Publikováno Duben 4, 201015 r Podle DP se měří kompresní tlaky na zahřátém motoru. Mají mít určitý tlak a max. rozdíly mezi jednotlivými válci. Točit startérem se má tak dlouho, dokud tlaky nepřestanou stoupat. Jenže někde jsem četl, že má protočit jen párkrát, v DP píší - viz výše.... co je tedy správně? Pokud jsou tlaky v pořádku, rozdíly v toleranci, dá se říci, že jsou kroužky, ventily a těsnění pod hlavou v pořádku ?
Duben 6, 201015 r Zalezi na tom co mas za kompresiometr jinak je to tak jak pises dokud tlak neprestane stoupat. Pokud jsou tlaky v poradku tak jsou krouzky ventily a tesneni pod hlavou ok
Duben 6, 201015 r Autor Já jen ze zvědavosti... Někde jsem totiž četl /a už nevím kde, atˇ hledám jak hledám / že, se má točit startérem jen asi 4 sec - nebo "takty" - a pak odečítat tlaky, což mi přišlo dosti divné
Duben 7, 201015 r no,uz si zhromazdujem material na vyrobu tlakomera.nieje od veci poznat aj "krvny tlak" kobyly ktora nas nozi ze Aj ako sa hovori co oko nevidi co srdce neboli.Aj ja pokial mi nenamerali vyskoky tlak som bol spokojny Upraveno Duben 7, 201015 r od Piaggio
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.