Březen 4, 201213 r KDyz zaslepim Egr nebude pak dostavat turbo zahulit ?no nevim premyslel jsem o tom zaslepeni ale radsi at to jede hur a turbo bude v klidu nez aby to chvilku jezdilo jak drak a pak jsem daval new šneka
Březen 7, 201213 r V3nd3lin: evidentně nechápeš o co při zaslepení EGR go...se "záhulem" pro turbo to nemá souvislost a ani to nepojede lépe, jde čistě o to, že se nebudou zpět vracet spaliny = méně zasraté sání + samotný EGR ventil + celkově jde méně hnusu zpět do motoru......= turbo spíše ulevíš, než naopak.....zaslepení EGR je dobré při častém provozu ve městě, nebo když se hodně jezdí na spotřebu, to pak teprve EGR a sání vypadá...nebo bych alespoň jednou do roka pořádně vydrhl sání a EGR...
Duben 8, 201213 r Souhlas s kibi při zaslepení EGR jde do motoru méně sraček a neucpává se ti sání. Ani by si něvěřil, jak se to dokáže zasrat.... Stačí rozebrat EGR u auta, co má najeto třeba 130tis...
Červenec 26, 201312 r tak sem si s kamosem zaslepil EGR po tolika letech vahani.) nebo spis na to nebyl cas, mam castejsi jizdu ve meste takze tomu urcite prospeje, tusim ze loni sem ho mel vyndanej a jen ho vycistil, byl pekne zasranej sazema, peknej humus to tam jde do motoru, obcas auto protahnu do cervena aby se to pekne vycistilo a protahlo, ..ted ale resim jednu banalitu, po zaslepeni mi to dela divny zvuky, jako kdyz prokluzuje řemen, bud sem to blbe utah nekde, a kolem tesneni mi to podfukuje nebo mi to dela rozvodak, ale ten je s remenem tak 3 roky starej a najeto od vymeny rozvodu 30tisic, ten zvuk jde ale z mista EGR, dela to pri pozvolnym zvysovani otacek na 2500, piska to , knoura, pak to prestane, pri prudkym zvyseni to neudela jen kdyz hned pustim plyn tak to jednou zaknoura jako by si to odfuklo nekde, myslim ze to ma souvislost s tim zaslepenim, delalo to hned po tom, nekde sem taj cet, ze se kolem tesneni dava jeste cervenej silikon kvuli lepsi tesnosti, zkusim to behem vikendu dotahnout a uvidim, mozna ze sem to spatne ocistil ty priruby, muze tam bejt nekde rez od ty trubky co sem vyndal a zaslepil..uvidim..diagnostika nic neukazuje
Březen 25, 201411 r Ahoj kluci, dneska jsem zaslepil EGR ventil. Začala svítit kontrolka motoru. Zkoušel jsem to vypnout přes Diagnostiku a pročetl jsem snad všechny fora. Někde píšou že se musí ve vagu změnit hodnoty. Změnil jsem je podle návodu 2 dny klid a dnes opět svítí. Jedná se o fábii RS kód motoru BLT r.v. 2006. Neví někdo funkční způsob jak to vypnout? Předem díky
Březen 25, 201411 r Treba to upraviť priamo v mapách RJ motoru, nie cez diagnostiku. Tá záslepka je tam potom asi nanič lebo EGR ostane stále zavretý.
Březen 26, 201411 r ahoj všem, půjde mi tato záslepka do fabia 2004 - 1.4 TDI?? Není moc široká? http://aukro.cz/zaslepka-egr-ventilu-1-9tdi-afn-i4090360714.html Jinak pokud mám EURO3, tak by mi něměla svítit kontrolka? Upraveno Březen 26, 201411 r od kosumberak
Březen 26, 201411 r Bude ti pasovat, mám je taky, je potřeba koupit dvě. Jinak kontrolka ti svítit bude, nebo teda mně na tom samém motoru svítila, taky jsem si myslel, že svítit nebude...
Březen 26, 201411 r Opravdu dvě? :-) já myslel, že stačí jedna..teda alespoň se nikdo nezmiňoval o dvou.. :-) sakra, počítal sem s tím,že svítit nebude... bude mě to asi trochu znervozňovat.. neuvidím opravdovou chybu motoru, až nějaká bude :-)
Březen 26, 201411 r na mym euro3 ATD (1.9tdi) se zapise chyba u zaslepeneho egru do rj, kontrolka se nerozne
Březen 27, 201411 r Super díky za info, asi to risknu :-) jen se tedy ještě jednou zeptám - potřebuji jednu nebo dvě záslepky? :-)
Březen 27, 201411 r Staci jedna, dokonce nemusis davat zadnou, staci vyndat tu hadicku u ventilu a necim ji ucpat aby nebrala vzduch z okoli. Taky to funguje a je to odzkouseny. Kdyz se ti rozsviti kontrola kvuli egr ventrilu, tak se to musi jenom upravit v softwaru.
Březen 27, 201411 r ATD = nic se nerozsvítí (Euro 3) AXR = svítí kontrolka (Euro 4) zalezi na roku vyroby, mame doma ATD 2005 a tam uz svitila
Březen 27, 201411 r Tak co mám zkušenosti s lidma kterým jsem pomáhal to zadělat, tak u ATD nebyl problém, ale je fakt že to jsou 2003/2004, takže u FL modelů už to asi svítí
Březen 27, 201411 r Resil sem to se znamym co to ma vyzkouseny tak zaslepky se davat nemusi staci odpojit odtlak na ventilu a hadicku ucpat sroubem Plus u eu4 zmenit mapy v rj
Březen 27, 201411 r Když už je prostřelený tak nestačí. Jinak tenká podložka 0,8mm stačí jedna...vloží se a trubka zůstane. No a když trubku vyndám, bude na každé straně čumět jedna díra. To jsou dohromady dvě, a je potřeba je zaplácnout dvěma silnýma .
Březen 27, 201411 r zalezi na roku vyroby, mame doma ATD 2005 a tam uz svitila To bude asi ono, u mě AMF 55kW EU3 2005 svítila, před FL asi tedy nesvítí. Jinak když se rozsvítí, tak jí nějaký úpravce za pár stovek odstraní Jinak jistota je to zaplácnout záslepkou, lépe dvěma, na tu jednu slabou jsem se dočetl, že to moc nesedí a po nějaké době pak ta trubka může prasknout.
Březen 29, 201411 r Přemýšlím kolik jsem tomu Broukovi (moravia tuning) platil, mám pocit že 600, nebo 800?
Duben 13, 201411 r Lidi, prosím o radu, čistit EGR když je vše ok, dobře to táhne, spotřeba taky ok? Auto má nalítáno kolem 250tkm a motor 1.9tdi pd 74kw. Předpokládám, že to nikdy nikdo nečistil ale kámoš říkal ať se do toho nemontuju že se to pak může začít srát. Díky moc. Upraveno Duben 13, 201411 r od Elkim
Září 27, 201410 r ahoj, mám zaslepený egr ventil na motoru 1.9 TDI ATD a zajímalo by mě jestli bude auto v zimě dřív topit když egr dám zpět nebo to nemá cenu, díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.