Tonda-B Vloženo 11. Červen 2015 Sdílet Vloženo 11. Červen 2015 Připojit k VAGU, přečíst paměť závad a udělat základní nastavení vyměněných klapek. Pokud je nazapojené/vadné teplotní čidlo, tak klimatizace nepoběží i když bude kompresor v pořádku. Tak bych začal tím čidlem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Červen 2015 Sdílet Vloženo 11. Červen 2015 Nejdříve je potřeba přečíst paměť závad a teprve pak je možné stavit diagnozu. Jinak je to jen věštění z křišťálové koule. Takže začni u někoho, kdo umí používat VAG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CiMKO Vloženo 13. Únor 2019 Sdílet Vloženo 13. Únor 2019 V 12. 6. 2006 na 21:51, FISHkaa napsal: Mysli na to, ze jakmile sahnes na klapky/motorky tak musis provest to zakladni nastaveni pres VAG - neni to tezke, ale bez toho ti to nebude fungovat vubec Aj viete niekto poradit ako spravím to základné nastavenie cez VAG? Myslím postup, na akom kanále kde čo hladať/nastaviť.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CiMKO Vloženo 13. Únor 2019 Sdílet Vloženo 13. Únor 2019 V 11. 5. 2006 na 13:12, Dula napsal: Základní nastavení spočívá v tom, že řídící jednotka si zaznamená do paměti napětí z potenciometrů v krajních polohách klapek. Pokud se objeví v provozu na potenciometru napětí, které je mimo tento rozsah, vyhodnotí to jako chybu (zkrat na plus, zkrat na kostru). Presne toto mne ukazuje na diagnostike: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CiMKO Vloženo 13. Únor 2019 Sdílet Vloženo 13. Únor 2019 V 13. 5. 2010 na 15:46, Casy napsal: Dneska jsem to zase rozebral, protože mi to zase furt topilo a znovu prostříknul potenciometr,ale již contactoilem, vyzkoušel jsem to párkrát mimo uložení v palubce, zase to fachá, snad to bude už dobrý, je možný, že jsem servomotorek nenacvaknul do původního uložení tak jak měl být. ROzebral jsem palubku pod řidičem, demontoval část foukacího potrubí na nohy řidiče a se včerejší praxí byla rozborka , prostříknutí a sborka za 1,5 hodiny hotová, odmáznul jsem chyby , radši udělal zákl. nastavení a nyní se ukáže. Ako si postupoval pri tom základnom nastavení cez VAG??? (postup) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 13. Únor 2019 Sdílet Vloženo 13. Únor 2019 08 Klimatizace, 04 Uvedení do základního nastavení, zobrazovaná skupina 001. Ovšem, jestli ten potenciometr nefunguje jak má, tak to základní nastavení nepomůže. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CiMKO Vloženo 13. Únor 2019 Sdílet Vloženo 13. Únor 2019 Dula dakujem za info. Musím sa s tým pohrať ked bude čas :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Únor 2019 Sdílet Vloženo 14. Únor 2019 dej pak vědět, jak to dopadlo. Ten motorek se totiž v provozu záhy nastaví sám a hodně bych se divil, kdyby ti to pomohlo vyřešit onu závadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pleomaxxik Vloženo 15. Květen 2019 Sdílet Vloženo 15. Květen 2019 Je tady někdo z okolí ostravy, co by mi ji vyměnil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek6 Vloženo 3. Červen 2019 Sdílet Vloženo 3. Červen 2019 (editace) Čus borci! Už jsem tu dlouho nebyl a vypadl jsem ze cviku. Řeším teď problém s tím, že klima nefoufá studený vzduch. Paradoxně na obou autech. Podle toho co jsem si přečetl by měl být problém v tom servo motorku. Jediný co jsem zatím ještě nepochopil jaký je rozdíl mezi díly 6Q1 907 511 - 6Q1 819 453A - 6Q1 819 453B -....atd. Podle VIN čísla jednoho ze dvou vozů tam je osazeno 6Q1 819 453B, a protože se už ukončila výroba tohoto dílu, byl tento výrobek nahrazen 6Q0 907 511 jaký je mezi tím rozdíl?? Je vůbec nějaký??? Je to F1 r.v00 1,4 16V 74kw s klimou.... díky předpokládám, že ten co ovládá jestli klima chladí je ten hůře přístupný...V68 Editováno: 3. Červen 2019, autor: Krtek6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 81 Vloženo 4. Duben 2023 Sdílet Vloženo 4. Duben 2023 V 11. 5. 2006 na 10:37, Dula napsal: Měl jsem problém s oběma servy. Příčinou poruchy je vadný (ten modrý na obrázku) potenciometr, jehož běžec občas ztratí kontakt s odporovou dráhou. Servo klapky vnitřního/vnějšího vzduchu (na obr.) se mi podařilo opravit prostříkáním potenciometru kontaktolem. To je ale snadno přístupné po odstranění schránky u spolujezdce. Servo klapky topení je přístupné o něco hůře, tak jsem dva roky trpěl náhlé záchvěvy prudkého topení a nechal jsem ho u skoro čtyři roky starého auta nakonec vyměnit v servisu s dotazem na možnost kulance. Servis po konzultaci se Škodovkou dal na materiál 2/3 slevu. Myslím, že u auta 10/2003 je taky velká naděje na uplatnění kulanční slevy. Dobrý den ,mám stejný problém s servomotorky mohl by jste mi napsat vaš mobil do mailu abych vám zavolal děkuji V 11. 5. 2006 na 10:37, Dula napsal: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.