Přejít na obsah

Nouzový režim - Octavia 1.9 TDI 81 kW


ad0da

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

Tak už to tu máte zase.Otravuji s tímto .Při předjíždění na 3př.s a více jak 3000ot. Mi okta spadla do nuzáku. Jelo to jak filda. Tak jsem zastavil a vypnul klíček.Potom OK. Dojel jsem domů, zdálo se mi ale,že z zvýšenou spotřebou asi 1L a začal pátrat na foru co se mi to přihodilo.No ,přečetl jsem toho tady dost a viděl,že to bude asi velice častá závada. Tak jsem zajel na diag. A tam mi ,podotýkám na stojícím autu, zjistily totok:

17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena 1x

P1557 - 35-10 - - - Sporadicky

Znovu jsem zhlédl forum a začal hledat hadičky,protože jsem názoru,že se má začít tím co nejmíň stojí a co si opravím sám.Nalezl jsem toto: obr 2. Tak jsem to vyměnil protože jsem doma neměl jinou hadičku průměru 3,5mm, tak jsem tam dal hadičku z pumpičky na kolo. No co, tak se na ni podívejte,vždyď jsou stejné.

Znovu na VAG a vymazat závady.Spotřeba se opět vrátila na průměr 5,7l a když to teď zkouším občas při zahřátém motoru vytočit na trojku nad 4000otáček ,už se to nestalo.Žádný výpadek výkonu,žádný nouzák.

Ale mám pár dotazů:

1: jak opravdu poznat,jestli to turbo je na vyčištění a co znamená ta druhá chyba

(P1557 - 35-10 - - - Sporadicky)

a co je to za ventil na obr. 1

Okta dovoz SRN ,serviska najeto 127500km

Předem děkuji za shovívavost s tímto stále se opakujícím dotazem

post-20794-1240307636_thumb.jpg

post-20794-1240308899_thumb.jpg

post-20794-1240308957_thumb.jpg

post-20794-1240308991_thumb.jpg

post-20794-1240309104_thumb.jpg

Editováno: , autor: ad0da
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

Tak už to tu máte zase.Otravuji s tímto .Při předjíždění na 3př.s a více jak 3000ot. Mi okta spadla do nuzáku. Jelo to jak filda. Tak jsem zastavil a vypnul klíček.Potom OK. Dojel jsem domů, zdálo se mi ale,že z zvýšenou spotřebou asi 1L a začal pátrat na foru co se mi to přihodilo.No ,přečetl jsem toho tady dost a viděl,že to bude asi velice častá závada. Tak jsem zajel na diag. A tam mi ,podotýkám na stojícím autu, zjistily totok:

17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena 1x

P1557 - 35-10 - - - Sporadicky

Znovu jsem zhlédl forum a začal hledat hadičky,protože jsem názoru,že se má začít tím co nejmíň stojí a co si opravím sám.Nalezl jsem toto: obr 2. Tak jsem to vyměnil protože jsem doma neměl jinou hadičku průměru 3,5mm, tak jsem tam dal hadičku z pumpičky na kolo. No co, tak se na ni podívejte,vždyď jsou stejné.

Znovu na VAG a vymazat závady.Spotřeba se opět vrátila na průměr 5,7l a když to teď zkouším občas při zahřátém motoru vytočit na trojku nad 4000otáček ,už se to nestalo.Žádný výpadek výkonu,žádný nouzák.

Ale mám pár dotazů:

1: jak opravdu poznat,jestli to turbo je na vyčištění a co znamená ta druhá chyba

(P1557 - 35-10 - - - Sporadicky)

a co je to za ventil na obr. 1

Okta dovoz SRN ,serviska najeto 127500km

Předem děkuji za shovívavost s tímto stále se opakujícím dotazem

Zdar dá seto poznat na táhlu na turbu je k tomu připojená podtlaková baňka,zatlačit důle tito půjde ale navrch byto mělo jít cca 1.5cm bez zadrhnutí,taky mám octu z Německa a měl jsem stím problém.Dej vědět jak dopadls ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

Tak už to tu máte zase.Otravuji s tímto .Při předjíždění na 3př.s a více jak 3000ot. Mi okta spadla do nuzáku. Jelo to jak filda. Tak jsem zastavil a vypnul klíček.Potom OK. Dojel jsem domů, zdálo se mi ale,že z zvýšenou spotřebou asi 1L a začal pátrat na foru co se mi to přihodilo.No ,přečetl jsem toho tady dost a viděl,že to bude asi velice častá závada. Tak jsem zajel na diag. A tam mi ,podotýkám na stojícím autu, zjistily totok:

17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena 1x

P1557 - 35-10 - - - Sporadicky

Znovu jsem zhlédl forum a začal hledat hadičky,protože jsem názoru,že se má začít tím co nejmíň stojí a co si opravím sám.Nalezl jsem toto: obr 2. Tak jsem to vyměnil protože jsem doma neměl jinou hadičku průměru 3,5mm, tak jsem tam dal hadičku z pumpičky na kolo. No co, tak se na ni podívejte,vždyď jsou stejné.

