Publikováno Duben 1, 201015 r Ahoj, včera jsme koupili Fabii 1,9 SDI, r. v. 2002. Měla prázdnou nádrž, tak jsme jeli hnedka natankovat, ale porád se vypíná pistole - jakoby byla plná nádrž i když se tam cákne jen trochu třeba. Nevíte čím to? Máme ještě Passata a ten nám to teda dělá taky, ale stačí najít správnou polohu a v poho se natankuje plná nádrž. Ale včera jsme s tím různě štelovaly a prostě nám to porád vypínalo. Nestalo se to taky někomu? Díky za rady.
Duben 1, 201015 r Chod natankovat na inu pumpu -cerpaciu stanicu. Celu tankovaciu pistol zasun do nadrze a natankuj.
Duben 1, 201015 r Autor No s Fabií jsme tankovali včera prvně a teď by tam měla být téměř plná nádrž, takže bude ještě chvíli trvat, než budem znovu tankovat. Ale s tím passatem máme podobný problém a na všech pumpách... Není tam nějaká pojistka nebo tak něco? U tý fabie to šlo spíš když se ta pistole právě vytáhla směrem ven, ale u passata se musí jakoby položit, ale taky jí tam necpat.
Duben 1, 201015 r Autor Taky diesel právě, 1,9 TDI. Předtím jsme měli samé benzíny a u těch se nám to nikdy nestalo - je pravda, že to byly teda taky starší benzíny
Duben 2, 201015 r No nevím, ale já beru benzín pořád u stejný benzínky a občas mi to taky udělá (a to mám benziňaka..), že to jakoby cvakne.. Řekl bych, že se vytvoří podtlak v nádrži a ta tankovací puška si myslí, že už to je plné a tak sama cvakne/vypne... já bych to nějak neřešil...
Duben 4, 201015 r Ahoj, včera jsme koupili Fabii 1,9 SDI, r. v. 2002. Měla prázdnou nádrž, tak jsme jeli hnedka natankovat, ale porád se vypíná pistole - jakoby byla plná nádrž i když se tam cákne jen trochu třeba. Nevíte čím to? Máme ještě Passata a ten nám to teda dělá taky, ale stačí najít správnou polohu a v poho se natankuje plná nádrž. Ale včera jsme s tím různě štelovaly a prostě nám to porád vypínalo. Nestalo se to taky někomu? Díky za rady. tiez sa mi to stalo, aj na benzinkach, kde tankujem pravidelne, ale niekedy mi stacilo len pistol troska povysunut, nech nie je cela zasunuta v hrdle a hned prestalo cvakat. uz som sa zlakol, ze bude pruser s tankovanim, ale toto pomohlo.
Květen 3, 201015 r Mam benzin a dela mi to taky, kdyz jsem tankoval poprve tak jsem si pripadal jako debil, mlady kluk, prvni auto a neumi ani natankovat. Dela to predevsim kdyz je tepleji a nadrz je prazdnejsi, tvrdili mi, ze je tam spousta vyparu a ty vypinaji pistoli. Pootocit nebo trochu povysunout pistoli a je po problemu.
Květen 3, 201015 r No u nafty je problém že pění při tankování, stačí aby tam někde byla překážka která ji napění víc a pistole vypne... proto je potřeba najít dobrou polohu jak to zasunout aby to pěnilo miň
Srpen 22, 201114 r Zdravim stala sem i takova nepřijemnost.Když chci u benziny natankovat tak pistole hned cvakne i když je malo benzinu v nadrži.A na budiku mam pořad plnou (najeto 400km od posledniho tankovaní).Nema někdo radu. Mam škodu Fabia 1,4.
