mylys Vloženo 5. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2010 Ja jsem ted jel trasu Vyskov - Osvetim, 5 chlapu v aute, 140-160 po dalnici, po okreskach do 90, za 6,6l/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzdeny Vloženo 10. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 Uz mam skoro 17000 najeto a ted jsem si vsiml, ze mi prumer stoupl na 6,3. Coz nechapu. Kdyz asi u 14500 byl stale 5,8 a noha mi nestezkla. Fakt me to dost prekvapilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosefP Vloženo 11. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2010 Uz mam skoro 17000 najeto a ted jsem si vsiml, ze mi prumer stoupl na 6,3. Coz nechapu. Kdyz asi u 14500 byl stale 5,8 a noha mi nestezkla. Fakt me to dost prekvapilo. To je v pořádku, že neustále nepozoruješ spotřebu. Auto je na ježdění a ne na nervování s tou nebo onou spotřebou. Přeji hodně šťastných km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
YetiMan Vloženo 30. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2010 Měl jsem konečně možnost vyzkoušet Yetinu s motorem 81kW 4x4 ve výbavě Experience na delší trase Česká Třebová-Olomouc a zpět. Je to 1/3 po dálnici zbytek I.třída a kousek jsem jel po okreskách. Spotřeba tam 5,7 zpátky 6,5. Průměr tedy 6,1 ve služebním režimu. Při tachometrových 130 to točí 2400 na 6-ku. Obsazeno dvěmi osobami cca 180kg celkem. Stav 8000km. Byl jsem poměrně dobře překvapen jak to jede. Při zpáteční cestě jsem tomu v Mohelničáku šlápnul na krk a zkoušel co to umí. Pravda je, že na 5-ku už to v těch cca 110km/h trochu ztrácelo dech ale jinak celkově spokojenost. Co mě naopak nemile překvapilo, byla subjektivně nízká účinnost brzd. Aby to pořádně brzdilo tak jsem na to musel hodně šlapat. Srovnávám s mojí OI 81kW a ta má brzdy dost jedovatý. Máte někdo podobnou zkušenost nebo je to jen vyjímka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxxjohny Vloženo 30. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2010 (editace) Dnes výlet Brno-Lysice-Brno, cca 60km a spotřeba 5,5l, jel jsem na úrovni rychlostních limitů a stejnak mě všici předjíždeli:) P.S. Jel jsem jen po okreskách. Editováno: 1. Listopad 2010, autor: xxxjohny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 30. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2010 Uz mam skoro 17000 najeto a ted jsem si vsiml, ze mi prumer stoupl na 6,3. Coz nechapu. Kdyz asi u 14500 byl stale 5,8 a noha mi nestezkla. Fakt me to dost prekvapilo. Nepochopil jsem, proč tady řešíte rozdíly spotřeby plus minus 0,5 l, to je nedůležitý rozdíl, mění se dle stylu jízdy a profilu trati 1) stejně nevíš spotřebu skutečnou,ale jen co ti řekne přesný-nepřesný měřák 2) Je jasné,že spotřeba u vysokého Yetíka s 4x4 je v těchto hranicích rozumná-naprosto odpovídající a jestli jednou jedeš za pár desetin víc nebo míň,tak si s tím hlavu nelámej,panč je to blbina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 30. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2010 ja mam sice 1,2tsi benzinacik 77kw ale pri 110 mi to zere 5,5 amenej..a pri 130 okolo 6,-6,5 ...takze tie vase spotreby dizlakove sa mi javia dost velke..(..hoci viem je yety tazky a hranaty ale aj tak.... No jen jestli si moc nefandíš, je otázka,jak ti to přesně vůbec tu spotřebu měří. V testech novinářů to při ustálené jízdě 130 km na dálnici ukazovalo spotřebu 7,8 l a to deklaruje víc lidí ve více testech. Že by Škodovka neznala možnosti tohoto auta a zvyšovala si spotřebu, když je skutečnost daleko příznivější? To si opravdu nemyslím. Když tady na ten motor šlápneš a bude tam víc lidí,tak budeš jezdit za 10 l ani nebudeš vědět jak. Jak říká klasik, optimismus je opium lidstva a občas smrdí blbostí. To myslím obecně, ne na tebe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosefP Vloženo 1. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 Ne 10 ale i 15 l/100 bez problému. Kdo si chtěl koupit nějaký eko - vůz, tak měl jít do nějakýho hybridu. Podle koukání na spotřebu se nedá rozumně jezdit a je to pěknej vopruz. Pryč je nějaká radost z jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaraN Vloženo 1. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 s mojí OI 81kW a ta má brzdy dost jedovatý. Máte někdo podobnou zkušenost nebo je to jen vyjímka? Podle mne jsou brzdy na Yeti "akorát". I když je pravda, že jsem neměl (díkyzato) příležitost brzdit "na krev". Jara Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 1. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 Brzdy se mi zdaji taky jakoby slabsi, ale pouze zezacatku chodu pedalu - uz jsem mel tu moznost si poradne pribrzdit a brzdi velice dobre - akorat je potreba na to vic slapnout. Vyhovuje mi to vic nez jedovky od zacatku. K te spotrebe - TDI maji prumernou spotrebu na spritmonitoru kolem 6,5 litru, 1,2TSI cca 7,3 litru a 1,8TSI asi 9 litru na 100Km. Vzhledem k tomu, ze spotrebu tam sleduji prevazne lide, kteri ji nejak "resi", tak prumerna u "normalnich" lidi bude asi mirne vyssi. Cili tvrdit, ze 1,2TSI napr. jezdi za 6,5 je nesmysl - normalni clovek bude jezdit plus minus za 8. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosefP Vloženo 2. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2010 Nezbývá mě nic jiného než souhlasit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzdeny Vloženo 2. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2010 (editace) Kazdej se na to diva jinak. Nekdy jezdim eko a to sleduju spotrebu. A nekdy jezdim na cas. Hlavne dalky. A myslim ze to tu neni o tom kdo co resi, ale kolik to komu zere a jak je spokojenej. Editováno: 3. Listopad 2010, autor: zzdeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tentacle Vloženo 2. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2010 (editace) Mám 1.2 TSI služebáka a tankovací kartu, takže na spotřebu nekoukám a jezdím jak mě to baví, tak abych měl příjemný pocit z jízdy. Někdy tomu prostě šlápnu na krk a zazávodím si, někdy jedu jen tak pianko a vychutnávám si výhled na okolní krajinu, někdy vystřelím do kopce na plnej abych si vychutnal zátah a někdy zkouším ze zvědavosti dodržovat nápovědu řazení a jedu slimáka. Mohu potvrdit že celková dlouhodobá spotřeba se u mě zatím ustálila na 8.3 L / 100 km. Mám najeto necelých 4000 km. Takže asi takto nějak bude vypadat spotřeba motoru 1.2 TSI u řidiče, který spotřebu nehlídá. Editováno: 2. Listopad 2010, autor: tentacle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 7. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2010 Dnes prinesiem jednu veľmi dobrú skúsenosť s Yetíkom (naj. 12 500 km, 81kW 4x2). Cez víkend som sa bol trochu vyšantiť na chalupu vzdialenú 220km (popritom som šiel k zubárovi +100 km, k rodičom..). Spravil som 600km. Spotreba za toto obdobie je 5.2, čo by nebolo nijak výnimočné. Ale tým, že som jazdil po poliach, lesoch (krátkodobá spotreba cez 48 litrov) a po záchrannom letisku pri Sliači (teda diaľnica ZV-BB) skúšal čo dokáže - 190km. Myslím, že táto spotreba je fakt dobrý výkon. Som hrdý na to, že mám škodovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tentacle Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 (editace) Dnes prinesiem jednu veľmi dobrú skúsenosť s Yetíkom (naj. 12 500 km, 81kW 4x2). Cez víkend som sa bol trochu vyšantiť na chalupu vzdialenú 220km (popritom som šiel k zubárovi +100 km, k rodičom..). Spravil som 600km. Spotreba za toto obdobie je 5.2, čo by nebolo nijak výnimočné. Ale tým, že som jazdil po poliach, lesoch (krátkodobá spotreba cez 48 litrov) a po záchrannom letisku pri Sliači (teda diaľnica ZV-BB) skúšal čo dokáže - 190km. Myslím, že táto spotreba je fakt dobrý výkon. Som hrdý na to, že mám škodovku Tak to je super spotřeba ! Gratuluju JJ, kvalitativně Škodovka udělala mílové kroky kupředu. ... jen ta cenová politika, ach jo A propos, co to znamená " vyšantiť " ??? Něco jako vyblbnout, vyřádit ??? Editováno: 8. Listopad 2010, autor: tentacle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxxjohny Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 Jel jsem teď přes Brno v nejhorších kolonách, furt jen brzda-plyn, cca 10km a průměř 8,4l. S benzínem bych to viděl tak na 12 a víc, teda podle zkušeností s 1,8T v Octavce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxxjohny Vloženo 21. