Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Prosím o radu co s tím?Otáčkoměr nefunguje.Jen když vytočím do otáček při přidání plynu.Zařadím na vyšší rychlostní stupen a zase spadne.Co s tím?Snímč otáček jsem vymontoval u setrvačníku očistil a nic.Prostě nefunguje jak má :aggressive: Prosím o radu dík.

Vyber budiky a očisti tam kontakty na otačkomerr a dobre dotihni tie male matičky. Ak to nepomože tak vymena.

kdyby byl KO snimač na převodovce, tak ti to nepůjde ani nastartovat. Jinak napíchnout na vag, podivat se jak ukazuje a vytáhnout budiky, proletovat a zjistit co s nima je. radek

  • 2 týdny později...

Já jsem si koupil pres net komplet budíky s otackomerem abych si ji vymenil za ty blby analogovy hodiny.Vsechno mi jde az na ten otackomer mám podobnou zavadu.Kdyz motor nastartuju tak nic neukazuje a kdyz motor vytocim tak raficka vylitne na 4tisice a jeste kdyz vic pridam plynu tak vys uz raficka nejde.A navic se mi zda ze kdyz raficka stoupne na 4tisice tak mám na motoru ve skutecnosti 2-3tisice takze to ukazuje navic blbe.Snimacem to asi nebude bez toho bych teda nenastartoval.Kdyby to byla nejaka soucastka na desce plosnejch spoju tak ji klidne odpajim a pripajim novou jenze nevim kterou???a pak je posledni moznost ze samotnej otackomer je vadnej.CHlapi nevedeli byste teda ktera soucastka na ty desce se muze znicit???diky za pomoc

  • 1 rok později...

mam uplně stejnej problem a nevím co s tím, mam nastartovane, a otačkomer nic, šlapnu na plyn, tak to vyletí na cca 4000otaček. víc ne ,pustim plyn tak to spadne na nulu, ale když jedu treba uz 5 min, kapku bouchnu do budíkú, tak to chvili kolísá a pak to ukazuje normalne, no a jeste jeden problem, když nastartuju, neukazuje stav(pořád na nule) benzínu a ja nwm proč, asi po 10 min jízdy to ukazovat začne. Nemůže to být mrazem, venku je cca -18 ???? prosim o pomoc

  • 3 týdny později...

mam uplně stejnej problem a nevím co s tím, mam nastartovane, a otačkomer nic, šlapnu na plyn, tak to vyletí na cca 4000otaček. víc ne ,pustim plyn tak to spadne na nulu, ale když jedu treba uz 5 min, kapku bouchnu do budíkú, tak to chvili kolísá a pak to ukazuje normalne, no a jeste jeden problem, když nastartuju, neukazuje stav(pořád na nule) benzínu a ja nwm proč, asi po 10 min jízdy to ukazovat začne. Nemůže to být mrazem, venku je cca -18 ???? prosim o pomoc

Čau Tak pouze u toho benzínu to je podle mě tím mrazem, já sem měl to samé u nás okolo -20° mrazu, také mi to neukazovalo rafla na ,,nula" benzín tam byl.

Teď je vše o.k. jak se oteplilo ukazuje normálně, možná už to tu někdo psal..

Měj se.

  • 1 měsíc později...

Můžu vyměnit v přístrojovce analogy za otáčkoměr bez dalších úprav,tak aby tachometr zůstal puvodní?? Bude to fungovat,nevíte někdo??

Musíš k točkoměru přivést kromě napájení i signál o otáčkách od motoru nebo ŘJ. Hodiny mají trvalé napájení od baterie, točkoměr se napájí přes spínačku (až po zapnutí zapalování).

U filcky v palubovce s hodinama teda není příprava na otáčkoměr?? Jestli to dobře chápu..

Nevím jak u fildy, u karbcového fáčka s hodinama příprava na točkoměr nebyla, musel se natáhnout drát od indukčky (fáčka vstřikáče s ŘJ už měly všecky otáčkoměr na palubce a hodiny nahoře na "podhledu" u vnitřního zrcátka) jako vedení signálu plus napojit napájení "na klíček". Já palubku pro fildu s analogovýma hodinama bez točkoměru vlastně v životě neviděl - to musí být nějaká extrasocka edišn, aby neměla točkoměr...

Dík za vysvětlení.. Je to pick-up.Ty měly všechny analogové hodiny.. :kol-28:

Vypada to hustě proto jsem si sehnal přístrojovku s otáčkoměrem. Jen je tam na tachošku 543tis. to se mi nelíbí :kol-32: ..

