Heki Vloženo 11. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2010 Tak dnes cesta na lyže z Lovosic do Oberwiesenthalu: ráno cesta tam v hustém sněžení s průměrem 8,4l/100km, odpoledne cesta z5 už po mokrých silnicích za neuvěřitelných 6,8l a to tam bylo i pár zkoušek dynamiky motoru. Takže maximální spokojenost ... jooo a zdraví i Němečtí Yeťáci Po městě Olomouci průměrně 11,2, venku 8,4. Ale to je průměr za cca 2500 km. Motor 1,8,TSI 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca01 Vloženo 11. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2010 Po městě Olomouci průměrně 11,2, venku 8,4. Ale to je průměr za cca 2500 km. Motor 1,8,TSI 4x4 To já mám celkový průměr za 1500km (motor v záběhu) 8,7l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heki Vloženo 14. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2010 To já mám celkový průměr za 1500km (motor v záběhu) 8,7l OK, podívám se do historie auta a řeknu ti. Takhle jsem se to jen snažil rozdělit na odhad město/venku. Denně jezdím město, ven zatím málo. /není moc času na výlety a pracovně je to služební oktávka/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Promato Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 Tak mé zkušenosti: cesta Č.Budějovice - Tábor.....rovina, tempomat 100km/h při spotřebě 6,8l Ve měste....záleží, na provozu: Mezi 8,2 až 10, ve sněhové kalamitě vě městě 5km/30minut za 14,5 l !! Č.Budějovice - Praha + dálnice za 7,3 l jinak dlouhodobá spotřeba auta zatím 8,2 Já jsem spokojený :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petta Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 Nedávno jsem se svezl s 1,8 TSI.. Asi jsem už dlouho nejel v turbo benzínu nebo nevím.. Ale subjektivní pocit byl, že to nejede. Se spotřebou jsem se nedostal pod 10 litrů.. Já už se z těch dieselů asi nevyhrabu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca01 Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 Nedávno jsem se svezl s 1,8 TSI.. Asi jsem už dlouho nejel v turbo benzínu nebo nevím.. Ale subjektivní pocit byl, že to nejede. Se spotřebou jsem se nedostal pod 10 litrů.. Já už se z těch dieselů asi nevyhrabu.. No vidíš a můj pocit je že to jede Asi to s tím neumíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 Niektory ludia si kopajuce TDI zamienaju za etalon pruzneho zrychlenia. Omyl pani. Je to len subjektivny pocit sposobeny uzkym pasmom pouzitelnych otacok. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca01 Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 Niektory ludia si kopajuce TDI zamienaju za etalon pruzneho zrychlenia. Omyl pani. Je to len subjektivny pocit sposobeny uzkym pasmom pouzitelnych otacok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikas Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 Nechápu, s tebou bych asi nechtěl jezdit. Po cestě bych asi umřel nudou. Ono kdyby jsi měl v autě ženu s malým mimčem, tak by tě to taky nenutilo jezdit jako prasátko. Proto ta jízda podle předpisů. Nastavim tempomat a jedu. To je pak jak na harleyi. Radostný a klidný pocit z jízdy. Jinak pro všechny. Vážně je možné se u této motorizace dostat pod 8 litrů. Chce to je cvik a citlivou nožku. Ale když jezdim sám tak ji moc citlivou nemám. Spotřeba 9l a více Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jz73 Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 (editace) Ahoj, včera jsem byl totálně v šoku. Poprvé jsem natankoval u Benziny 98 oktanový benzín (jinak beru vždy u Benziny a to 95 oktanový). V co se auto proměnilo, bylo neuvěřitelné. Motor byl mnohem pružnější ve všech otáčkách a okamžitě bez zpoždění reagoval na plyn. A klesla i