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2010 (editace) Takže po 4000km mám průměr 6,7. Jezdím z 90% po městě. V týdnu jsem byl Brno-Praha-Brno a spotřeba cca 6,6-6,7, tachometrově 120-140km/h a 3 osoby v autě. Jinak včera jsem jel Brno-Znojno a zpět (2 osoby), je to kombinace dálnice a okresky, průměr jsem měl krásných 5,2l, ale to jsem se snažil jet poklidně v rámci rychlostích limitů Editováno: 21. Listopad 2010, autor: xxxjohny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 Tentacle: Ano, presne to to znamená JOhny: Tak to gratulujem k takej spotrebe, ja som chcel najprv 4x4 125kW, ale polovičke sa nejak nepáčila spotreba o liter viac, potom že auto chce teraz, nie až v 6. mesiaci a mám z toho túto polopredvádačku s trochu menšou výbavou, ako som plánoval (xeny, bolero, climatronic, vyhrievane sedačky, trojramenny volant, parkovacie senzory aj vpredu - Experience)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tourudi Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 Přepni si palubní počítač na jinou hodnotu a jezdi jak se ti líbí bez koukání na spotřebu. U 1,8 TSI už to taky neřeším, když chceš slušně jet, tak to stádo musíš nakrmit. Ahoj ja mám tiež u Cimbu čipnuté, 125kW TDI. Auto ide skvele, a trochu Ti závidím to 1.8 TSI kvôli akcelerácii a rozsahu otáčok. Žiaľ ja jazdím veľa km a benzín by ma zruinoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tourudi Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 Yeti 125kW 2.0 TDI zo začiatku v zábehu: pri ustálenej 120ke 6.5l l/100km pri 140ke to bolo 8.5l/100km pri 160ke to bolo 10l/100km po zábehu (3000km) to išlo asi o liter dolu pri vyšších rýchlostiach, pri 120km/h sa veľa nezmenilo keď som vymenil letné kolesá 225/50/R17 za zimné 205/55/R16, spotreba ešte znížila o 0.5l až 1l/100km, pričom na okreskách sa dá jazdiť teraz aj na 5-5.3l/100km po 30,000km úprava CIMBU, odvtedy: pri 140ke cca 6.5l/100km pri 160ke cca 7.5/100km zdá sa, že spotreby sú veľmi závislé od pneumatík, a veľa robí aj vstrekovací tlak a software, a aerodynamika. Vysoké rýchlosti budú pýtať veľa, omnoho viac ako placka typu O2. Do 115-120 km/h aerodynamika hrá menšiu rolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosefP Vloženo 20. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2010 U těch zimních jde spotřeba dolů pouze naoko, ve skutečnosti má kolo menší průměr a tedy ujede jako více kilometrů na 1 litr paliva oproti větším letním kolům. Po přehození kol spotřeba zase o nějakou desetinku stoupne. Jinak hodně šťastných a bezproblémových km na čipnutém voze. Zatím nás moc není. : palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 20. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2010 Aj ja nad tým rozmýšľam, nieže by mi mojich 110 verných koníkov a 250 ňjútnov () nestačilo, ale prečo nie, Cimbu mi vie poskytnúť 128kW (175 koní) a 343Nm, čo sú veľmi dobré hodnoty. Akurát s tým musím ísť buď do Levoče (480km) a čakať dlho, alebo ku Mladej Boleslavi (snáď v lete). A tiež tých 20 tisíc korún sa mi zdá dosť, to sa len tak do automatu na kávu nevhadzuje tourudi: Ako to bolo u teba, povedz mi prosím o tom viac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WalkerT Vloženo 21. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2010 U těch zimních jde spotřeba dolů pouze naoko, ve skutečnosti má kolo menší průměr a tedy ujede jako více kilometrů na 1 litr paliva oproti větším letním kolům. Po přehození kol spotřeba zase o nějakou desetinku stoupne. Jinak hodně šťastných a bezproblémových km na čipnutém voze. Zatím nás moc není. : palec2: Nemyslím si, že by menší průměr zimních pneu měl rozhodující vliv na spotřebu, troufám si říci, že 4% rozdíl v obvodu kola těžko někdo poznáte, rozdíl ve spotřebě (a předpokládám jej spíš do plusu tedy nárůst) bude spíš nutno očekávat vzhledem k zimním podmínkám (prokluz,jiný valivý odpor,styl jízdy v zimě atd.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 21. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2010 No vidíš, ale keď ti to nabehá miesto 200 tisíc km 210, tak ti to až tak jedno nebude.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WalkerT Vloženo 21. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2010 (editace) No vidíš, ale keď ti to nabehá miesto 200 tisíc km 210, tak ti to až tak jedno nebude.. No jasně, pokud to přepočítáváš na 200 tisíc najetých opravdu jen v zimě na menších kolech, pak je opravdu při o 4% menším obvodu kola rozdíl 8 tisíc kilometrů a to v tomhle úhlu pohledu už rozdíl je a velký Editováno: 21. Prosinec 2010, autor: WalkerT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.