Přejít na obsah

Vstiřkovače u 1,4 MPi 44Kw


Roder

Doporučené příspěvky

vytacenem studenem motoru ? pripada mi nesmyslny vytacet studeny motor, uz jen kvuli daleko vetsimu namahani vsech casti, zkracovani zivotnosti motoru atd. ( ikdyz nekdy je fakt potreba ) - mozna nemas namysli vytacet ho treba do 4tisic ..

pri zahrati uz necvrdlika ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapomněl jsem dodat ,po ohřátí motoru je klid.Můžu točit třeba 5000 ot.

Byl jsem i na rampě a díra ve výfuku taky není.Je sice řádně rezavej(čtyři zimy)

Olej používám 5W4O Castrol

Svíčky Brisk Premium ,ale ty už mám rok.

Ještě mě napadnul katalyzátor,ale to vůbec nemám tušení jak by se projevil sesypanej kat.

Ještě jeden zajímavý poznatek.Motor musí být uplně studený.Když je teplota 0 stupnů,ale motor je ještě vlažnej tak to taky není slyšet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
Já žádný vynechávání nepociťuji.

Spotřeba je taky normální.

Dnes jsem si všiml při studeném motoru pravidelné "tik tik tik".Není to řetěz to poznám.

Zdravím.

Stejný problém. Při studeném motoru při přidání plynu za jízdy cvrlikání z motoru. Když stojím a přidávám tak nic, ale jen za jízdy. Podařilo se to odstranit a co to nakonec bylo hydroštel nebo vstřik?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem vadný vstřikovač a projevovalo se to tím,že při jízdě člověk citěl,že to jeden válec vynecháva.A vibrace byli o dost vyšší než obvykle.No a taky to vyhodilo chybu.

Sedni za volant a projed to. Po pridani plynu skube motor, sviti kontrolka el. motoru a auto fakt nejede....jel jsem max. 110-120Km/h vic to nechtelo. Po vymene vstrikovace zase vse ok.

Fabulus

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sedni za volant a projed to. Po pridani plynu skube motor, sviti kontrolka el. motoru a auto fakt nejede....jel jsem max. 110-120Km/h vic to nechtelo. Po vymene vstrikovace zase vse ok.

Fabulus

Díky za názory.

Podle toho co píšete to vstřik asi nebude. Auto jede v poho 160, akorát při akceleraci se mi zdá, že je to takový zdechlý a když lehce povolím pedál plynu tak to akceleruje pocitově o chlup líp. Jinak s ventilama jsem nic nedělal, možná to bude hydroštel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vstřik poznáš jednoduše- oddekluj motor a postupně odpojuj el napájeví vstřiku. pokud je OK uslyšíš a uvidíš jak se motor přidusí.

To cvrlikání bych tipoval spíš na ventili. Neseřizoval si jejich vůli?

Čau.

Díky za názor.

Do ventilů jsem nešahal, ale ještě jsem se chtěl zeptat jak se dá zjistit jestli je vadný hydroštel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Čau.

Díky za názor.

Do ventilů jsem nešahal, ale ještě jsem se chtěl zeptat jak se dá zjistit jestli je vadný hydroštel?

zdravím mám 1.4 mpi 44kw a vstřik jsem měnil cca před 14 dny byl vadný, jelo mi to na 3 válce ale nebylo to jak u 120ky že by to zdechalo ale jen nepravydelný chod na volnoběh a slabý výkon ,člověk by řekl že to byla svíčka ale byl to vstřikovač ,spočátky jsem si myslel že je to jedbna svíčka tak jsem koupil nové ale špatné, po výměně vstřiku to bylo sice znatelně lepší ale ne jako před tím, tak jsem zkoumal co je za chybu a zjistil jsem že my prodaly vnesprávné svíčky ,motor na volnoběh poškubával tak jsem koupil svíčky po druhé ty správné které tam mají být od výrobce DR 15 TC , V AUTODÍLECH MI PRODALY DR 15 YC A UŽ BYL PROBLÉM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...