Přejít na obsah

Fabia 1.9 TDI PD zaslepení EGR


Doporučené příspěvky

V3nd3lin: evidentně nechápeš o co při zaslepení EGR go...se "záhulem" pro turbo to nemá souvislost a ani to nepojede lépe, jde čistě o to, že se nebudou zpět vracet spaliny = méně zasraté sání + samotný EGR ventil + celkově jde méně hnusu zpět do motoru......= turbo spíše ulevíš, než naopak.....zaslepení EGR je dobré při častém provozu ve městě, nebo když se hodně jezdí na spotřebu, to pak teprve EGR a sání vypadá...nebo bych alespoň jednou do roka pořádně vydrhl sání a EGR...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...

tak sem si s kamosem zaslepil EGR po tolika letech vahani.) nebo spis na to nebyl cas, mam castejsi jizdu ve meste takze tomu urcite prospeje, tusim ze loni sem ho mel vyndanej a jen ho vycistil, byl pekne zasranej sazema, peknej humus to tam jde do motoru, obcas auto protahnu do cervena aby se to pekne vycistilo a protahlo, ..ted ale resim jednu banalitu, po zaslepeni mi to dela divny zvuky, jako kdyz prokluzuje řemen, bud sem to blbe utah nekde, a kolem tesneni mi to podfukuje nebo mi to dela rozvodak, ale ten je s remenem tak 3 roky starej a najeto od vymeny rozvodu 30tisic, ten zvuk jde ale z mista EGR, dela to pri pozvolnym zvysovani otacek na 2500, piska to , knoura, pak to prestane, pri prudkym zvyseni to neudela jen kdyz hned pustim plyn tak to jednou zaknoura jako by si to odfuklo nekde, myslim ze to ma souvislost s tim zaslepenim, delalo to hned po tom, nekde sem taj cet, ze se kolem tesneni dava jeste cervenej silikon kvuli lepsi tesnosti, zkusim to behem vikendu dotahnout a uvidim, mozna ze sem to spatne ocistil ty priruby, muze tam bejt nekde rez od ty trubky co sem vyndal a zaslepil..uvidim..diagnostika nic neukazuje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahoj kluci, dneska jsem zaslepil EGR ventil. Začala svítit kontrolka motoru. Zkoušel jsem to vypnout přes Diagnostiku a pročetl jsem snad všechny fora. Někde píšou že se musí ve vagu změnit hodnoty. Změnil jsem je podle návodu 2 dny klid a dnes opět svítí. Jedná se o fábii RS kód motoru BLT r.v. 2006. Neví někdo funkční způsob jak to vypnout? Předem díky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zalezi na roku vyroby, mame doma ATD 2005 a tam uz svitila

To bude asi ono, u mě AMF 55kW EU3 2005 svítila, před FL asi tedy nesvítí.

 

Jinak když se rozsvítí, tak jí nějaký úpravce za pár stovek odstraní :kol-28:  Jinak jistota je to zaplácnout záslepkou, lépe dvěma, na tu jednu slabou jsem se dočetl, že to moc nesedí a po nějaké době pak ta trubka může prasknout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Lidi, prosím o radu, čistit EGR když je vše ok, dobře to táhne, spotřeba taky ok? Auto má nalítáno kolem 250tkm a motor 1.9tdi pd 74kw. Předpokládám, že to nikdy nikdo nečistil ale kámoš říkal ať se do toho nemontuju že se to pak může začít srát. Díky moc.

Editováno: , autor: Elkim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...