čep - tisíc hran od samotného tela na originále , po výmene za spidan a odchode zo zdviháka odtrhlo aj nový , hold 37kw 1,0 je asi prisilná , nový originál drží ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.