Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Hele za ty starosti schánění dokladů z něčeho podobnýho a to že to koupíš za pár korun ti nestojí.Kup novej a máž ho na věčnost.Těch 10-16tis.kč za to stojí.Jen záleží jak velkej potřebuješ. :palec2:

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Jedinej přiv.vozík kterej jde zlegalizovat,je vozík česky vyroby za tzv.teru,mělo to vyměnou oj a musí to mít doklad od vyrobce.loni jsem to absolvoval,pak stačí STK a pojištění a příhlásí to.Byla to kára na velkech kolech valnikoveho typu(4xbočnice).

Vloženo

Jedinej přiv.vozík kterej jde zlegalizovat,je vozík česky vyroby za tzv.teru,mělo to vyměnou oj a musí to mít doklad od vyrobce.loni jsem to absolvoval,pak stačí STK a pojištění a příhlásí to.Byla to kára na velkech kolech valnikoveho typu(4xbočnice).

Mno dovolím si nesouhlasit. Na podzim jsem si zrenovoval stoletej podvalník na převážení auta na závody (trošku atyp) a protože jsem k němu neměl papíry, tak jsem ho legalizoval jako individuální stavbu.

Dle zákona existuje možnost výroby jednotlivého silničního vozidla. Jeho registrace je možná až po schválení technické způsobilosti k provozu na pozemních komunikacích. Problematiku výroby upravují ust. §§ 29 - 33 zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích ................, ve znění pozdějších předpisů. Doporučuji seznámit se s pomínkami a následně se obrátit na příslušný úřad obce s rozšířenou působností se žádostí o povolení výroby. Pokud máte trvalý pobyt v Praze, můžete se obrátit na pracoviště v Praze 1, Jungmannova 29, 2. patro č. dveří 223, tel. 236005436, 236005424.

Byl to teda porod, ale ve spolupráci s technikama z STK a pár dalšíma ochotnýma lidma se byrokratickej boj povedlo vyhrát.

Hanz

Vloženo

Věřím,že to určo jde,ale zaleží kolik ta legalizace vyjde,protože třeba karku za auto koupíš novou třeba už od 10tis a jetej pěknej tak kolem 5ti.

Mno já bych to měl s tím dvounápravovým podvalníkem horší, ale finančně asi třistapadesát za kolky, tuším něco okolo tisícovky za speciální technickou a nějaké drobné za telefonování a potom moře vlastního času se studováním parametrů, předpisů a norem. Jinak si myslím, že pokud bude přívěs tovární výroby (a nebude kradený - pozor, zabavěj ho bez náhrady a ještě jsou z toho potíže), tak by se to dalo zvládnout za celkem reálný peníze.

Ale ten čas, to by byl asi balík.

Hanz

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...