Přejít na obsah

Autorizovaný servis Škoda


Host Makyn20

Doporučené příspěvky

Mám návrh : prídite , vymení sa to pred Vašimi očamki - keď aj cez sklo ale vidíte čo sa robí /stáť človeku pri robote je naozaj vychcanosť najvyššieho zrna a neviem ako by ste to vy v robote zvládali / , olej si donesiete alebo vám ho zoženiem podľa vlastných požiadaviek , a máte to s papierom , záruky bežia a všetko je ok ... 

 

 

ak nikomu neveríte tak to je hold potom smola , a nezávidím vám ten život a starosti ... 

Jasně, toto by bylo taky řešení. Ale přijeď někdy na sraz do Piešťan, povyprávím ti osobní zkušenosti s autorizovaných servisů.  A ne jen z jednoho. O iluze jsem už dávno přišel. I když se asi nějaký solidní jistě najde, tak já v mém blízkém okolí o žádném nevím. Tak prostě jezdím do toho nejbližšího, děj se vůle boží.

Najdu nějaké příslušné vlákno a přesunu to tam. Ať to tady nestraší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to nemá význam , samé počul som , videl som , viem a žiadne reálne dôkazy a nikto to nikdy neriešil osobne zo servisom ako ho oklamal ... ponúkam fér riešenie a nejak sa neujalo 

rád ti předám důkaz

 

Koupil jsem od pantáty Fabii, měl jí jako první majitel, servisovanou i po záruce. Celkem 8 let servisovaná v autorizáku ( kvůli záruce mobility apod. )

 

Ke koupi došlo cca měsíc po servisní prohlídce, když jsem se podíval do servisní knížky co kdy bylo uděláno, tak s klidným svědomím můžu říct, že možná nikdy nic.

 

Olej byl tmavý jako prase, na filtr nikdo evidentně nešáhl, vzduchový filtr a svíčky nikdo nikdy neměnil, kabinový filtr byl zasranej jak od brambor a všechny tyto úkony byly zaznamenané v servisní knížce jako provedené. Dokonce tam byla i napsaná výměna chladící kapaliny, když jsem se kouknul na expanzku tak v ní byl šlem. Servis neupozornil na problém že se dostává olej do vody a ani kapalinu nevyměnil.

 

Koupil si novou Fabii 2 1.2TSI a nedávno mu začaly strašně chrastit rozvody. Ptal se mě co s tím, tak jsem mu napsal co se má změřit, jakou to má mít hodnotu a a´t tam s tím dojede. V tom servisu nevěděli vůbec o problému s rozvody, prý že nic takovýho není a byl mu dolit pouze olej. Od té doby jezdí jinam, na kulanci a zadarmo mu byly rozvody vyměněné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to o tom že už jezdí jinam a to je jeden servis s kopy iných , je ich veľa na výber stačí si nájsť niečo rozumné , také iné značky to majú o dosť horšie a podobné neriešia 

 

alebo potom je v čr výrazne horšia servisná sieť čo sa mi nezdá 

 

