karelmrazek Vloženo 18. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2014 Ahoj chlapi! Zanedbaná údržba to nebude(2xročně preventivní servisní prohlídka),a poškozené manžety asi také ne(levý kloub vydržel i 2 170 km,to musí být manžeta jak nová).Auto má najeto opravdu 73 000,byly na př.nápravě provedeny tyto úkony,výměna ložisek nábojů,výměna silendbloků(pž. i zad.),výměna kotoučů a destiček,a 4x výměna homokinetického kloubu.Jsem z toho na prášky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2014 no hele těch úkonů na té přední nápravě máš požehnaně, buď máš prostě smůlu, nebo jezdíš od kanálu ke kanálu, či tě v servisu trochu tahaj za fusekli. Případně od všeho trochu. Ale já vlastně furt nevím, co se těm homokineťákům primárně stalo. Mimo jiné některé "náhrady" manžet nepřežijí ani 1000 kilometrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matej712 Vloženo 12. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2015 (editace) Zdravím, potreboval by som poradiť. Mám Fabiu Combi, r.v. 2005, 1.4 16V 55kW. V poslednej dobe pri pridávaní plynu cítim v podlahe vibrácie. Pri ubratí plynu, prípadne pri jazde na voľnobeh tam žiadne trasenie nie je. Je to cítiť aj pri dosť nízkych rýchlostiach, najvýraznejšie je to ale okolo 80 - 100 km/h .Na volante to nie je cítiť vôbec alebo len minimálne, len na podlahe, pričom spolujazdec to cíti viac než vodič. Podľa informácií čo som našiel tu na fóre by to mohol byť vnútorný homokinetický kĺb. Bol som s tým v Škodovke, tam mi potvrdili že by to mohlo byť tým kĺbom, ale že to nemajú ako zistiť kým ho nevymenia (prípadne že ho musia poslať do skúšobne). Mohlo by to byť aj niečím iným? Keďže je to celkom drahá záležitosť, nerád by som naslepo skúšal, čím to je. Nový kĺb stojí v škodovke 165 Eur. Na internete som originál nenašiel (jedine tu http://www.skoda-diely.sk/eshop/1j0498103kx-klb-poloosy-vnutornej.html , kde je ale na objednávku a navyše so zálohou stojí viac ako v škodovke, pričom by som ten pôvodný musel ešte posielať do sídla e-shopu). Mám ísť radšej do originálu alebo bude stačiť aj druhovýroba? Napríklad: http://www.cc-autodily.cz/kloub-vnitrni-fabia Vopred ďakujem za všetky rady a komentáre. Editováno: 12. Listopad 2015, autor: Matej712 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2015 teoreticky to může dělat i uchycení motoru. Ten klub vypadá logicky, akorát mám pocit, že mrtvý vnitřní kloub je relativně vzácná závada, ale stává se...takže v tomto směru těžko radit. Druhovýroby bych se vůbec nebál a kdyby došlo na nejhorší, tak bych se vyloženě nabránil ani "Číně". Pár jsem jich kdysi použil na Fáčku (cena do tří stovek) a jezdí dodnes. Jediné, co je potřeba ohlídat je manžeta - tu vyměň za originál, některé totiž vydrží jen pár stovek kilometrů a právě manžeta rozhoduje o přežití kloubu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 12. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2015 a určite je tam takýto tripoid ? tie celkom odchádzali , tak sa tomu dá veriť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2015 veď ty máš odkazy na kĺb z diesela ...aj v ETKE je inakší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
task71 Vloženo 22. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2015 Včera jsem při jízdě zjistil že když zatočím do leva tak se z pravého předního kola ozývá takové jakoby dření . Jako když se něco o sebe dře. Mohl by to být i ten kloub??? Kotouče jsou orezlí a destíčky mají tak ještě 5mm třecí směsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
devolution35 Vloženo 22. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2015 Zdravím, potreboval by som poradiť. Mám Fabiu Combi, r.v. 2005, 1.4 16V 55kW. V poslednej dobe pri pridávaní plynu cítim v podlahe vibrácie. Pri ubratí plynu, prípadne pri jazde na voľnobeh tam žiadne trasenie nie je. Je to cítiť aj pri dosť nízkych rýchlostiach, najvýraznejšie je to ale okolo 80 - 100 km/h .Na volante to nie je cítiť vôbec alebo len minimálne, len na podlahe, pričom spolujazdec to cíti viac než vodič. Podľa informácií čo som našiel tu na fóre by to mohol byť vnútorný homokinetický kĺb. Bol som s tým v Škodovke, tam mi potvrdili že by to mohlo byť tým kĺbom, ale že to nemajú ako zistiť kým ho nevymenia (prípadne že ho musia poslať do skúšobne). Mohlo by to byť aj niečím iným? Keďže je to celkom drahá záležitosť, nerád by som naslepo skúšal, čím to je. Nový kĺb stojí v škodovke 165 Eur. Na internete som originál nenašiel (jedine tu http://www.skoda-diely.sk/eshop/1j0498103kx-klb-poloosy-vnutornej.html , kde je ale na objednávku a navyše so zálohou stojí viac ako v škodovke, pričom by som ten pôvodný musel ešte posielať do sídla e-shopu). Mám ísť radšej do originálu alebo bude stačiť aj druhovýroba? Napríklad: http://www.cc-autodily.cz/kloub-vnitrni-fabia Vopred ďakujem za všetky rady a komentáre. ja mam ten isty problem ak to budes robit daj vediet co to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igis Vloženo 20. Únor 2016 Sdílet Vloženo 20. Únor 2016 Zdravím, potřebuju radu, kde bych mohl sehnat neoriginální, ale kvalitní vnitřní klouby na fabku 1.4 16v 55kw, motor typ AUA, rok výroby 2000. Za 1 originální se mi nechce dávat 3400 kč. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaari Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 Dobrý den, chtěla bych se zeptat na závadu na našem autě Fabia Junior 1,0 MPI, r. v. 2001. Má najeto 125 000 km. Když jsem se chtěla rozjet na křižovatce, tak jsem sice zařadila jedničku, ale při zmáčknutí plynu se ozvalo divné klepání a rachot a auto se nemohlo rozjet. Zkusila jsem to ještě tak 2x a furt jsem stála na místě. Pak mi manžel poradil (měl trochu popito ), ať to zkusím rozjet na dvojku, ale to taky nešlo. Tak jsme pak museli auto odtlačit z křižovatky. Pak jsme ještě zkoušeli zařadit zpátečku, ale auto pořád stálo na místě a divně to v něm klepalo při zmáčknutí plynového pedálu. V servisu nám řekli, že je potřeba vyměnit homokinetický kloub. Je normální, že odejde takhle po 125 000 km? Navíc tchán říkal, že mu homokineťák odešel v zatáčce (na Felicii), ale my jsme stáli na křižovatce rovně, při rozjezdu jsem nezatáčela. Ptám se i proto, že za pár dnů plánujeme delší cestu (cca 300 km), tak mám strach, aby to nebylo ještě něco jiného než ten homokineťák. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 kdyz ne homous tak pak poskozeny diferak (resp. prevodovka) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 bude to homokinetický klb , zrovna junior má tú vlastnosť že ho doslova odtrhne , vždy 1,0 ale 1,2 , treba ho vymeniť za niečo kvalitné a bude to ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 Jestli by nebylo taky dobré vyměnit i ten druhý. Osobně bych já měl už obavu s tím někam dál jet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomKapi Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 čago, mam taky otázku, při jízdě cca od 50 nahoru začínám slyšet takové dunění a příjde mi že to je LP... jsou to vždycky 3 stupňované tóny nahoru (dunění, cvakání) mohl by to být homokineťák? ložisko hučí pořád, tohle není monotonní.. blbě se to popisuje.. nesetkal se s tím někdo? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 24. Červen 2017 Sdílet Vloženo 24. Červen 2017 Tiez ma caka zrejme vymena klbu, zacalo to takym skripavim zvukom a po demontovani kolesa som nic nenasiel az dnes pri vymene silentblokov a ramien som zbadal na klbe volu a take spripave zvuky, pozrel som par videi na youtu a teda vymena ma neminie, samotnu prachovku na deuhej naprave zrejme bez demontaze klbu asi tiez nejde vymenit ze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 25. Červen 2017 Sdílet Vloženo 25. Červen 2017 Ne prachovku bez demontáže kloubu nesundáš. Nebo vlastně sundáš-např. rozřežeš,ale novou nedáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 26. Červen 2017 Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 Neviem ci hned menit aj druhy klb ked uz musi koli prachovke aj tak dole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Červen 2017 Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 Pokud nevykazuje známky nadměrného opotřebení, tak bych zbytečně neměnil. Stará prachovka je roztržená? Jak dlouho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 26. Červen 2017 Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 Prachovka je natrhnuta hned za tou mensou sponou a neviem ako dlho. Neviem ci kupit hned dva klby pretoze aj tak ho musim vybrat a nerad by som sa k tomu vracal o par mesiacov. Tento rok som uz menil deravy chladic, strelenu pruzinu a hned aj tlmice s loziskami a ulozenim, prehrdzavene ramena s capom a silentblokom, tesnenie pod hlavou cize uz mam toho plne zuby kazdy vykend pod autom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Červen 2017 Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 Těžko říct. Před výměnou prachovky by jsi kloub měl vymýt od staré vazelíny a dát novou, při této příležitosti nejlépe zreviduješ stav kloubu (opotřebení klece, kuliček apod. - mírná vůle v kloubu je normální). Ty klouby zas tak moc neodcházejí, zpravidla stačí dát novou manžetu a vazelínu a jede se dál. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 26. Červen 2017 Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 Este otazka bezpodmienecne sa poloos musi vyberat von? Alebo to ide aj na aute? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Červen 2017 Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 tak můžeš jí tam nechat viset, ale ve svěráku se to dělá o dost líp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 1. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2017 (editace) Dnes som sa dostal k tej výmene klbu no po testovacej jazde som zistil že to nebolo klbom ale ložiskom skoro ma porazilo , slo to v pohode bez demontáže položí, kde v sobotu poobede zohnať ložisko? Našťastie známy zavolal mechanikovi a ten našťastie jedno mal tak som sa ponáhľal zviezol a začal ž výmenou samozrejme vybrať staré dali zabrať, nové lozisko sme schladili a druhu cast zohliali pre lahsie osadenie po zlozeni je uz Fabka konecne ticho uz len zbehnut na geometriu. Editováno: 1. Červenec 2017, autor: MarkusDelRey Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gtride Vloženo 19. Září 2017 Sdílet Vloženo 19. Září 2017 Plechová matica poloosi 30Nm. Dvanásťhranná matica 50Nm+45 stupňov žiadne doťahovanie cez páku total na fest!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HeFab Vloženo 14. Únor 2018 Sdílet Vloženo 14. Únor 2018 (editace) Chlapi, chystám sa vymeniť homokinetický kĺb na ľavej poloosi. Je možné vytiahnuť celú poloos z prevodovky a z náboja kolesa bez toho, aby som rozpojil náboj kolesa od ramena nápravy? Díky. Editováno: 14. Únor 2018, autor: HeFab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.