spotřeba. Pravděpodobně poté, co se do 95 oktanového přidává tak ekologická příměs (slušně řečeno), tak to na tento benzín jezdí mizerně. Možná i proto Škodovka oficiálně doporučila brát 98 oktanový benzín do motorů 1.2 standardně. Sice je 36 korun za litr pálka, ale ten rozdíl je opravdu zásadní! Editováno: 24. leden 2011, autor: Jz73 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heki Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 Ještě k benzinu. Máte někdo zkušenosti s benzínem Ultra 95? Prodává se na pumpách Globus. Srovnání s Vervou? A Verva 95 nebo 100? Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 Benzím Ultra 95 už jsem zkoušel. V porovnání s běžným Naturalem 95 jsem subjektivně nepozoroval žádné změny v chování motoru. S Vervou nemám zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarek95 Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 Ahoj, včera jsem byl totálně v šoku. Poprvé jsem natankoval u Benziny 98 oktanový benzín (jinak beru vždy u Benziny a to 95 oktanový). V co se auto proměnilo, bylo neuvěřitelné. Motor byl mnohem pružnější ve všech otáčkách a okamžitě bez zpoždění reagoval na plyn. A klesla i spotřeba. Pravděpodobně poté, co se do 95 oktanového přidává tak ekologická příměs (slušně řečeno), tak to na tento benzín jezdí mizerně. Možná i proto Škodovka oficiálně doporučila brát 98 oktanový benzín do motorů 1.2 standardně. Sice je 36 korun za litr pálka, ale ten rozdíl je opravdu zásadní! Zkoušel jsem Shell 100 oktanový a mé dojmy (sice subjektivní) jsou takové, že motor měl vyrovnanější chod a reakce na plyn byly rychlejší. Pak jsem dva měsíce jezdil na normální 95 a teď mám Shell 95 V-power a pocity jsou podobné. Shell 95 je o cca 2 koruny dražší, Shell 100 byl myslím o 6 korun dražší - těch 6 korun už je hodně, protože spotřeba o 20 % neklesne, aby vyrovnala nárlst ceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikas Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Dnes cesta: Liberec - Hradec (jen řidič a prázný kufr) Cesta tam 98km Doba jízdy 1h20m Průměrná rychlost 79km/h Spotřeba 6,4 Cesta zpět: Hradec - Liberec (jen řidič+naložený kufr cca 80kg) trvala déle 1h30m Spotřeba 7,5 Spotřeba průměrně tedy: cca 6,9 Jízda podle předpisů. Občas zkouška dynamiky při předjíždění kaminonů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikas Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 A jel jsem na palivo OMV: Verva 100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šandor Vloženo 21. Duben 2011 Sdílet Vloženo 21. Duben 2011 Ahoj. V pondělí jsem si udělal velkou radost a přivezl si z Vrchlabí do Českého Krumlova referenčního Yetiho 1,8TSi výbava Champion. Najeto měl 9050Km. Dnes jsme si udělali seznamovací výlet do Německého Ingostadtu podívat se na další mojí lásku Audi. Výlet o celkové délce 700Km jsem dle počítače absolvoval se spotřebou 7,5 litru. Cestou jsem si na cca 20Km vyzkoušel skoro maximální rychlost (190Km/h) kdy počítač ukazoval spotřebu 23l/100Km. Zbytek dálniční jízdy většinou na tempomat 140Km/h a mimo dálnici jsem jel úsporně 80-100Km/h. Jsem zvědav sám na sebe jak budu jezdit dál, protože jsem přesedl z dieselové Octavie s kterou jsem jezdil dlouhodobě za 4,3 z čehož je zřejmé, že mi vyvážená jízda docela jde. Takouvouto spotřebu samozřejmě nečeká. Pokud budu někde kolem 7,5l tak budu nadmíru spokojený, protože ta kultivovanost a síla pod pedálem jsou úžasné. Přeji všem jen a jen spokojené kilometry s Yetim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 25. Květen 2011 Sdílet Vloženo 25. Květen 2011 (editace) Ta 1,8 je naprosto parádní motor, ideální volba. Nesouhlasím s tvrzením, že 1,2TSI je naprosto