Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)
:kol-52: Koukám že z toho zas je šaškárna.Každý má hold svůj způsob tak se nemá cenu hádat.Já používám pouze pojízdný hever a ten co je v kufru u rezerva už nechci ani vydět po zkušenosti že auto se šouplo do strany a promáčklo práh z boku je ten kus plechu co mu říkaj hever pase. Pěkně pod ramena a paráda nikdy problém.Co se týče sloupového zvedáku tak pouze s gumovými podložkami za prahy.kol11 Editováno: , autor: acek
Vloženo

Koukam ze to tedy neni tak uplne samozrejma vec jak jsem si myslel. Takze jsem nafotil podvozek a pojdme si ukazat kde se to ma cim zvedat. Jako klasicky hever si predstavuju tohle post-27399-12696348232483_thumb.jpg vsimneme si charakteristickeho zakonceni ve tvaru U ktery zapada na lem prahu.

Jako pojizdny hever si predstavuju tohle post-27399-12696351249933_thumb.jpg nechapu proc to ma tak debilni konec, ktery podle mne bez pouziti dalsi podlozky poskodi pri zvedani jakekoliv misto na podvozku.

A ted kde zvedat, cervene sipky jsou uplne jasne pro klasicky zvedak(tvar U), zapadne pres lem tam kde ukazuji prolisy v prahu a pakticky neni mozne se splest :-)

Zlute sipky ukazuji kde asi zvedat pojizdnym heverem ale to prave nevim presne, vzadu je takove plastove kolecko, je meke tak nevim jestli se za to da zvedat, vpredu jsem nenasel zadne charakteristicke misto kde zvedat. Je jasne ze pojizdny hever nelze dat na lem prahu jako klasicky hever protoze by se ohnul lem. Tak ted radte.

post-27399-12696352616217_thumb.jpg

post-27399-12696352786842_thumb.jpg

Vloženo

Chlapi,když používáte hydraulický zvedák,jakou má max. výšku zdvihu?.Já jsem si koupil zvedák který má max 330mm a když ho zvednu na max

výšku,tak kolo mám pořád na zemi.

Vloženo

Tak som si dovolil dolozit do tych fotiek svoje polohy hydr.zdvihaku. Vpredu jak je matka co drzi celu napravnicu. ked to drzi cely predok tak to na tu chvilu udrzi auto.

Zadok,jak je ten plech co je v nom silentblok...silny plech...neriesim ziadny oder ochr. naterov a pod blbost..

post-18780-1269711483,6947_thumb.jpg

post-18780-1269711500,448_thumb.jpg

Vloženo

Já jsem si vyrobil přesně identické účko jako má hever v rezervě,ten nasadím do hydraulického zvedáku ještě do něj vložím gumu o síle 1 mm a zvedám to v místě kde jsou ty prolisy(značky)už pět let a vše je v pohodě.Jinak za ramena a pod.části se auto zásadně nezvedá. :)

Vloženo

bolek A to je v čom rozdiel keď dvíhaš na jednoduchým hydraulickom zdviháku, alebo tom v servise.

Ale sa to dvíha na tom istom mieste nie.

To čo tu dali ten návod tak to je auto zdvihnuté na montážnej linke.

Na ten jednoduchý hydraulický zdvihák treba dať dajakú gumu a nepoškodí nič na tom podbehu. :palec2:

Vloženo

bolek A to je v čom rozdiel keď dvíhaš na jednoduchým hydraulickom zdviháku, alebo tom v servise.

Ale sa to dvíha na tom istom mieste nie.

To čo tu dali ten návod tak to je auto zdvihnuté na montážnej linke.

Na ten jednoduchý hydraulický zdvihák treba dať dajakú gumu a nepoškodí nič na tom podbehu. :palec2:

Především je to nebezpečné, bo ne každý hydraulicý zvedák má zářez. Jsou zvedáky, které mají rovnou plošku. Ne každé auto je v těchto místech zdravé, mluvím tím o korozi. Opěrné místo zvedáku by se mělo celou svou plochou opírat o zvedanou část, nikdy ne bodově

Já prostě dávám hever pod nejpevnější místo na karoseri, ale každému podle gusta. Mám negativní zkušenost se zvedáním za lem prahu a už nikdy tam pojizdný hever dávat nebudu.

Vloženo

Notobi a bruno128 :smich: keď v servise dvíhajú auta na zdvihák tak kam dajú tie ramena.

CHLAPEČKU pokud ten servis má kvalitní mechaniky a ne LEMPLY CO O AUTECH NEVÍ ANI TY ZÁKLADNÍ VĚCI tak to zvedaji tam kam jsme psali MY lol

Vloženo

Natobi Clapeček :smich: Chceš mi povedať že na celom svete sú LEMPLY CO O AUTECH NEVÍ ANI TY ZÁKLADNÍ VĚCI. :smich:

V každom servise originál servisoch to tak zdvíhajú, tak prosím ta nerob zo seba totálneho idiota. Chod sa popozerať do servisov ako to zdvíhajú a potom tu

mudruj. lol

Vloženo

Natobi Clapeček :smich: Chceš mi povedať že na celom svete sú LEMPLY CO O AUTECH NEVÍ ANI TY ZÁKLADNÍ VĚCI. :smich:

V každom servise originál servisoch to tak zdvíhajú, tak prosím ta nerob zo seba totálneho idiota. Chod sa popozerať do servisov ako to zdvíhajú a potom tu

mudruj. lol

Ano, zvedaji to casto prave za ten prah, ale jenom proto ze but to nekteri nevedi nebo je taky velka vetsina tech co je jim zdechlo si kleknout na podlahu a ramena zvedaku nastavit.

Ja prahy nemam prohnile a kdyz jsem videl jak mi to jeden idiot zvedl, malem jsem vykvetl. samozdrejme jsem si pak mohl lem prahu porovnat. :aggressive:

Vloženo

Od tý doby co jsem si ohnul práh klasickým heverem u rezervy, tak ho mám v autě jen pro případ nouze. Jinak souhlasím se zvedáním, hydraulickým heverem, tak jak je označeno na fotkách. Stejně tak se dělá i u nás v servisu :palec2:

Vloženo

na pojazdny hever odporucam si urobit kovovu platnu ktoru zdola istim trubkou proti posunutiu, na kovovu platnu doporucujem nalepit tvrdu dumu do ktorej vyrezem cca 1 cm hlboku drazku, hever potom pekne kopiruje prah a je pevny, a to hlavne.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Myslíte si, že klasický hokejový puk by mohl být vhodný jako ochrana před poškrábáním/sklouznutím? Nebo radši nějaké to "prkýnko"? :)

Puk je v pohodě ale po čase praskne

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...