Publikováno Květen 21, 201015 r Zdravím. Prosakuje mi olej chladičem turba (pod PP blatníkem).Má někdo zkušenost s odstraněním netěsnosti anebo raději nechat,aby se chladič ještě více nepoškodil? Existuje nějaký vhodný tmel? Díky za rady.
Květen 22, 201015 r Intercoler je KO, vyměnit! Pokud je děravý dochází k falešnému nasávání vzduchu. Turbo by mohlo jít po čase do kytek. Trochu oleje tam bude vždy. Překontroluj nejprve spoje na hadici.
Květen 22, 201015 r Bolku tam nedochází k přisávání falešnýho vzduchu ale k úniku stlačeného vzduchu který se tam má schladit a jde do sání (do motoru).Záleží kde to uniká pokud je to z boku kde je to zalisovaný tak tam by mohlo pomoci to ještě mírně zalisovat ale není to stoprocentní že se to povede.Pokud je to v místě kde jsou trubičky mezi žebry tak to jde zaletovat nebo zalepit lepidlem na hliník ale je nutný to dobře odmastit. Zjisti si kde opravujou chladiče a poptej se tam.Jinak pokud se stím nikdo nechce babrat tak je lepší koupit novej.
Květen 22, 201015 r směji se vlastní blbosti!! Jinak by to nebylo pocákané od oleje, že jo? Každopádně doporučuji vyměnit.
Červen 4, 201015 r Mám ten samý problém.Mastnej flek na pravé straně kde končí podběh.Po týdnu stání je i na zemi vidět pár kapek oleje.Mám podezření na inercooler protože i auto v niších otáčkách nemá zátah jako dřív. 1,9 TDI PD 74 kw Nic méně pokud bude ruplej inercooler v lisováni tak je lepší koupit novej.Vžebrovaní to opravit jde.
Červen 5, 201015 r Jen pro odlehčení tématu... Myslel jsem, že mi také odchází intercooler, byl od oleje a zpod nárazníku občas kapka oleje. Ale vypadá to, že ten KRETÉN exmechanik "jen" strhnul šroub na vaně , a pak to "utěsnil" silikonem, a světe div se, dlouho to nevydrželo. Závit provizorně utěsněn teflonovou páskou a vypadá to OK Upraveno Červen 5, 201015 r od Viktor X
Listopad 3, 201014 r Ja cistil benzinem, pak je dulezite nechat vyparit. Koukni se v dolnim privodu na tesneni, ja mel u tesneni trochu prosoupane - plast na plast udela casem sve. IC pri zkusebnim natlakovani nevykazoval diru. PS: Jestli máš na autě úpravy/chip nebo plánuješ, a musel by jsi IC měnit, tak můžes rovnou přemýšlet o FMIC/větším IC - tedy, pokud máš naftu. Upraveno Listopad 3, 201014 r od pulux
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.