Pawouk - ja by som prišiel rád , ale akosi nemám na nič čas a musím riešiť prednejšie veci nie len okolo roboty , a nejak ja vôbec nie som zrazový , nikdy som nezapadol do debatných krúžkov o ničom 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně, proč bych měl objíždět x servisů a shánět ten dobrý ? Pokud dostal servis od Škoda auto autorizaci, tak by měl být prověřený, pravidelně kontrolovaný atd. Nemohlo by se pak stát že jsem byl na garančce a když jsem se po týdnu náhodou podíval na motor, měl jsem ho politý od oleje, jak se mechanik "asi netrefil" nebo mu něco ukáplo z filtru a ani se neobtěžoval to utřít. Když mi pak volali ze Škoda auto a ptali se mě, jak jsem byl spokojený, tak jsem jim to tam pěkně oznámkoval. Otázka je, jestli to má nějaký význam. Jak to, že mi v jednom servisu při garančce zdarma umyjí auto a v jiném ne ? Kamarád má sice jinou značku auta, Citroën, ale jezdí už pár let na servis do Německa, kousek za hranice a jak se k zákazníkovi chovají tam, je naprosto o něčem jiném než tady. Holt máme co dohánět...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mytí auta je to poslední, co mě zajímá. Osobně ani nechci, aby ho tam někdo umýval. Motor pocákaný od oleje je v autorizovaných servisech standardní službou. To je léty prověřená věc. Podobně jako ty, jsem svého času oznámkoval jeden pražský servis. Pan vedoucí společně s majitelem ten průšvih pak nějak zkouleli do autu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bud je to u nas fakt lepšie alebo neviem , je mozno fakt ze mame dvoch fakt znalych mechanikov , super elektrikara za ktorym si stojim a vyriesil uz kopec veci /Milan ho pozna :-D/ , za to mame dost blby prijem servisu a samozrejme tie vyssie veci ktore neradno spominat 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč tedy jezdí k tobě a ne do nejbližšího servisu? Sám tedy víš, že je to o lidech. Začíná to vedením (či majitelem), pokračuje přes techniky a končí u mechaniků na dílně. Ovšem mě to jako těžce platícího  zákazníka nezajímá. Jenže co mám dělat v době záruky, když o ni nechci přijít? To jsem jejich rukojmím. Já se jen můžu modlit, aby auto fungovalo a jezdil jsem tam jen na servisní prohlídky, které zatím zvládají s nějakou tou olejovou skvrnou na motoru. V současnosti mám možnost kontaktu s pedagogickým sborem na jedné dopravní střední škole - podle jejich vyjádření, je to, co se tam učí na automechaniky, nebo autotroniky, schopno akorát tak přehodit kolo na autě a to ještě jedině pod odborným dozorem. Děs mě jímá při představě, že tento "výkvět" nastoupí někam do servisu a bude dělat něco na mém autě. Samostatně na něco složitějšího lze pustit jen několik málo jedinců, co na to mají manuálně i mentálně, baví je to a zajímají se o obor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milan - no ono je to len o tom že je to samá zberbač ktorá do školy išla lebo "musí" , baví ích akurát feťáčina a na prax to ide lebo to má prikázané aby "prešiel" ... zatiaľ som videl veľmi málo schopných chalanov , väčšinou z triedy 30 žiakov jeden dvaja , hold ak nie je záujem tak nie je cesty ďalej , len potom neviem prečo nešli na gympel alebo podobnú školu a neodsedeli si to tam... hold je to o záujme a rokoch makania na sebe , múdrych zo dňa na deň je kopec a potom to všetko tak vyzerá ,,, 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. Naprosto stejně to hodnotí výše zmínění učitelé. Ba dokonce ten počet solidních žáků na jednu třídu sedí... Ze školy ty lemply ovšem nikdo nevyhodí, protože škola dostává od státu peníze za každého žáka. Tudíž tak nějak prolezou, ale ve skutečnosti jich valná většina nic neumí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o učňoch by som mohol hovoriť a preto som sa ich pomoci dobrovoľne vzdal...ja viem,že i my sme mali svoje "muchy",ale hold dnešná doba nesie i v tomto svoje dôsledky ...

Samozřejmě - učený z nebe nespad. Člověk se musí celý život učit, aby neustrnul, přicházejí nové technologie, zařízení atd. A v automobilovém průmyslu je to hodně markantní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nj , lenže chápem aj podľa vlastného pohľadu , načo makať , učiť sa , robiť , vedieť a udržiavať zákazníkov keď s toho nič nemám ? na jednej strane ťa nezaplatia , na druhej vidíš tích "lajdákov" ktorí sa majú dobre a robia kdesi u tatka za úplne iné peniaze a žiadna zodpovednosť  ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A neplatí to jen pro automechaniky - znám se s učitelema na učilišti, kde mají truhláře, kuchaře a elektrikáře - a hlavně v těch elektrikářích je to prej bída nejhorší, tam jestli Ohmův zákon chápe před učňovskýma zkouškama nebo před maturitou třetina adeptů, tak hodně - ti zbylí prolezou jen tak jako že jo - a pokud se dostanou kamkoliv kde mají něco opravit, jsou schopný měřit ohmy v zásuvce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Střední odborné školství je úplně v rozkladu. Možná se najde několik "elitních" škol, ale valná většina na tom bude stejně špatně. Někteří ve třeťáku nejsou s to pochopit princip fungování čtyřdobého spalovacího motoru, což, jestli mě paměť neklame, jsem se učil už na základní škole tuším, že ve fyzice.  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nj , lenže chápem aj podľa vlastného pohľadu , načo makať , učiť sa , robiť , vedieť a udržiavať zákazníkov keď s toho nič nemám ?

