Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

už se to tu hodně řešílo, tak můj postřeh : teď mám Seat Altea XL 1,2 TSI rv. 10/2010, od začátku se nepravidelně rozsvěcela kontrolka EPC a auto jelo v nouzovém režimu, servis se choval jako že nic, až jsem tam jednou dojel v tom nouzovém režimu a nechal to napíchnout na diagnostiku ( auto se nesmí chcípnou pak se to neukáže), a ejhle výměna turba :-) co s tím bylo jsem se nedozvěděl.... dále mi to taky pěkně rachtá po nastartování, po chvilce to přestane....tak se na ně chystám, aby udělali rozvody, jak tu na foru radíte....dnes mám najeto 25 tis km...

Ale už mám objednanýho Yetiho termín dodání konec října a dal jsem si 1,2TSI+automat tak jsem zvědavej jak ten motor bude chodit .... lol

Tak tomu sa hovorí odvaha, ja by som ten motor nechcel už ani zadarmo. Keď sa na auto nemôžem spoľahnúť, tak to je nanič auto (motor).

Upraveno od Sranki
prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;)

já najezdím tak 35 tis ročně a většinu problémů u aut vychytám počas záruky .... ;) jinak motor je to prima, klidnej, tichej, do provozu dostačující, už nejsem žádnej závodník :)

Motor je super a mam ted po vyměně rozvodu a už žadne řehtaní po nastartovaní :) a mam novej soft zatim pohoda ,

  • 2 týdny později...

Tak oteckovi už měnili komplet motor. Prý to byl jeden z prvních kusů. Měl najeto cca 45t km.

důvod výměny? trochu bych se rozepsal......

  • 2 týdny později...

Tak přesný důvod mi není znám, ale auto už cca půl roku blbo že netáhlo a nebo za jizdy začalo cukat. Toto se postupně zhoršovalo. Dalo se to do servisu a tam to bylo 3týdny a vrátilo se to s novým motorem, s tím že prý to byl jeden z prvních kusů a že to "radši" vyměnili celé. Otecko tohle nikdy neřeší, takže auto jede a jemu to stačí.

  • 1 měsíc později...

další postřeh... ve firmě máme 6x Seat Altea XL 1,2 TSI u dvou co maj najeto málo přez 40tis se mění rozvody, u dvou turbo a u jednoho čerpadlo-prej....výroba podzim 2010...seat dělá jako že nic a strašně se divěj co se to děje....šéf zuří... a je veselo :kol-31: by mně zajímalo co se stane když se ty rozvody pos..ou třeba na dálnici ve 130km...nejde tady náhodou trochu o život ?

tak se držte... dnes proběhlo jednání seat, škoda, prodejce a šéf a závěr je tento.... Za všechny závady může špatné palivo prodávané v ČR a je to potvrzené průzkumem, který si udělal koncern VW...ale jako když se zase něco poser... tak oni to bezproblémů opravěj... nepřiznaj že maj blbý řetězy a konstrukční vadu na turbu...já nic já muzikant ...pro dokreslení přidávám foto starého a nového turba, kde je evidentně vidět rozdíl v konstrukci....

post-69358-0-06130500-1323429101_thumb.j

post-69358-0-07436000-1323429110_thumb.j

Upraveno od hadak11

Muhehe,špatnej benzín natáhne řetěz...to je fakt dobrý. A v Německu nemají asi žádné problémy s 1.2 TSI... :doh:feve:

A nepřiznají,že jde o konstrukční nedodělek některých součástí motoru,a nepřiznají... :kol-44:

Vidím,že na té první fotce už je ten kryt kabelů a je tam naprd,kuna nám to překousla přesně v tom ohybu,co by ten dekl neochránil. Doháje,ani tu nápravu předchozího kiksu neudělají pořádně... :disgust:

tady je dukaz ze VW koncern o celém problému moc dobře ví : jenom z nás dělá blbce dokud se to neposer....

post-69358-0-34178700-1323975111_thumb.j

post-69358-0-44769500-1323975118_thumb.j

post-69358-0-20821800-1323975124_thumb.j

post-69358-0-22239500-1323975132_thumb.j

tak dnes další jednání se seatem a škodou....výsledek....budou vyměněny rozvodové sady ve všech autech, zkontrolovány všechna turba a přehrátí softweru a jako bonus prodloužená záruka na 3 roky...závěr....nenechte se ojebavat :kol-47:

Nevite od jakeho datumu vyroby uz se davaji nova turba a rozvody ?

udajne od dubna 2011

nekde jsem se docetl ze az od 2 kvartalu kdy se zacal vyrabet modelovy rok 2012 chtelo by to nekoho kdo ma auto z tohoto obdobi aby se kouknul skodovce se neda verit

já mám vyrobeno v říjnu a turbo už je jiný, a rozvoďák uvidíme uslyšíme....

mas ve VINku C ? u yetiho

Upraveno od Kolicek

ja jo ... 5L6C.... co to zanmená ? 2009 je A 2010 je B a 2011 je C a 2012 bude D ?

5L6C = (5L = Yeti) (6 = interní kód) (C = modelový rok, v tomto případě 2012)

modelový rok

9 = 2009

A = 2010

B = 2011

C = 2012.

Tak to mas novy modelovy rok 2012 jak pise WalkerT tam uz jsou prej vsechy jine veci

Jinak se suska ze bude uplne novy 1.2 TSI motor jina konstrukce atd.

To je 1.2TSI tak špatnej motor že budou dělat uplně novej ? Nove turbo ma jakou změnu oproti staremu , nebo co odchazelo na starem turbu?

U stareho turba se stavalo ze popraskala skrin turba u noveho si jeste nikdo nestezoval ale je jen nejaky ten patek montovany, novy motor mozna bude ohledne EU 6 ale jeste to nikdo nevyvratil ani potvrdil

Muj nazor je ze turbo praska materialem a protoze zabira hodne dole a lidi na studeny motor tomu tlaci na pedal nevedomky, je to benzin a ma ohodne teplejsi spaliny nez nafta hlavne nevypinat po ceste hned motor trebaze se dochlazuje vodou

Upraveno od Kolicek

Když už jsme u toho turba: věděl by někdo, jaké jsou pro něj a potažmo pro celý motor nejvhodnější otáčky z hlediska zachování životnosti? Kdy zabírá turbo nejvíc?

1550 otacek uz tlaci, je jedno v jakych otackach jen musi byt zahraty a nepretacet motor do cervena

Upraveno od Kolicek

  • 3 týdny později...

Prosím nemohl by mi někdo , kdo má přístup do Etky sem dát foto vysokotlakého palivového čerpadla na 1.2 TSI.

Děkuji

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.