Přejít na obsah

Fabia 1.9 TDI PD zaslepení EGR


Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

  V mém okolí již je několik lidí, kteří na emisích neprošli, i když v minulosti vždycky a bez problémů. Ona už dnes nefunguje ta zažitá praxe, že se místo auta připojí kouzelná černá skříňka, a projde úplně všechno. Otázka je jak dlouho, než se to zase naučí na emisích nějak obcházet!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

řešit se to začne, protože auto ma byt připojene online do databaze, budou  se kontrolovat aktualni data z jednotky a každe upravene auto neprojde,... a je kurva načase, protože hovada z vymlacenyma DPF filtry, upravenymi čerpadly, že za autem je smrad na pul kilometru atd si konečně uvědomí, že ty jejich střepy patří na vrakoviště a ne na silnice...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

Chlapci kdo máte motory s DPF  filtrama tak pokuď zaslepíš EGR(potažmo softvérově odstavíš) a nevykucháš filtr pevných částic tak do cca 5000 km stojíš protože ti neproběhne čištění DPF filtru, do 1000km budeš v nouzovém režimu a pak je to otázka času. Zároveň vykuchat filtr pevných částic nedoporučuji, hlavně lidem co jezdí do zahraničí.

Má osobní zkušenost byla taková že jsem měl softvérově odstaven EGR ventil(jsem o tom nevěděl) , čirou náhodu jsme na to přišli dali vše do origo stavu) včetně výměny EGR, auto se do cca 500 km pročistilo a jede uplně jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

ja mam kompet upravenu fabiu od motora po podvozok karoseria trosku ladi s rs aspon ten predok inaksie zadok nalepka 1.2HTP :D ...no ja som vytiahol hadicky od EGR a ich proste prepojil a urobil okolo nich obtok....presiel som viac ako 1000km a nic mi neukazalo a ani nevyhodilo len proste mi este lepsie zacalo tahat do otaciek a tak isto aj lepsie a rychlejsie za zohrie tak isto som odpojil aj odvetravanie motor pramo do sania ked som sa pozeral kolko tam bolo oleja nemohol som to tak nechat ich zanasa turbo znizuje vykon zvysuje emisie spotrebu atd ...od kedy som odpojil EGR spotreba mi kleska z 4.5 na 4l real nie podla palubaku a pri stati mi ukaze 0.5l/h co predtym to bolo 0.7l/h ...EGR odpojeny a hned je to lepsie ked bude treba ist cez STK EM staci napojit hadicky prejst a zas odpojit a urobit kolobeh ....mne to neukazuje asi z toho dovodu lebo auto uz ma upravenu RJ za 600eu ...190hp+ 400nm+ :) kazdemu vrelo odporucam odpojit EGR

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...