Září 20, 201114 r už se to tu hodně řešílo, tak můj postřeh : teď mám Seat Altea XL 1,2 TSI rv. 10/2010, od začátku se nepravidelně rozsvěcela kontrolka EPC a auto jelo v nouzovém režimu, servis se choval jako že nic, až jsem tam jednou dojel v tom nouzovém režimu a nechal to napíchnout na diagnostiku ( auto se nesmí chcípnou pak se to neukáže), a ejhle výměna turba :-) co s tím bylo jsem se nedozvěděl.... dále mi to taky pěkně rachtá po nastartování, po chvilce to přestane....tak se na ně chystám, aby udělali rozvody, jak tu na foru radíte....dnes mám najeto 25 tis km... Ale už mám objednanýho Yetiho termín dodání konec října a dal jsem si 1,2TSI+automat tak jsem zvědavej jak ten motor bude chodit ....
Září 20, 201114 r Tak tomu sa hovorí odvaha, ja by som ten motor nechcel už ani zadarmo. Keď sa na auto nemôžem spoľahnúť, tak to je nanič auto (motor). Upraveno Září 21, 201114 r od Sranki prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;)
Září 20, 201114 r já najezdím tak 35 tis ročně a většinu problémů u aut vychytám počas záruky .... jinak motor je to prima, klidnej, tichej, do provozu dostačující, už nejsem žádnej závodník
Září 20, 201114 r Motor je super a mam ted po vyměně rozvodu a už žadne řehtaní po nastartovaní a mam novej soft zatim pohoda ,
Říjen 5, 201113 r Tak oteckovi už měnili komplet motor. Prý to byl jeden z prvních kusů. Měl najeto cca 45t km.
Říjen 18, 201113 r Tak přesný důvod mi není znám, ale auto už cca půl roku blbo že netáhlo a nebo za jizdy začalo cukat. Toto se postupně zhoršovalo. Dalo se to do servisu a tam to bylo 3týdny a vrátilo se to s novým motorem, s tím že prý to byl jeden z prvních kusů a že to "radši" vyměnili celé. Otecko tohle nikdy neřeší, takže auto jede a jemu to stačí.
Prosinec 5, 201113 r další postřeh... ve firmě máme 6x Seat Altea XL 1,2 TSI u dvou co maj najeto málo přez 40tis se mění rozvody, u dvou turbo a u jednoho čerpadlo-prej....výroba podzim 2010...seat dělá jako že nic a strašně se divěj co se to děje....šéf zuří... a je veselo by mně zajímalo co se stane když se ty rozvody pos..ou třeba na dálnici ve 130km...nejde tady náhodou trochu o život ?
Prosinec 9, 201113 r tak se držte... dnes proběhlo jednání seat, škoda, prodejce a šéf a závěr je tento.... Za všechny závady může špatné palivo prodávané v ČR a je to potvrzené průzkumem, který si udělal koncern VW...ale jako když se zase něco poser... tak oni to bezproblémů opravěj... nepřiznaj že maj blbý řetězy a konstrukční vadu na turbu...já nic já muzikant ...pro dokreslení přidávám foto starého a nového turba, kde je evidentně vidět rozdíl v konstrukci.... Upraveno Prosinec 9, 201113 r od hadak11
Prosinec 9, 201113 r Muhehe,špatnej benzín natáhne řetěz...to je fakt dobrý. A v Německu nemají asi žádné problémy s 1.2 TSI... A nepřiznají,že jde o konstrukční nedodělek některých součástí motoru,a nepřiznají... Vidím,že na té první fotce už je ten kryt kabelů a je tam naprd,kuna nám to překousla přesně v tom ohybu,co by ten dekl neochránil. Doháje,ani tu nápravu předchozího kiksu neudělají pořádně...
Prosinec 15, 201113 r tady je dukaz ze VW koncern o celém problému moc dobře ví : jenom z nás dělá blbce dokud se to neposer....
Prosinec 16, 201113 r tak dnes další jednání se seatem a škodou....výsledek....budou vyměněny rozvodové sady ve všech autech, zkontrolovány všechna turba a přehrátí softweru a jako bonus prodloužená záruka na 3 roky...závěr....nenechte se ojebavat
Prosinec 18, 201113 r nekde jsem se docetl ze az od 2 kvartalu kdy se zacal vyrabet modelovy rok 2012 chtelo by to nekoho kdo ma auto z tohoto obdobi aby se kouknul skodovce se neda verit
Prosinec 18, 201113 r ja jo ... 5L6C.... co to zanmená ? 2009 je A 2010 je B a 2011 je C a 2012 bude D ?
Prosinec 18, 201113 r 5L6C = (5L = Yeti) (6 = interní kód) (C = modelový rok, v tomto případě 2012) modelový rok 9 = 2009 A = 2010 B = 2011 C = 2012.
Prosinec 19, 201113 r Tak to mas novy modelovy rok 2012 jak pise WalkerT tam uz jsou prej vsechy jine veci Jinak se suska ze bude uplne novy 1.2 TSI motor jina konstrukce atd.
Prosinec 19, 201113 r To je 1.2TSI tak špatnej motor že budou dělat uplně novej ? Nove turbo ma jakou změnu oproti staremu , nebo co odchazelo na starem turbu?
Prosinec 19, 201113 r U stareho turba se stavalo ze popraskala skrin turba u noveho si jeste nikdo nestezoval ale je jen nejaky ten patek montovany, novy motor mozna bude ohledne EU 6 ale jeste to nikdo nevyvratil ani potvrdil Muj nazor je ze turbo praska materialem a protoze zabira hodne dole a lidi na studeny motor tomu tlaci na pedal nevedomky, je to benzin a ma ohodne teplejsi spaliny nez nafta hlavne nevypinat po ceste hned motor trebaze se dochlazuje vodou Upraveno Prosinec 19, 201113 r od Kolicek
Prosinec 19, 201113 r Když už jsme u toho turba: věděl by někdo, jaké jsou pro něj a potažmo pro celý motor nejvhodnější otáčky z hlediska zachování životnosti? Kdy zabírá turbo nejvíc?
Prosinec 19, 201113 r 1550 otacek uz tlaci, je jedno v jakych otackach jen musi byt zahraty a nepretacet motor do cervena Upraveno Prosinec 19, 201113 r od Kolicek
Leden 4, 201213 r Prosím nemohl by mi někdo , kdo má přístup do Etky sem dát foto vysokotlakého palivového čerpadla na 1.2 TSI. Děkuji
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.