Říjen 11, 201410 r Ja mam 2006 AXR... z EGRka zacal tiect jedneho casu olej z tej dierky, potom to prestalo, minule som daval dole hadicu aby som sa pozrel no EGR sa ani nehne, vobec, mozem robit co chcem, na ocovom passate to prska jedna radost... podotykam ze chybu vobec nehlasit a pritom ani nejde
Leden 7, 20169 r No bohužel budeš mít chybu v readiness kodu ne?A jelikož od 1.1.2016 STK koukáho do těchto kodu tak to budeš muset pak demontovat zase :/
Leden 8, 20169 r V mém okolí již je několik lidí, kteří na emisích neprošli, i když v minulosti vždycky a bez problémů. Ona už dnes nefunguje ta zažitá praxe, že se místo auta připojí kouzelná černá skříňka, a projde úplně všechno. Otázka je jak dlouho, než se to zase naučí na emisích nějak obcházet!
Leden 21, 20169 r řešit se to začne, protože auto ma byt připojene online do databaze, budou se kontrolovat aktualni data z jednotky a každe upravene auto neprojde,... a je kurva načase, protože hovada z vymlacenyma DPF filtry, upravenymi čerpadly, že za autem je smrad na pul kilometru atd si konečně uvědomí, že ty jejich střepy patří na vrakoviště a ne na silnice...
Leden 22, 20169 r kdyz je egr vypnutej i softwarove tak zadnou chybu v jednotce nehlasi, pro stk zapojis podtlakovou hadicku aby to vypadalo funkcne a na nic neprijdou
Únor 22, 20169 r Protoze auto ti porad vytvari podtlak. A naopak by se rozsvitila kontrolka kdyby auto chtelo ovladat odpojenej egr
Srpen 12, 20169 r Chlapci kdo máte motory s DPF filtrama tak pokuď zaslepíš EGR(potažmo softvérově odstavíš) a nevykucháš filtr pevných částic tak do cca 5000 km stojíš protože ti neproběhne čištění DPF filtru, do 1000km budeš v nouzovém režimu a pak je to otázka času. Zároveň vykuchat filtr pevných částic nedoporučuji, hlavně lidem co jezdí do zahraničí. Má osobní zkušenost byla taková že jsem měl softvérově odstaven EGR ventil(jsem o tom nevěděl) , čirou náhodu jsme na to přišli dali vše do origo stavu) včetně výměny EGR, auto se do cca 500 km pročistilo a jede uplně jinak.
Říjen 13, 20168 r Na Passatu (BKC) jej mám zaslepený + sw vypnutý a před měsícem emise v pohodě. Byl jsem připraven, že neprojde, ale černá skříňka nic neodhalila ;-)
Listopad 22, 20168 r ja mam kompet upravenu fabiu od motora po podvozok karoseria trosku ladi s rs aspon ten predok inaksie zadok nalepka 1.2HTP ...no ja som vytiahol hadicky od EGR a ich proste prepojil a urobil okolo nich obtok....presiel som viac ako 1000km a nic mi neukazalo a ani nevyhodilo len proste mi este lepsie zacalo tahat do otaciek a tak isto aj lepsie a rychlejsie za zohrie tak isto som odpojil aj odvetravanie motor pramo do sania ked som sa pozeral kolko tam bolo oleja nemohol som to tak nechat ich zanasa turbo znizuje vykon zvysuje emisie spotrebu atd ...od kedy som odpojil EGR spotreba mi kleska z 4.5 na 4l real nie podla palubaku a pri stati mi ukaze 0.5l/h co predtym to bolo 0.7l/h ...EGR odpojeny a hned je to lepsie ked bude treba ist cez STK EM staci napojit hadicky prejst a zas odpojit a urobit kolobeh ....mne to neukazuje asi z toho dovodu lebo auto uz ma upravenu RJ za 600eu ...190hp+ 400nm+ kazdemu vrelo odporucam odpojit EGR
Duben 14, 20187 r Zdravím, zaslepil jsem EGR ventil, ale při přidání na volnoběhu a následném puštění plynu zapíská turbo kolem volnoběžných otáček, ale jen na chvíli , turbo je nové. Nevíte, čím by to mohlo být? Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.