dostačující motorizace a není potřeba víc. Motor je opravdu fantastickej, tedy u oktávky to lítá pěkně. Možná že Yeti bude mít tu spotřebu o chlup vejš díky jeho tvaru a tím vyššímu odporu... Editováno: 7. Červenec 2011, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 (editace) Zdravím pánové , mé vlákno sem asi taky nepatří, ale .......Otec má dva roky octavii 1,8tsi 118kw, spotřeba cca.7,5l dlouhodobá (najeto 14 000 km) , jezdíme převážně okresky, a motor je dělo vystřelí jako z praku,opravdu je to síla a cca.před dvěma týdny jsme si pořídili Yetiho 1,2tsi - najeto cca.600km - motor jede velice krásně ( samozřejmně né jako v octavii 1,8tsi) ale naprosto dostatečný výkon ..... mi teda Yetík stačí Editováno: 26. Květen 2011, autor: Sranki necituj predchadzajuci prispevok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 http://www.autotube.cz/autotest/1757-skoda-yeti-1-8-tsi-4x4-video.html To vam ten motor moc nevychvalili (to ovsem nic nemeni na tom, ze bych ho do sveho Yetiho hned bral ;-)). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
demonx Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 Nad úrovní a hlavně závěry tohohle rádobytestu se lze jen shovívavě pousmát :smich: vše víc než vystihuje jejich závěrečná věta: "Vidíte, už jsme jak ten Top Gear!" ... že prej "více než vláčnej motor 1.8TSI" :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 (editace) Chlapi, já když tu vidím, za kolik jezdíte, musim napsat znovu i já svůj současný dlouhodobý průměr. Sice ten motor mám v oktávce, ale jedná se stále o ten samý motor 1,8 TSI 118KW. Jezdím převážně dálnice (70%) a okresky, po dálnici jedu vždy a stále tempomatově 140km/h tacho. Po okreskách kolem 120-130, čili žádnej styl kloboučníka. Předjíždím poměrně často a rád Dlouhodobý průměr teď v létě s používáním klimy (ne vždy) je 7,4/100km. Když bylo auto nové (teď najeto 11tis), průměr byl něco pod 8 litrů. Editováno: 7. Červenec 2011, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 8. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2011 Chlapi, já když tu vidím, za kolik jezdíte, musim napsat znovu i já svůj současný dlouhodobý průměr. Sice ten motor mám v oktávce, ale jedná se stále o ten samý motor 1,8 TSI 118KW. Jezdím převážně dálnice (70%) a okresky, po dálnici jedu vždy a stále tempomatově 140km/h tacho. Po okreskách kolem 120-130, čili žádnej styl kloboučníka. Předjíždím poměrně často a rád Dlouhodobý průměr teď v létě s používáním klimy (ne vždy) je 7,4/100km. Když bylo auto nové (teď najeto 11tis), průměr byl něco pod 8 litrů. Octavii a Yedti je něco jinného, octavii máme a ta má pohon jen 4x2 a yeti je 4x4 ! No na naší rodinné octavii 1,8tsi mám do těch 7,5l/100km , najeto máme 15 000km ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jz73 Vloženo 8. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2011 ... když tak čtu ty vaše spotřeby, tak smekám. Já jsem běžně na hodnotě okolo 9 litrů a řekl bych, že se docela snažím zbytečně neakcelerovat. Spotřebu vypočítávám reálně po dotankovaní plné nádrže (nemám MFA). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 8. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2011 (editace) Jak to všichni děláte, že vám to žere tolik. Já si jezdím pod 6 litrů a sem tam pod 5. Editováno: 8. Červenec 2011, autor: MikeTTT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 8. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2011 To je proste tim, ze jezdis extremne pomalu a obtezujes ostatni ucastniky provozu bezduvodne pomalou jizdou, navic se tim jeste chlubis. Druha varianta je, ze jezdis pouze z kopce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.