Znovu na VAG a vymazat závady.Spotřeba se opět vrátila na průměr 5,7l a když to teď zkouším občas při zahřátém motoru vytočit na trojku nad 4000otáček ,už se to nestalo.Žádný výpadek výkonu,žádný nouzák.

Ale mám pár dotazů:

1: jak opravdu poznat,jestli to turbo je na vyčištění a co znamená ta druhá chyba

(P1557 - 35-10 - - - Sporadicky)

a co je to za ventil na obr. 1

Okta dovoz SRN ,serviska najeto 127500km

Předem děkuji za shovívavost s tímto stále se opakujícím dotazem

Bez prohlidky a diag to nevyresis. Porad dokola. Indi na dilne cisti turba jak na dennim poradku. Porad nekdo ma problem a nakonec stejne zkonci na dilne a je to v turbu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bez prohlidky a diag to nevyresis. Porad dokola. Indi na dilne cisti turba jak na dennim poradku. Porad nekdo ma problem a nakonec stejne zkonci na dilne a je to v turbu....

Já měl ten samý problém. Turbo jsem nechal vyčistit a vypadalo to, že je po starostech. Cca za měsíc se problém objevil znovu. Tentokrát auto spadlo do nouzáku při předjíždění cca 100km/hod, 4.rychl.stupeň a motor ještě nebyl úplně zahřátý na provozní teplotu. Po pár zkouškách to vypadá tak, že při zahřátém motoru to nepadá, ale pokud není úplně zahřátý na provozní teplotu, tak spadne do nouzáku při zařazeném 4rs, 100km/hod ( na otáčky jsem pokaždé zapomněl kouknout). Samozřejmě po vypnutí zapalování a opětovném nastartování to zase jede normálně. Zkuste poradit. Dík.

Octavia 1,9Tdi, 81kW, 2004, 145000km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl ten samý problém. Turbo jsem nechal vyčistit a vypadalo to, že je po starostech. Cca za měsíc se problém objevil znovu. Tentokrát auto spadlo do nouzáku při předjíždění cca 100km/hod, 4.rychl.stupeň a motor ještě nebyl úplně zahřátý na provozní teplotu. Po pár zkouškách to vypadá tak, že při zahřátém motoru to nepadá, ale pokud není úplně zahřátý na provozní teplotu, tak spadne do nouzáku při zařazeném 4rs, 100km/hod ( na otáčky jsem pokaždé zapomněl kouknout). Samozřejmě po vypnutí zapalování a opětovném nastartování to zase jede normálně. Zkuste poradit. Dík.

Octavia 1,9Tdi, 81kW, 2004, 145000km

A co spotreba , je gut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl ten samý problém. Turbo jsem nechal vyčistit a vypadalo to, že je po starostech. Cca za měsíc se problém objevil znovu. Tentokrát auto spadlo do nouzáku při předjíždění cca 100km/hod, 4.rychl.stupeň a motor ještě nebyl úplně zahřátý na provozní teplotu. Po pár zkouškách to vypadá tak, že při zahřátém motoru to nepadá, ale pokud není úplně zahřátý na provozní teplotu, tak spadne do nouzáku při zařazeném 4rs, 100km/hod ( na otáčky jsem pokaždé zapomněl kouknout). Samozřejmě po vypnutí zapalování a opětovném nastartování to zase jede normálně. Zkuste poradit. Dík.

Octavia 1,9Tdi, 81kW, 2004, 145000km

Zdar já měl ten samý problém,turbo vyčistěno a po ujetí 3000km začlo padat turbo do nouzáku :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som vlani riesil tiez padanie do nudzaku. Moj nazor. ked sa nieco meni,cisti a podobne,proste sa zmeni doterajsi stav za iny,novy,tak riadiaca jednotka to nevie ze ma napr ine hodnoty tlakov ,teplot a podobnych velicin brat do uvahy ako normalne. Mne sa podarilo vymenit vetrak na sahare,cidlo teploty na chladici,filter vzduchu,popri tom bola vonku aj bateria. Potom som este raz prebehol motor az do cerveneho pola nech si pretiahnem vyfuk a odvtedy to nejak zacalo. Par krat nudzak,hlavne pri kolonah po meste. Zrejme to malo suvis s novym cidlom teploty. Aj baterku som pripajal sposobom nahodit,napojit a startovat. Ziadne cakanie. VAG pisal somariny o regulacii polohy plynoveho pedalu. Pekna palka v servise. Tam som ani radsej nebol.

