Přejít na obsah

Klimatizace fabia - vadné motorky


Ruďas

Doporučené příspěvky

  • o 3 roky později...
V 12. 6. 2006 na 21:51, FISHkaa napsal:

Mysli na to, ze jakmile sahnes na klapky/motorky tak musis provest to zakladni nastaveni pres VAG - neni to tezke, ale bez toho ti to nebude fungovat vubec -_-

Aj viete niekto poradit ako spravím to základné nastavenie cez VAG? Myslím postup, na akom kanále kde čo hladať/nastaviť..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 5. 2006 na 13:12, Dula napsal:

Základní nastavení spočívá v tom, že řídící jednotka si zaznamená do paměti napětí z potenciometrů v krajních polohách klapek. Pokud se objeví v provozu na potenciometru napětí, které je mimo tento rozsah, vyhodnotí to jako chybu (zkrat na plus, zkrat na kostru).

Presne toto mne ukazuje na diagnostike:

IMAG1005.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 13. 5. 2010 na 15:46, Casy napsal:

Dneska jsem to zase rozebral, protože mi to zase furt topilo a znovu prostříknul potenciometr,ale již contactoilem, vyzkoušel jsem to párkrát mimo uložení v palubce, zase to fachá, snad to bude už dobrý, je možný, že jsem servomotorek nenacvaknul do původního uložení tak jak měl být. ;) ROzebral jsem palubku pod řidičem, demontoval část foukacího potrubí na nohy řidiče a se včerejší praxí byla rozborka , prostříknutí a sborka za 1,5 hodiny hotová, odmáznul jsem chyby , radši udělal zákl. nastavení a nyní se ukáže. :)

Ako si postupoval pri tom základnom nastavení cez VAG??? (postup)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Čus borci! Už jsem tu dlouho nebyl a vypadl jsem ze cviku. Řeším teď problém s tím, že klima nefoufá studený vzduch. Paradoxně na obou autech. Podle toho co jsem si přečetl by měl být problém v tom servo motorku. Jediný co jsem zatím ještě nepochopil jaký je rozdíl mezi díly 6Q1 907 511 - 6Q1 819 453A - 6Q1 819 453B -....atd. Podle VIN čísla jednoho ze dvou vozů tam je osazeno 6Q1 819 453B, a protože se už ukončila výroba tohoto dílu, byl tento výrobek nahrazen 6Q0 907 511 jaký je mezi tím rozdíl?? Je vůbec nějaký??? Je to F1 r.v00 1,4 16V 74kw s klimou.... díky

 

předpokládám, že ten co ovládá jestli klima chladí je ten hůře přístupný...V68

Editováno: , autor: Krtek6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
V 11. 5. 2006 na 10:37, Dula napsal:

Měl jsem problém s oběma servy. Příčinou poruchy je vadný (ten modrý na obrázku) potenciometr, jehož běžec občas ztratí kontakt s odporovou dráhou. Servo klapky vnitřního/vnějšího vzduchu (na obr.) se mi podařilo opravit prostříkáním potenciometru kontaktolem. To je ale snadno přístupné po odstranění schránky u spolujezdce. Servo klapky topení je přístupné o něco hůře, tak jsem dva roky trpěl náhlé záchvěvy prudkého topení a nechal jsem ho u skoro čtyři roky starého auta nakonec vyměnit v servisu s dotazem na možnost kulance. Servis po konzultaci se Škodovkou dal na materiál 2/3 slevu. Myslím, že u auta 10/2003 je taky velká naděje na uplatnění kulanční slevy.

Dobrý den ,mám stejný problém s servomotorky mohl by jste mi napsat vaš mobil do mailu abych vám zavolal děkuji

V 11. 5. 2006 na 10:37, Dula napsal:

post-10-1147336629.jpg

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...