Přejít na obsah

1.6 MPi (75 kW)


petrenka

Doporučené příspěvky

Za jízdy to asi určitě nebude mít jinej význam než to tlumení hluku, ale zajímalo mě jen, jestli právě po jízdě se zhasnutým motorem to neprodlouží dobu prochladnutí, což by se hodilo třeba při popojížděčkách v zimě. A jak už napsal Rosta, taky nechápu proč tady kvůli tomu vznikají takový pře.. ať si to má někdo jako odhlučnění, někdo jako tepelnou izolaci nebo jako já jako ozdobu :smich:

Mi tu Tvoji ozdobu musis priste ukazat! :) Teda doufam, ze to nebude spatne pochopeno lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popis zboží na účtence je "tlumeni pro viko" a hlavní účel bude asi fakt to odhlučnění, dneska jsem to trochu vyzkoušel.. po městě mi to ani nepříjde, ale na dálnici a ve vyšších rychlostech se mi zdá, že to asi už tlumí dobře.. ztlumil jsem rádio, a když jsem zrovna nepřidával, tak jsem slyšel tak akorát vítr. A při zrychlování mi to přišlo taky lepší, takže dobrý to je :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke občanku v ruce neroztrháš, to mi věř!

Jinak samosebou, že když auto jede, tak to teplo neizoluje ta "deka" a taky to nikdy nikdy netvrdil, že za jízdy to má kromě odhlučněńí ještě i jinou funkčnost, ale po zastavení to už funguje celkem dobře jako tepelná izolace.

Vubec sem netusil co muze udelat jedna "deka" s nekteryma... A uz se tady o tom bavime na dvou strankach achjooo...

Editováno: , autor: Marios
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak snad tu nespustím další flame, ale ještě se musím vrátit k tématu 100 oktan. benzínu, protože jsem ho zas po dlouhý době prubnul natankovat, konkrétně Carreru 100 a už jsem si jistej a nikdo mi to nevymluví, že to poznat je a to docela dost.. motor jde ochotněji do otáček, má víc síly a to už odspodu.. jak je známo u tohohle motoru, že do 2500 otáček/min. je slabší, tak právě už v tomto rozmezí je znatelně výkonější a dá se v něm třeba ve městě v pohodě jezdit, čili při zachování stejného stylu jízdy se motor míň vytáčí, tudíž je i menší spotřeba. Takže z tohohle hlediska to podle mě určitě smysl má, ale pak se samozřejmě za lepší poježdění víc platí a na to už si každý musí odpovědět sám, jestli mu to stojí za to nebo ne.. já natankoval Carreru 100 za 33,20 Kč/l, když byl na Shellce Natural 95 za 31,50 Kč/l, menší spotřeba ještě rozdíl trochu zmenší, i když asi určitě se to nevyrovná, natož vyplatí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, to je fakt, to by se muselo dlouhodobě měřit nebo jet nějaký dálkovky. Já byl u OMV poprvé a docela se mi tam líbilo, poněvadž když jsem přijel, tak na ceduli byla Carrera 100 za 34 Kč/l, ale když jsem zvedl pistoli ze stojanu, tak se na něm ukázala cena 33.20 Kč/l, tak jsem to tam nalil :D. V-Power Racing jsem dneska viděl asi za 35.40 nebo 35.70 Kč/l, přesně už nevím :wacko: , tak to jedině až zas budou slevy za ty smart body.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Slevy za smart body uz jsou!! Hnedka jsem toho vyuzil a taky jsem dal mazlikovi "plnotucne" bumbani do briska -_-

IMHO nejlepsi to je tankovat v nedeli bo to ti sice seberou 8 bodu za kazdy litr VPR, ale diky 2x vice smart bodu ti naskoci 6 bodu za kazdej litr, takze ve vysledku te kazdej litr VPR "stoji" jen 2 body coz nic neni a muzu takhle tankovat do aleluja :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...