Potom som nasiel navod na sformatovanie RJ.

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...hl=naformatovat

Myslim konkretne toto.

Vyzkoušejte dřív než auto svěříte servisu a budete už jen zbytečně platit

Vycházím teda z toho že na motoru máte všechny čidla funkční. Moje rada je pro ty kterým po přidání plynu zakolísají otáčky a po chvíli se ustálí.

Je potřeba nastavit ŘJ a to tímhle způsobem: Když dojedete odpojte baterii a nechte auto vychladnot do druhého dne.

Při studeném motoru! připojte baterii. Pak bez plynu nastartujte - všechny spotřebiče musí být vypnuté a automaticá klima v poloze OFF, u manuálu kolečko topení nastavte na studený vzduch a ventilárot vypnutý.

Nechte motor běžet cca 15 min aby dosáhl provozní teploty a v autě na nic nesahejte. Když má motor 90st. vypněte motor.

Poté opět nastartujte a vyjeďte na projížďku a postupujte takto: na volné silnici zařaďte trojku nebo čtyřku a od volnoběžnách otáček akcelerujte na plný plyn až do červeného pole tak ať si motor projde pod plným plynem celý rozsah otáček. Toto opakujte aspoň 5x

Toto je návod který nastaví ŘJ na aktuální stav motoru a odstraní kolísání otáček a taky může snížit spotřebu. Doporučují taky provést pokud na motoru něco vyměníte (vzduch. filtr, svíčky, různá čidla atd.) aby se tomu ŘJ přizpůsobila.

Funguje na všech koncernových motorech i u felicie. U motoru TDI si nejsem jist ale klidně mužete vyzkoušet

Pokud to někomu pomůže tak napište a pokud ne tak pak hledejte příčinu někde jinde

ESte moj poznatok. Ked zapojis baterku,nechat cca 2 minuty bez zasahov. Nech sa vsetko co ma aktivuje,nacita a pod. Tak isto potom po otoceni zapalovania nestartovat hned ale ho nechat chvilku na pokoji. Nemate sa kam ponahlat. Potom uz staandard ako je popisane. Odvtedy mam pokoj s nudzakom. Tak isto aj ked potrebujem len odpojit bateriu a nic sa nemeni ani neopravuje tak ten postup zapajania bat dodrzujem...

Dufam ze to niekedy niekomu pomoze.

Editováno: , autor: mysko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, už jsem se dotazoval kolegu z fóra, při pomalé, přiměřené akceleraci můžu octavii 1.9 TDI 81kw 120000km najeto, normálně vytočit na 3. - 4. tis. otáček bez problémů. Jakmile ale dám na čtyřku, pětku plnej - padne to po chvilce do nouzáku - je to nutně turbo - nebo něco jiného? Díky za Vaše postřehy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když ti to skočí do nouzáku a znovu nastartuješ tak zase jede?Potom je to na 99% turbo.Zbylé procento-elektromag.ventil omez. pln.tlaku,čidlo tlaku nas. vzduchu,hadičky.

Jasně, auto ztratí výkon, žádná kontrolka nesvítí - když vypnu zapalování a znovu nastartuju je vše zase OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jasně turbo, me to delalo taky plynule v pohode ale jakmile 3tis otacek na 4 stupen tak sub a bylo to v nouzaku. Nejdriv to delalo obcas pak jsem tankoval v-power a byl klid. Pred 14 dny uz to udelaloa byl konec. proste se to kouslo a byl konec. tobe to bude asi stacit vycisti ale ja uz jsem to komplet vyslehal. Komplet generalka turba 7000 bez dokladu. Ted to jede jako nove a ten zvuk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když ti to skočí do nouzáku a znovu nastartuješ tak zase jede?Potom je to na 99% turbo.Zbylé procento-elektromag.ventil omez. pln.tlaku,čidlo tlaku nas. vzduchu,hadičky.

Mam octavii rok výroby 2002 1,9 tdi 81 kw a při dojíždění k semaforu jsem chtěl přidat plyn a otáčky klesly na 1000, vůbec nereagovaly na plyn a rozsvítila se mi kontrolka žhavení. Tak jsem auto vypnul, znovu natočil a běželo normálně. Po druhé se mi to stalo v obci, při klidné jízdě jsem chtěl přeřadit ze 4 na 3, opět otáčky spadly na 1000 a nereagovaly na plyn, ale už se žádná kontrolka nerozsvítila, tak jsem auto vypnul, opět nastartoval a běželo normálně. Po dalších 80 km jízda z kopce jsem chtěl přidat auto na 1000 otáček, nereagovalo na plyn. Tak jsem vypnul a znovu nastartoval. Můžete mi poradit, co s tím a na co se mám připravit? Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...