Srpen 26, 201114 r Nesmíš stisknout pistol na doraz, ale napůl. Když to zmáčkneš až na doraz tak co cvakne, je tam nějáká pojistka.. ale divný je, že se mi to dřív nestalo nikdy.. Upraveno Srpen 26, 201114 r od Jehla23
Srpen 26, 201114 r To máš sice pravdu,ale mu taky ukazuje budík pořád plnou.Asi má zázračné auto.Spotřeba 100 km/0 litrů
Srpen 26, 201114 r Jo aha, já to špatně přečetl Nikdy jsem to neviděl rozebraný, ale mohlo by to být plovákem, kterej se mohl zaseknout tam kde ukazuje plnou nádrž a tím pádem na to reaguje ta pojistka, která ti vypíná pistol. Ale je na to ještě trik, zeptej se na pumpě pumpařů i když by jsi měl plnou nádrž tak jde dotankovat pár litrů až k hrdlu Upraveno Srpen 26, 201114 r od Jehla23
Srpen 26, 201114 r ... ale mohlo by to být plovákem, kterej se mohl zaseknout tam kde ukazuje plnou nádrž a tím pádem na to reaguje ta pojistka, která ti vypíná pistol.... Nebeská blbost - plovák v nádrži slouží jen pro budík na palubní desce, s tankovací pistolí to nemá vůbec nic společného. Tankovací pistole vypíná sama i při tankování třeba do kanystru nebo klidně i do otevřeného lavoru - stačí, aby se konec pistole ponořil pod hladinu tankovaného paliva a čerpání se zastaví - je tam kapacitní elektronické čidlo. Nevěřícím doporučuju osobně vyzkoušet třeba s velkou 3litrovou zavařovací sklenicí - když strčíte pistoli až ke dnu, nenatankujete víc paliva, než těsně nad ponořené ústí pistole. Tady si myslím bude zádrhel někde jinde - v horní poloze zaseknutý plovák v nádrži (proto to trvale ukazuje FULL) může svým objemem částečně zakrývat průřez vstupní trubky do nádrže, takže palivo nemá jak protékat do nádrže tou samou rychlostí, jako ho do hrdla "pere" ta pistole. Hrdlo se zaplní a pistole vypne, jako by už byla nádrž plná. Stejně se chová cizí těleso v tom tankovacím hrdle - omezí průtok, hladina paliva vystoupí až k ústí pistole a ta "si myslí že je plno". Doporučuju vyhodit zadní sedačku, odpojit instalaci od snímače hladiny v nádrži (předtím vyfotit nebo aspoň označit kam který drát vede), vymontovat snímač - POZOR, NEOHÝBAT DRÁT NESOUCÍ PLOVÁK!!! - a vyzkoušet, jestli se plovák volně pohybuje = jestli se mění hodnota odporu vnitřního potenciometru. V případě že je plovák zaseknutý, zkusit opatrně uvolnit, jinak celý snímač vyměnit. Když je snímač vymontovaný z nádrže, připojený na kabeláž a zapne se zapalování, musí se při pohybu plováku měnit i údaj na měřidle na palubní desce - pozor, chvíli to trvá, než elektronika usoudí, že změna poloha plováku je trvalého rázu a milostivě pohne rafikou ukazatele. Ve starších autech to žádné zpoždění nemělo a ručka se kývala i při průjezdu zatáčkou = jak odstředivá síla přelévala palivo v nádrži. Někdo z vývojářských estétů usoudil, že kmitající ručka palivoměru může být pro některého méně znalého řidiče (řidičku - do prdele s blondýnama!!!) rušivý podnět a tak na ni "nasadili brouka", který údaj "cenzuruje" a řidiči říká jen to, o čem si výrobce myslí, že je pro řízení dostačující. A když už bude vyndaný ten snímač, tak opatrně zkusit natankovat pár litrů, jestli se situace bude opakovat - díru do nádrže je potřeba provizorně zakrýt a utěsnit, aby palivo nešplouchalo při jízdě ven.
Září 1, 201114 r Aha, tak jsem se poučil v té pistoli je čidlo? To jsem nevěděl Upraveno Září 2, 201114 r od Luďa necituj předchozí příspěvky :)
Listopad 13, 201212 r Dobrý den Nevíte někdo z Vás jak ovzdušnit palivovou nádrž na Fabii I rok 2000 1,4 55kW 16V Problém je že při tankování se mi vrací pořád pistol, že si to myslí že je nádrž plná, ale přitom je prázdná.
Listopad 13, 201212 r V hrdle nádrže je na pravé straně takový centimetrový výstupek. Na něj pistolí při tankování zatlač. Nebo i prstem.
Září 22, 201410 r při tankováni benzínu pomalu teče benzín do nádrže!Benzín se drží v hrdle nádrže a musím počkat až pomalu steče! Mám motor 1,4 mpi 50 kw ,r.v. 2003.Poradí někdo?
Září 22, 201410 r tak buď to máš ucpaný, nebo to leješ jen na tu klapku, a nebo už je nádrž téměř plná a pění to.
Září 22, 201410 r ucpané to nebude,protože benzín proteče pomalu.Snad to může být jen přicpané Na klapku to neliji,protože mám pistol zastrčenou na doraz a nádrž tankuji jen do půl . Nemůže bít něco špatného na těch pitomostech na nalévacím hrdle?
Září 22, 201410 r ty pitomosti jsou jen odvětrání, jinak je to klasika: hrdlo - nádrž. A jak jak se projevuje to "neprotékání" benzínu? Benzín při tankování začíná přetékat, tak musíš zastavit pistoli, nebo se pistole zastaví automaticky?
Září 23, 201410 r Pistol se automaticky zastaví,benzín je po vytažení až nad klapou a potom pomalu klesne do nádrže!Pořád tak dokola
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.