Červenec 22, 201411 r Taky se přidám se svou troškou do mlýna: cesta Zlín -> Brenner (Val di Vizze, Alpy) -> Zlín, najeto cca 1700 km, průměrná spotřeba podle PP 5,5l/100. 90% cesty byly dálnice, zbytek okresky a horské cesty, dálnice na tempomat 120 - 130 km/h. V autě 3 dospělí, 2 elektrocentály, kanistry s bezínem, krosny, spacáky, stan, jídlo na týden, atd. Ještě že jdou v Yetim vyhodit nepotřebné sedačky Momentálně mám 2.0 TDI 81kw 4x4. Před tím jsem měl 1.2TSI 77kw a rozdíl ve výkonu a hlavně točivém momentu je samozřejmě poznat ve prospěch TDI, ale že by ta 1.2 byla zase takový propadák, tak to tedy rozhodně ne. Plně naložená ve 3 dospělých udržela na dálnici 120km/h i do dost prudkého kopce, spotřeba max o 1l/100 větší a navíc to ticho...
Červenec 23, 201411 r Súhlasím mám 1,2 TSI do Chorvatska Baška Voda dvaja dospelý dvaja dorastenci bagáž priemerka 6,4l a spokojnosť
Leden 10, 201510 r Nevíte někdo kde by mohl být problém? Spotřeba u Yetiho 103 kw šla téměř o 2 l nafty nahoru. Mám najeto 178 tis a auto jede jinak dobŕe akorát ta spotřeba. Všechno jsem vyměnil. Filtry atd.
Leden 17, 201510 r cesta Z Lipska (D) do Trnavy (SK) cca 650km, spotreba 6,5, priemerná rýchlosť 118... traja v aute, plný kufor, celkom slušné, 2,0TDi 81kW 4x2
Leden 17, 201510 r Nevíte někdo kde by mohl být problém? Spotřeba u Yetiho 103 kw šla téměř o 2 l nafty nahoru. Mám najeto 178 tis a auto jede jinak dobŕe akorát ta spotřeba. Všechno jsem vyměnil. Filtry atd. Nechal bych si v servise diagnostikou zkontrolovat stav DPF filtru...178t km je celkem dost a nebylo by nic divného,kdyby byl plný,tím pádem se trvale snaží regenerovat,což znamená zvýšení spotřeby a také například zvýšené otáčky volnoběhu,koukni se na otáčkoměr,když je auto zahřáté (voda na 90 stupních),standartně by měl mít volnoběh cca 800,jestli na tuhle hodnotu padne rafička,pokud se drží na 1000 otáček,může to být další indicie DPF filtru
Leden 19, 201510 r Já když měl 103kw a 4x4, tak průměr za rok a 12000 km jsem měl 7,3L. Teď u 1.4 Tsi O3 mám 6,9, najeto taky 12000. Yeti byl docela úspornej na okreskàch, ale dálnice ho dost vysávala. Dost v mých jízdách je město. Jen mi vadily krátké kvalty, ale rozjezdy na mokru super, O3 má moc lehký předek a zahrabává se.
Leden 25, 201510 r Tak mám DPF v pořádku. Technik se divil jak ve 180 tis může být opotřebování jen z 55% . Dělá to hodně VIF Super Diesel aditiv. Tak ho diagnostikoval několikrát a pokaždé stejné. Chci říci že mi za záhadných okolností opět klesla spotřeba opět na původní hodnoty. Tj 6,3 l Nevím čím to je. Že by nekvalitní nafta?
Leden 27, 201510 r Nemam do toho moc co mluvit, protoze jezdim na benzin, ale s 1,2tsi mam zkusenost, ze kdyz delsi cas netankuju, spotreba mi vyskoci o 0,5 - 1l (a nejsem si jist, jestli to nedela jen natural 95 d Shellu). Jako by nejaka "aditiva" zestarla...
Leden 27, 201510 r Nekvalitní nafta je u nás ještě celkem dost reální pojem,ale co naděláš, já také raději dávám "VIF."
Prosinec 19, 20168 r V 25. 1. 2015 at 22:38, Michal Petschke napsal: Tak mám DPF v pořádku. Technik se divil jak ve 180 tis může být opotřebování jen z 55% . Dělá to hodně VIF Super Diesel aditiv. Tak ho diagnostikoval několikrát a pokaždé stejné. Chci říci že mi za záhadných okolností opět klesla spotřeba opět na původní hodnoty. Tj 6,3 l Nevím čím to je. Že by nekvalitní nafta? Yetiho mám služebního a musím tankovat u Robinu. Ale mám soukr starou Toyotu Avensis 2.0 D4-D 85kw a tam byla kvalita nafty znát. Rozdíl 1-1,5 litru. Docela mne zklamala Benzina, vyšší spotřeba 0,5-1L. Je možné že se měl smůlu a byla to výjimka. Moje prioritní čerpačky: Eurooil - bez řepky, OMW maxx motion, Benzina ale pokaždé přidávám VIF, doporučeno je 1 odměrka na 20L, já dávám na 60L nádrž 4-6 odměrek podle toho kolik mám zbytek v nádrži.. A jednou se mi stalo v nějaké zapadlé vísce na Moravě jsem tankoval OMW a spotřeba také výrazně nahoře. Praha Jižní spojka všechny OMW bez problémů.
Březen 5, 20187 r V 10. 1. 2015 na 5:14, Michal Petschke napsal: Nevíte někdo kde by mohl být problém? Spotřeba u Yetiho 103 kw šla téměř o 2 l nafty nahoru. Mám najeto 178 tis a auto jede jinak dobŕe akorát ta spotřeba. Všechno jsem vyměnil. Filtry atd. Vidím to reálně na pasivní vypalování DPF filtru, tím pádem jde spotřeba nahoru. Jakmile bude regenarace ukončena, mělo by se to vrátit. Upraveno Březen 20, 20187 r od nohic
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.