toto demotivovanie poznám taktiež,niekedy si pripadám,že sme trestaní za snahu urobiť niečo navyše..to,že sa ešte v práci chovám tak,ako sa chovám pripisujem možno k môjmu veku (vychovávaní iným systémom) ...ale musím priznať,že niekedy si musím silno zahryznúť do jazyka,i keď niekedy to nejde a odnesú si to všetci naokolo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak musíte začít podnikat na sebe, pokud vám nevyhovuje zaměstnavatel, nebo si najít někde lepší flek, kde nadřízený vás zaplatí, za to opravdu co vyděláte/odvedete pro firmu. Ono to je těžký, nikdo nenechá nikoho pořádně dnes vydělat, marže sou skoro v každém odvětvým opravdu na minimu, tak to pak i vypadá.

 

no pawouku většina vysokých škol na tom není o moc lépe...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já pracuji v energetice a v naší firmě je to podobné... Dole se snažíme zákazníkům vyhovět, zatímco nahoře se o službách zákazníkům jen tlachá ve stylu neblahého ÚV KSČ. Někdy mi to připadá, že firma funguje navzdory nejvyššímu vedení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak musíte začít podnikat na sebe, pokud vám nevyhovuje zaměstnavatel, nebo si najít někde lepší flek, kde nadřízený vás zaplatí, za to opravdu co vyděláte/odvedete pro firmu. Ono to je těžký, nikdo nenechá nikoho pořádně dnes vydělat, marže sou skoro v každém odvětvým opravdu na minimu, tak to pak i vypadá.

 

no pawouku většina vysokých škol na tom není o moc lépe...

Já si nestěžuji na peníze, chvála bohu, to celkem ujde (i když samozřejmě něco navíc by nebylo marné), ta práce mě baví a zajímá, tudíž v tomto smyslu nemám nutkání jít někam jinam, nebo se udělat pro sebe. O tom, že i v některých pražských servisech platí ty kluky mechanické prachbídně vím. Pak to taky podle toho vypadá. Viz výš příspěvky suriho.

 

Jo, VŠ, to vidím, když přijdou mladý projektanti a já pak za ně musím opravovat jejich draze zaplacené projekty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bych to střílel gúmo-půškou, když mi přijde na halu k lince inžinýr-strojař pár roků po promoci a začne se mě vyptávat, proč mám mašinu seřízenou zrovna takhle a ne tak, jak by si to představoval on, kterej ten výrobek, kterej se na tý lince vyrábí, projektoval. A čumí na mě jak na vola, když mu řeknu, že aby to udělalo tohle a tamto, tak že v seřízení musí bejt taková a maková vůle, jinak se to hryzne a prostě to nepojede.

 

Dokonce se mi stalo, že si ten dotyčnej došel pro vedoucího výroby a přímo přede mnou mu napráskal, že nemám nastavený seřízení podle jím vypracovaný technologie. Tak jsem se kousnul, vzal jsem tu jeho "takzvanou přesnou technologii", našteloval jsem mašinu podle ní - a pustil jsem linku. Naštěstí se nic nezlomilo ani nepřetrhlo, ale výrobek byl na piču - prostě byl mimo tvarovou i rozměrovou toleranci nařízenou od OTK.

 

A pak jsem vzal ten cár papíru a přede všema jsem se ho optal, kam mu tu takzvanou technologii mám narvat - utek jak harant a já mám od tý doby klid... Fakt je, že kudy chodí, tam mě pomlouvá, že jsem nezvládnutelnej cholerik, ale už do výroby nezkouší kecat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no počkej, ty máš jasně danej tech. postup "cokoliv", jak máš pracovat. ( program, nastavení stroje, parametry apod. ) Ty si jedeš na vlastní pěst. Je jedno jestli to tvoje funguje a to jeho je na pikaču jsi prostě porušil tech. kázeň. Pokud jsi věděl že ten tech. postup je nesmysl, měl jsi postupovat jinak a né si svévolně to dělat podle sebe...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...