Taky jsem si koupil budíky s dig. hodinama a vada je úplně jednoduchá pokud máš 1.3BMM tak tam musíš vrazit budíky taky z 1.3BMM jinak bys musel natáhnout kabel si signálem koupil jsi pravděpodobně budíky z Mpi též to trvalo než jsem na to přišel :)

Já mam toho pickupa 1,3Mpi 50kw.. Jenže netuším z čeho jsou ty budíky...

  • 2 měsíce později...

Dneska jsem namontoval budíky s otáčkoměrem do pickupa kde jsou od výroby montovány analogové hodiny. Všechno funguje jak má,bez jakýchkoli úprav.. :kol-47:

To me zajma ;) to jako ze vezmu budiky s otackomerem a jen vymenim ? ;) to vis , zaba ma taky hodiny :D

U mě to tak fungovalo. Vzal jsem si z vrakáče budíky s otáčkoměrem a jen sem přehodil tachomet,abych měl svoje najeté kilometry. Namontoval jsem je zpátky a všechno funguje jak má :kol-28: ...

Jedu na vrakac , za skousku to stoji ;) kdyztak na montaz se stavim k Tobe ;)

Ok.. :kol-28:

  • 4 týdny později...

Prosím Vás vraťte se k původnímu problému že otáčkoměr neměří otáčky jak má!!!

řekněme že po čase se mi to taky stalo s těmi otáčkami, ale co se týče teploty tak v pohodě normální středoevropské klima nebydlíme na sibiři, dále co se týče kabeláže tak příprava tam byla poněvadž několik měsíců otáčkoměr jel v pohodě, dále pak ještě s tím čidlem to bylo vyměnněno.

Co teď chytré hlavy???

Díky

Zdarec, nejsem sice chytrá hlava, ale snad přidám trošku do mlýna. Zkus vymontovat palubku a podívej se na patice konektorů, zda-li tam nejsou nějaké studené spoje, případně dotáhni matky, které drží otáčkoměr. Čus-bus, Felicius!

  • 11 měsíců později...

No take jsem řešil tento problém měl jsem tu samou zavadu a take vím co jsem udělal že to přestalo fungovat. Odpověď je uplně prostá. Když se podívaš ze strany součástek na desku tak kousek od žluteho konektoru je integrovaný obvod (je myšlen ten uplně horní) tak ten el do přemíkového nebe. Tento obvod je velice nachylný zkoušel jsem vyměnit ale nepovedlose. jedina možnost je buď vyměnit to kus za kus a předělat tu základní desku nebo zkusit odtáhnout podivat se jestli  jsou kontakty v pořádku postříkat je nějakým kontakoilem a prohlednout si samotný otáčkoměr .Jsou na něm dva nýtky ktere se rády urvou ty jsou duleži te aby držely kryt pokud jsou nějake vadne připájet. a pokod ani to nepomuže je na čase to vyměnit jina rada na to asi neni.

  • 2 roky později...

Zdravím páni.

Včera sme odstránili typickú závadu na felícii 1.3  (781.136) r.v.1996 - jednobodové vstrekovanie Bosch Monomotronic. Nefungoval otáčkomer. Len pri vyšších otáčkach motora ručička skočila na nejakých 4 tisíc.

Je to konštrukčná vada plošného spoja: cestička plošného spoja od integrovaného obvodu k otáčkomeru je veľmi tenká a pri ploške, kde je matičkou prichytený otáčkomer, tá cestička praskne. Cestičku sme nahradili tenkým drátikom priletovaným priamo na vývod integrovaného obvodu a plošku na prichytenie otáčkomera.

Takže odobrať celú prístrojovku z auta, to obnáša odpojiť náhon rýchlomeru, odpojiť všetky konektory.

Odobrať dosku plošného spoja: odskrutkovať skrutky, ktoré držia dosku a opatrne vytiahnúť z konektorov jednotlivé prístroje: teplomer, palivomer, otáčkomer. Aby ste sa dostali k tým jednotlivým prístrojom, je samozrejme nutné odobrať z prístrojovej dosky aj predný prehľadný štít. Každý prístroj je k doske plošných spojov prichytený medenou matičkou, túto musíme samozrejme predtým uvoľniť. Palivomer a teplomer majú okrem tej matičky ďalšie dva kolíčkové piny - konektory, opatrne vytiahnúť. Otáčkomer má okrem tej matičky ďalšie tri kolíčkové piny.

 

post-88912-0-55219700-1439793885_thumb.j

 

post-88912-0-44602600-1439796202_thumb.j

 

 

 

Upraveno od HeFab

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.